dönks!Herr Rossi hat geschrieben:Lol
Ich nimes mit am 23.
lolMastler(P) hat geschrieben:chasch scho zuegeh das s für dich isch.

Moderator: Avenger
dönks!Herr Rossi hat geschrieben:Lol
Ich nimes mit am 23.
lolMastler(P) hat geschrieben:chasch scho zuegeh das s für dich isch.
Genau so wiä duBrainfart hat geschrieben:Plappern kann man noch viel... aber wenns am Beutel wehtut wird man meistens auf einmal wortlos.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Vor allem hed er mit dene Konditione agfange NACHDEM vo üs us scho abote worde isch Esse und Trinke überne, also bevor er überhaupt öpis gschribe hed. Schad für ihn mit somne Charakter...Marco_in_motion hat geschrieben:Ja logo, ich meine jedfe zahlt sis Züüg sälber, wämmer sich nöd leiste chan bliibt mer halt dihei, simple as that.
"Konditione" lol, als wärsch du i de Position zum Konditione ufstelle.
Lueg Fartler, für mich isches vo vorneherein klar gsi das nöd chunnsch, zu 100%.
Es isch immer s'gliiche Muster, gross umeposaune, ganz vill Ziit investiere i eländ langi Posts zum e Ussag mache, wo au in einem Satz locker möglich gsi wär - und am Endi ziehsch de Schwanz ih.
Chrank, wie jede irgendwie irgendwo. Sis Problem isch dass er's ignoriert wases verschlimmert.Marco_in_motion hat geschrieben:wow, du bisch wahrhaftig dure
Ja aber händer das nöd chönne schmöcke?Herr Rossi hat geschrieben:Vor allem hed er mit dene Konditione agfange NACHDEM vo üs us scho abote worde isch Esse und Trinke überne, also bevor er überhaupt öpis gschribe hed. Schad für ihn mit somne Charakter...
Ich wär au sust gange... ich fänds lustig wänn du au chunnsch aber ich zahls dir nöd.Brainfart hat geschrieben:Hat schon was gutes, du bekamst davon soviel Appetit dass du ja jetzt freudig gehen wirst... dann mal Prost!
Ich fräg mich halt, wo du das her nimmsch, eso fräch z'verlange, das mer dir s'Ässe & Ticket söll zahle damit du überhaupt chunnsch und es dänn no eso anestellsch, als wärs en guete deal für di andere und nöd für dich, weisch, lol, so under eus ...muesch der doch sälber an Grind lange oderBrainfart hat geschrieben:Da gibts nur alles oder nix, aber so erfahrungsgemäss ist keiner dazu fähig, habe ich jetzt noch nie erlebt. Es ist eine Gesellschaft der Rückgratlosigkeit mit ganz wenigen Sternchen die man suchen muss.
I beg to differBuccaneer hat geschrieben: Aber er unterhalted eus hervorragend.
grantedderinderinderinderin hat geschrieben:I beg to differBuccaneer hat geschrieben: Aber er unterhalted eus hervorragend.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 5 Gäste