Moderator: Avenger
lol, je nachdem. nei mein eifach wür nöd alles blind befolge. wenns für mich sinn macht und je nach situation halt luege wie nachsichtig oder stur mer halt sie sött.abyss hat geschrieben:50% selber issacke würsch...
Das gsehn i nid so problematisch... i de Wälder und uf de Bärge hani no nie en Schmierlappe gseh.Mr. Heli hat geschrieben:ich befürchtes au. und di übereifrige poliziste tüend den am grosspapi e buess ufdrucke, wenn er allei im wald ohni maske gat go laufe :typej:thaeye hat geschrieben:maskepflicht chunt verruse. gstört.
so mensche werdet d dikatur befürworte. es git leider scho zvill so lüüt. staat rette mich.Buccaneer hat geschrieben:Mer spürt so richtig: All sind Spezialischte, wells de Blick läsed und wirsch gad id Spur grückt, wenn nid am allgemeine Narrativ folgsch und wirsch gad knüttled, wenn au nur ganz süferli versuechsch z relativiere...
Es isch so interessant, und au trurig, wie all die Mänsche sich lönnd la id Irre füehre debi zu chline Nazis wärded und immer vom gsunde Mänscheverstand reded, wo sie aber nume sich sälber attestiered.
Wenn i hie bi eus i de Bude wür mini Meinig klip und klar über die ganz Panik wür üssere, hett i schlagartig nur no Feinde.
Öppe so: 95% vo allne Autofahrer fahred besser als de Druchschnitt...
Die glich Person seid: Das mit em gsunde Mänscheverstand funktioniert nid! Muss mer alles und jede Büesse.
De Stellsch en Frag woner kei Anwort weiss: Ja da muss mer halt chli mit gsundem Mänscheverstand.
Ja was jetzt du huere Mongo?
Ich stelle immer öfter fest, dass ganz viel Mänsche sehr verwirrt sind und sich innerhalb vo wenige Minute wiederspräched und s nid merked. Wie chan da si? Das isch total ribitesk...
ahja?Buccaneer hat geschrieben:Anderi Meinig und du bisch wäg. Das möched Nazis so.
Diejenigen, die die wesentliche Freiheit aufgeben um ein wenig vorübergehende Sicherheit zu erlangen, verdienen weder Freiheit noch Sicherheitthaeye hat geschrieben:so mensche werdet d dikatur befürworte. es git leider scho zvill so lüüt. staat rette mich.
USA isch nomal was ganz anders.Mastler(P) hat geschrieben:ahja?Buccaneer hat geschrieben:Anderi Meinig und du bisch wäg. Das möched Nazis so.
ich gseh das vorallem bi dä linggs extreme in europa und usa. eingetlich oft au die normal lingge.
Right! Has korrigiert.Mastler(P) hat geschrieben:vorallem ≠ nur.
aber ja, gsunde mänscheverstand usw.
Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 2 Gäste