oder aber wenn eifach nur exposure wottsch ha, den halt s trackerzertifikat.
Moderator: Avenger
genau, du chasch via kreditcharte/paypal weiss ich nödwas chaufe und verchaufe, wies halt so lauftBuccaneer hat geschrieben:Nei, wenn denn scho de Realdeal!
Aso chan i mit dem Ledger und de dezueghörende App Bitcoin chäuferle und verchäuferle... ich bruche sust absolut nix?
Chan ich denn eifach vo mim Bankkonto uf min Ledger-App Account überwiese und wieder zrugg?
cryptohandel isch halt na nöd verstaatlichetBuccaneer hat geschrieben:Aso eigentli sehr eifach...
Das irritiert mich... Well zum Wertpapier handle hani müsse es Depot irichte und pipapo...
Aber mit dem Ledger tönts für mich so wie:
Chasch mit Kreditkarte Coins chaufe und keine weiss... usser ich.
Also wenn i da vor X Jahr bizzli Coin kauft han, bini jetzt Multimillionär, aber uf mim Bankkonto ligged nur paar Fränkli und de Staat meint immer no, ich sig en arme Schlucker...
Anarchie!Buccaneer hat geschrieben:Aso eigentli sehr eifach...
Das irritiert mich... Well zum Wertpapier handle hani müsse es Depot irichte und pipapo...
Aber mit dem Ledger tönts für mich so wie:
Chasch mit Kreditkarte Coins chaufe und keine weiss... usser ich.
Also wenn i da vor X Jahr bizzli Coin kauft han, bini jetzt Multimillionär, aber uf mim Bankkonto ligged nur paar Fränkli und de Staat meint immer no, ich sig en arme Schlucker...
Geil! Muessi mau gah luege ob er no dert isch? lolVyse hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben:
Nimmt mi grad Wunder, was dä Xinobrax triibt, hät sich mittlerwiile sicher en Insle kauft oder so (irgend en Huusbsetzi uus em Koch-Areal häg anschiinend tonnewiis Crypto gha und häg sich irgendwo in Süde abgsetzt).
I ha hüt morge o grad wieder chli 'abgschöpft'...thaeye hat geschrieben:jetzt bitcoin bi 22'200.
Ich chann mich no drah erinnere, dass dä Xino is Forum dä Link zum Ethereum-ICO posted und dürber gschwärmt hät. 10 Stotz pro Stuck.thaeye hat geschrieben:und ich bin immer na nöd im ethereum drin, gsehn fast meh potential als bitcoin.
Alibaba hat Firmenkunden offenbar Software-Dienste angeboten, mit denen Gesichter von Uiguren und anderen ethnischen Minderheiten in Bildern und Videos erkannt werden können, wie IPVM und die New York Times berichten. Nach Anfragen durch Journalisten hat Alibaba die Angebote eilig von seinen Webseiten gelöscht und will dazu nicht Stellung nehmen. Nur eine Woche zuvor war Huawei in der Presse, weil das Unternehmen Software anbietet, die automatisch die Polizei alarmiert, wenn das Gesicht eines Uiguren von Überwachungskameras erkannt wird.Quelle: Guidants News https://news.guidants.com" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye hat geschrieben:wieso d futures i de usa scho widr im gruen sind, weiss wohl au niemerts.
chunt echt wohl s stimulus paket. den gits hüt namal guets gruen
morn aber schwierige tag, optioneverfall ->hexesabbat. viel bewegig morn wahrschinlich.
Mier sind all early adopters gsi, meh oder weniger, miin Fähler isch gsi, dassi sGfühl gha han, ich chönnt mich uufetrade. Hätti siit em Initialchauf nüüt gmacht, wäri jetzt besser drah gsi.thaeye hat geschrieben:ja de xino isch early adaptor gsi, dem wirds sicher guet ga![]()
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste