GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee
ja, wart es bitz, bis kei lockdowns meh gitt. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Xpeng und nio
Leider sind das bi mir nur munzigi positione, aber trotzdem geil!

Leider sind das bi mir nur munzigi positione, aber trotzdem geil!

xpeng hani bi ipo welle. leider nöd ine. aber ja lauft jetzt guet, aber nio wird wohl scho au bald mal zruggsetze.
china isch mir eifach z heiss meh als 5% vom depot inezhaue. min stuurchopf haet sicherlich au demit z tue, zukunft isch china. das isch klar.
china isch mir eifach z heiss meh als 5% vom depot inezhaue. min stuurchopf haet sicherlich au demit z tue, zukunft isch china. das isch klar.
cdpr grücht um namaligi verschiebig vo cyberpunk. wenn das chunt, den rücksetzpotential bis 50 Euro.
Li, Nio und Xpeng schined vonenand z profitiere. Wenn eine gueti Zahle usegid, gönnd die andere beide au ufe...
Bi Nio weisch am Dienstag 17.11 meh. Denn gäbes Zahle use... d Lüt lueged momentan meh uf d Azahl verkaufte Autos, als Gwünn/ Verlust etc.
Glaub bi China bisch mit elektro Äutoli realtiv sicher. Wells d KP im Moment understützt... Solangs das mached, isch güt.
Bi Nio weisch am Dienstag 17.11 meh. Denn gäbes Zahle use... d Lüt lueged momentan meh uf d Azahl verkaufte Autos, als Gwünn/ Verlust etc.
Glaub bi China bisch mit elektro Äutoli realtiv sicher. Wells d KP im Moment understützt... Solangs das mached, isch güt.

de fuging soros jetzt au debii bi palantir. 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gleich eins aufs maul.thaeye hat geschrieben:de fuging soros jetzt au debii bi palantir.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

Uh da bewegsch di aber ime eklusive Klub.

jedesmal wenn en scheiss impfstofmeldig chunt, hauts teladoc eis ine 

thaeye hat geschrieben:jedesmal wenn en scheiss impfstofmeldig chunt, hauts teladoc eis ine
Ja scho...

tesla chunt in S&P Index,( nachbörslich gester +16%)
d.h heisst villi etf's wo de S&P als Grundlag haend, muend jetzt Tesla in ETF ine neh.
d.h heisst villi etf's wo de S&P als Grundlag haend, muend jetzt Tesla in ETF ine neh.
Und somit wird ich demnächst au Tesla über en ETF dinne ha
Tesla isch ja das Jahr explodiert. Korrektur?

Tesla isch ja das Jahr explodiert. Korrektur?

ich erwart na en grösseri korrektur vom gsamtmarkt (evtl. Thanskgiving).
s grücht verdichtet sich das de musk au starlink ad börse bringt (mit evlt. Vorbezugsrecht vo de Tesla Shareholders). Wär en geile Move vom Musk. er haet ja na gern wenn vill "chlini" sini aktie hebet--siehe Tesla.
tesla isch ufem beste weg im ev bereich, korrekture chans immer widr geh, gsehn sie aber aber klare marktfuehrer bis 2030. d chinese sind erst am ufzieh. mit de giga factory berlin (europäische Markt) und shanghai haeter scho mal en vorsprung.
s grücht verdichtet sich das de musk au starlink ad börse bringt (mit evlt. Vorbezugsrecht vo de Tesla Shareholders). Wär en geile Move vom Musk. er haet ja na gern wenn vill "chlini" sini aktie hebet--siehe Tesla.
tesla isch ufem beste weg im ev bereich, korrekture chans immer widr geh, gsehn sie aber aber klare marktfuehrer bis 2030. d chinese sind erst am ufzieh. mit de giga factory berlin (europäische Markt) und shanghai haeter scho mal en vorsprung.
ah ja bitcoin immer nah ufem vorwärtsmarsch, ziel : 20'000
d zentralbanke muend langsam gas geh, sust wird bitcoin würkli zunere alternative zu gold. (paypal und square sorget immer meh au für de "kommerziell" isatz und i de letschte paar wuche haend au vill grossi bitcoins kauft)
han vor 4 monet zwecks diversifizierig mal en ethereum kauft
hockt ufem nano ledger 
d zentralbanke muend langsam gas geh, sust wird bitcoin würkli zunere alternative zu gold. (paypal und square sorget immer meh au für de "kommerziell" isatz und i de letschte paar wuche haend au vill grossi bitcoins kauft)
han vor 4 monet zwecks diversifizierig mal en ethereum kauft

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
röné: Ich investier no chli meh in Chines, jetzt mit dem Asia-Deal no meh.
Meischte "Gwünn" hani bis jetzt mit Chinese gmacht. De Weschte isch verbii, welcome China.
Meischte "Gwünn" hani bis jetzt mit Chinese gmacht. De Weschte isch verbii, welcome China.
ja weste isch verbiiii, chinasystem chunt au bi ois (socialscore etc). d usa chan na paroli büüüte, aber mitem biden eh verbiii. europa isch eh tod (danke EU).
probier de chinesisch ufschwung mit calls irgendswie mitzneh (alibaba, jd.com, xpeng). aber ich wott nöd in china 2 lebe
probier de chinesisch ufschwung mit calls irgendswie mitzneh (alibaba, jd.com, xpeng). aber ich wott nöd in china 2 lebe

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ah dene hani stand jetzt scho guet verdient.thaeye hat geschrieben: jd.com
xpeng gad mir zschnell zsteil, suspäkt.
das muesch aber au vo nio sege.....china isch mir eifach z suspekt. jinko solar und lucking coffee haend mich abgschreckt. bilanzfälschige und so.
ich setz vorallem uf bereich won ich drusschum, social media grümpl und technologie (cloudzüügs und ai) und han froid an hohe cashbeständ binere firma. das züügt vo handligsfähigkeit. (google, apple, etc.)
ich setz vorallem uf bereich won ich drusschum, social media grümpl und technologie (cloudzüügs und ai) und han froid an hohe cashbeständ binere firma. das züügt vo handligsfähigkeit. (google, apple, etc.)
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
logisch, nio hani aber für 2 stutz kauft, nöd für 40 

Hüt NIO zahle und morn Nvidia.
Nvidia hani zwar nix, aber beobachte interessiert. Die wärded Hammerzahle usehaue wäg de 3000er Serie.
Nvidia hani zwar nix, aber beobachte interessiert. Die wärded Hammerzahle usehaue wäg de 3000er Serie.

Wie gsehts us mit Wasserstoff? Wärded die Dütschte Autobauer irgendwenn uf das uswiche well sie bi elektro total abhängt worde sind, aber bi verbrännig immer no vorus wäred? Wär no schlau?
Airbus will bis 2035 es Wasserstoff-Flugzüg ha... Er hie wär Zueliferer ElringKlinger.
Bi mer bi Wasserstoff nid so sicher... viel prediged as, aber au viel so oft nid so richtig liged... z.b. de Dirk Müller oder so...
Airbus will bis 2035 es Wasserstoff-Flugzüg ha... Er hie wär Zueliferer ElringKlinger.
Bi mer bi Wasserstoff nid so sicher... viel prediged as, aber au viel so oft nid so richtig liged... z.b. de Dirk Müller oder so...

plug power min play i dem bereich. aber jetzt au scho z schnell gstiege. ballard power isch in china guet positioniert. ich glaub wasserstoff wird en rolle spiele , ufjede fall wirds mitem biden und i de eu staercher politisch pusth werde in nöchster ziit.Buccaneer hat geschrieben:Wie gsehts us mit Wasserstoff? Wärded die Dütschte Autobauer irgendwenn uf das uswiche well sie bi elektro total abhängt worde sind, aber bi verbrännig immer no vorus wäred? Wär no schlau?
nvidia chunt halt druffah, denk eher zahle guet, abverchauf. sell on good news. sind halt scho au starch glofe.Buccaneer hat geschrieben:Hüt NIO zahle und morn Nvidia.
Die sind scho "bekannt" und äbe: chli gar schnell gstiege... De ElringKlinger wär no günstig z ha.thaeye hat geschrieben:plug power min play i dem bereich. aber jetzt au scho z schnell gstiege. ballard power isch in china guet positioniert. ich glaub wasserstoff wird en rolle spiele , ufjede fall wirds mitem biden und i de eu staercher politisch pusth werde in nöchster ziit.Buccaneer hat geschrieben:Wie gsehts us mit Wasserstoff? Wärded die Dütschte Autobauer irgendwenn uf das uswiche well sie bi elektro total abhängt worde sind, aber bi verbrännig immer no vorus wäred? Wär no schlau?

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
was sägeder zu Wallmart+?
Bin unschlüssig, obi bitz söll drii haue.
Wart aber glaub de hütig Tag ab und hoff, dass es gheit. (vermuete aber s'Gägeteil
)
Bin unschlüssig, obi bitz söll drii haue.
Wart aber glaub de hütig Tag ab und hoff, dass es gheit. (vermuete aber s'Gägeteil