Fairfeeshlee hat geschrieben:ich weiss es nöd. nur e vermuetig kombiniert mit chli erfahrig.Herr Rossi hat geschrieben:Woher weisch du denn wer was schribt?feeshlee hat geschrieben:nö. irgendeine vo däne deppe, wo sin scheiss no läsed und no so viel ziit händ (viellicht sogar so viel ziit, wie er sälber), wärded irgendwänn mal so usticke, dass sie en so fescht beleidiget, dass er wieder 'gaht'. nur um nach paar wuche sändepause mitme neue account z'ruggz'cho. viellicht wänn alle müll vo allne accounts würsch zämezelle...
Double standards Löli
since 1999
werum_bini_gsperrt(coba
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar, die üble Nachrede, Mutmassung, Vorurteil- und Gerüchtestreuer-Typen... das kann dir sicher gefallen.
Re: werum_bini_gsperrt(coba
kei ahnig, was schribsch. ich mag din scheiss nöd läse, aber du beehrsch jedes topic demit. drumm machi gebruch vo däre funktion, wo sicher existiert, will es meh vo dire sorte git. au kei ahnig, was die andere vo dine posts haltet. aber ahand vo däne deppe, wo sie läsed, im schlimmschte fall no quotet (will ich dänn dä scheiss trotzdem z'gseh bechum) und druff antwortet, bechumi dä ihdruck, dass du du ganz en unmögliche mänsch bisch, wesse gägewart mir z'wider wär.
nuff said.
nuff said.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Interessanterwiis isch din Kommentar ufgrund vom inhaltliche Widerspruch uninteressantfeeshlee hat geschrieben:kei ahnig, was schribsch. ich mag din scheiss nöd läse, aber du beehrsch jedes topic demit. drumm machi gebruch vo däre funktion, wo sicher existiert, will es meh vo dire sorte git. au kei ahnig, was die andere vo dine posts haltet. aber ahand vo däne deppe, wo sie läsed, im schlimmschte fall no quotet (will ich dänn dä scheiss trotzdem z'gseh bechum) und druff antwortet, bechumi dä ihdruck, dass du du ganz en unmögliche mänsch bisch, wesse gägewart mir z'wider wär.
nuff said.

[spitzfindig]ich chan nur vermuete, dass, die andere kei freud dra händ. chan au sii, dass es riese troll schlagabtusch isch.[/spitzfindig]Herr Rossi hat geschrieben:Interessanterwiis isch din Kommentar ufgrund vom inhaltliche Widerspruch uninteressantfeeshlee hat geschrieben:kei ahnig, was schribsch. ich mag din scheiss nöd läse, aber du beehrsch jedes topic demit. drumm machi gebruch vo däre funktion, wo sicher existiert, will es meh vo dire sorte git. au kei ahnig, was die andere vo dine posts haltet. aber ahand vo däne deppe, wo sie läsed, im schlimmschte fall no quotet (will ich dänn dä scheiss trotzdem z'gseh bechum) und druff antwortet, bechumi dä ihdruck, dass du du ganz en unmögliche mänsch bisch, wesse gägewart mir z'wider wär.
nuff said.

dis mami uf allne viere.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Vermuet du mal, ich blibe lieber bi Fakte 

facktschägg
dis mami uf allne viere.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
das hesch du korrekt beobachtet. E verstärkendi Würkig gits leider no dür sini Sidekicks.feeshlee hat geschrieben:kei ahnig, was schribsch. ich mag din scheiss nöd läse, aber du beehrsch jedes topic demit. drumm machi gebruch vo däre funktion, wo sicher existiert, will es meh vo dire sorte git. au kei ahnig, was die andere vo dine posts haltet. aber ahand vo däne deppe, wo sie läsed, im schlimmschte fall no quotet (will ich dänn dä scheiss trotzdem z'gseh bechum) und druff antwortet, bechumi dä ihdruck, dass du du ganz en unmögliche mänsch bisch, wesse gägewart mir z'wider wär.
nuff said.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
werum_bini_admin(aveng
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sagen wir mal so, ein übles Wort von einem Feind ist stets ein gutes Wort.