De Felix, klar de bescht.Herr Rossi hat geschrieben:Wirklich super gsii mit öich allne! Sogar de Edmond Honda und de Felix sind da gsi!!!
Und de Hanf isch zfrüh gange und drum nöd ufm Foti

Moderator: Avenger
De Felix, klar de bescht.Herr Rossi hat geschrieben:Wirklich super gsii mit öich allne! Sogar de Edmond Honda und de Felix sind da gsi!!!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Er hed vilicht en Ziiletrafo und hed welle hälfeMaster(G) hat geschrieben:
hahah ich schmeiss mich weg!! wie er ufs handy luegt!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ja aber er isch megen intressiert gsi wo de Rossi am Lonewolf öppis über Zeiletrafos verzellt hät. Lolzeroni, und jedesmal wonen gföttelet han, hätters gseh und isches ihm's scheissegal gsi lolMaster(G) hat geschrieben:händ glaub all mitleid gha mit dem, drum hett ihn niemer weg gschickt! hahaha
niemert hett mit ihm gredt! lol
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Wäre sowohl absurd wie auch bizarr, weil ich passe weder innerlich noch äusserlich in diese Gruppe rein, das wäre wie ein Pfau unter Hähnen. Es gibt keine Chance dass ich nicht sofort erkannt werde, das ist das grosse Problem, Undercover "am Arsch"...abyss hat geschrieben:Eine mitemne Brainfart? Chönnt scho zutreffe...Ribit undercover...![]()
![]()
Wie beurteilst du denn diese "hochstehende" Kulinarik? Wie würdest du dessen Stärken, als Kritiker, beschreiben?grappagott hat geschrieben:hey du lümmel-ribitler, jetzt bisch sälber gschuld bisch nid verbi cho, kulinarisch hesch was verpasst!
danke Jungs fürs organisiere isch gmüetlich gsi geschter obe.
gerne wiedermol... ab 2 portionen
hirnfurz, crazyman und felix, all zäme ide schiisi, das wärs gsi!
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 9 Gäste