GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee
de spac wird was :
Foley Trasimene Acquisition Corp. II
paysafe. es monster. wer paypal oder square verpasst haet, da namal en chance.
Foley Trasimene Acquisition Corp. II
paysafe. es monster. wer paypal oder square verpasst haet, da namal en chance.
Zuletzt geändert von thaeye am 24 Jan 2021 12:31, insgesamt 1-mal geändert.
Was meinsch, wie lang gahts no, bis mer spacs de riegel schiebt?
Ich weiss, die gits scho lang, aber die erläbed jetzt n boom und das wärded sich die grosse nid lang lah biete...
Ich glaube ich chauf eifach ab jetzt jede spac vom chamath und guet isch!
Ich weiss, die gits scho lang, aber die erläbed jetzt n boom und das wärded sich die grosse nid lang lah biete...
Ich glaube ich chauf eifach ab jetzt jede spac vom chamath und guet isch!

chönt sie das sie ein mitgrund sind, wenns den mal kracht.....mir sind jezt scho grad dur die gelderlawinene imene el dorado.
riegel wird gschobe sobald en gröbere crash chunt.
chamath: Social Capital Hedosophia Holdings Corp V-SOFI
chunt au guet.
riegel wird gschobe sobald en gröbere crash chunt.
chamath: Social Capital Hedosophia Holdings Corp V-SOFI
chunt au guet.
Bi SPACS chaufsch halt d Chatz im Sack well kei zahle zum unternähme ume sind... hesch du gseit: mer chauft s management?
S management bi cciv u d de chamath chamer easy chaufe
Wott mal bi eim vo afang a debi si und warants becho/ nutze chönne!
S management bi cciv u d de chamath chamer easy chaufe

Wott mal bi eim vo afang a debi si und warants becho/ nutze chönne!
Zuletzt geändert von Buccaneer am 24 Jan 2021 12:49, insgesamt 1-mal geändert.

ja s managment isch eh öpis vom erste woni check binere investition.
han jetzt z.b s problem das de ceo vo plug power scho die ganz ziiit aktie verchauft vo plug (spricht eher für ustiege, aber er macht das scho siit ca. 1 Jahr). sowas macht en musk z.b nöd.
aber isch au nöd so schlimm. ghört ja zum lohnateil vomene ceo. vodemher au irgendswie normal.
han jetzt z.b s problem das de ceo vo plug power scho die ganz ziiit aktie verchauft vo plug (spricht eher für ustiege, aber er macht das scho siit ca. 1 Jahr). sowas macht en musk z.b nöd.
aber isch au nöd so schlimm. ghört ja zum lohnateil vomene ceo. vodemher au irgendswie normal.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Gueti tipps für morn zum iistige?
tips:
-nöd eifach so chli in spekulatione verfalle, sust isch dis geld bald weg (eventuell sich au na selber chli um research kümmere, das bildet dich au wiiter imfall
)
-zerst mal paar solidi aktie investiere
i dem topic findsch jetzt gnueg tips würi mal sege.
uussert ebe du wottsch höchs risiko gah, den hau ine. den chaufsch morn GME und spekuliersch uf gamma squeeze i de nöchste paar wuche. absolute zock aber chasch wenns guet chunt verfielfache. aber halt au fast alles verlüre chasch.
-nöd eifach so chli in spekulatione verfalle, sust isch dis geld bald weg (eventuell sich au na selber chli um research kümmere, das bildet dich au wiiter imfall

-zerst mal paar solidi aktie investiere
i dem topic findsch jetzt gnueg tips würi mal sege.
uussert ebe du wottsch höchs risiko gah, den hau ine. den chaufsch morn GME und spekuliersch uf gamma squeeze i de nöchste paar wuche. absolute zock aber chasch wenns guet chunt verfielfache. aber halt au fast alles verlüre chasch.
als erschts frögsch dich, was vor häsch und wieviel ziit.
wänn eifach mal wottsch, dass en teil vom chole nöd tot ufem konto liit, aber wenig ziit zum dich drumm kümmere, dänn kaufsch es paar solidi titel mit nette dividende und lasch ligge.
wänn meh ziit häsch, lasch dich uf echli meh 'rollercoaster'-sache ih. eifach druff achte, dass schnell abschriibsch und nöd uf keiendi titel hocke blibsch ide hoffnig, dass di namal chömed. falls sie namal chömed, chasch ja wieder kaufe.
falls dä ganz tag ziit häsch, mach di schlau über richtigs daytrading und gwünn oder verlür es vermöge mit ko-optione.
wänn eifach mal wottsch, dass en teil vom chole nöd tot ufem konto liit, aber wenig ziit zum dich drumm kümmere, dänn kaufsch es paar solidi titel mit nette dividende und lasch ligge.
wänn meh ziit häsch, lasch dich uf echli meh 'rollercoaster'-sache ih. eifach druff achte, dass schnell abschriibsch und nöd uf keiendi titel hocke blibsch ide hoffnig, dass di namal chömed. falls sie namal chömed, chasch ja wieder kaufe.
falls dä ganz tag ziit häsch, mach di schlau über richtigs daytrading und gwünn oder verlür es vermöge mit ko-optione.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Du musch zerst säge, was du wettsch...calanda hat geschrieben:Gueti tipps für morn zum iistige?
Was isch dini Strategie?
Ich han usegfunde, das mini Strategie Core Satellit Strategie heisst:
De Hauptteil isch de Core... ETFs...
D Satellite sind Einzeltitle und ein SPAC.
Im Core hani 75% vo dem Gäld woni ad Börse bracht han und i de Satellite 25%.
Vo dene 25% isch s meiste langfristig i - miner Meinig nach - stabili Unternähme investiert und en chline Teil bruchi für gezocke.
Wettsch en Istig für öppis langfristig, relativ stabils? De chauf eine vo de ETFs woni erwähnt han. z.B. 60% World und 40% Emerging Markets.
Wettsch Einzeltitle vo Firme? Bevorzugs gwüssi Sektore?
Wenn eifach nur en geili Wett wett wettsch wo churzfristig chasch sehr viel Gäld mache denn nimmsch de da:
CHURCHILL CAP.IV A -,0001 Aktie
WKN: A2QAMY ISIN: US1714391026
Wird a de NYSE und sid Fritig in Berlin ghandled.
Was isch das? En Mantelgsellschaft und es gid sehr sehr sehr viel Grücht und Indizie, dass die mit Lucid Motors wärded fusioniere. D Lüt glaubed, Lucid Motors wird de Tesla Killer. Das isch sicher übertriebe... aber wenn de Merge z Stand chund, isch es guet möglich, dass sich de Titel no i dem Jahr verdrüfacht.
Aber äbe... basiert alles uf Grücht.
Ich wür mal mit eme Betrag ine, wo chasch verschmärze, wenn er futsch isch. Ich han das Gäld woni inetah han, gad abgschriebe... obwohl i scho guet im plus bin. Das chan ändere, wenns keis klar isch, das es kei Fusion gitt.
Nomal, was isch dini Strategie?
Was wottsch für Tipps? Was stabils langfristigs? En schnelle Zock? Krypto?
PS: Disclaimer... blabla... AGBS... keine Anlageberatung... blabla
PPS: Los uf em Aug sini Tipps. De hed meh Ahnig und liest sich viel tüfer i als ich.

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
da i en zocker bi findi spekulatione relative witzig... jedoch au öpis über 6-12 monat isch ok. und 1-2 positione über jahr.
vo dem her eher gmischt als öpis nur spezifisch
vo dem her eher gmischt als öpis nur spezifisch
$CCIV 
117%

117%

Buccaneer hat geschrieben:$CCIV
117%

hüt es aug uf GME ha, das isch faszinierend was döt abgat.
Das mit GME. Chönnti das blockiert werde?
Eigentli no spannend wenn überleisch: Absprache sind nid erlaubt wäge Marktmanipulierig und so. Aber wie lauft das in online Zyte? Da hesch en Reddit, en Communitiy etc. pp. wo sich tusigi vo Lüt abspräched...
Eigentli no spannend wenn überleisch: Absprache sind nid erlaubt wäge Marktmanipulierig und so. Aber wie lauft das in online Zyte? Da hesch en Reddit, en Communitiy etc. pp. wo sich tusigi vo Lüt abspräched...

social trading wird/isch en härte faktor. aber was wil d SCE scho mache. en typ uf wsb haet usgrechnet wie höch d aktie chönd gah anhand de shortateil...es isch gstörrrt.Buccaneer hat geschrieben:Das mit GME. Chönnti das blockiert werde?
bin gspannt ob d shortsellers das na ifange chönd. irgendwaen chunt ja de margin call vom broker und den muend d shortseller glattstelle, egal wie höch de aktiepriis isch.
aber das isch eigentlich nur en "technischi" spekulation, mitem gschäft GME haets wenig z tue. uuusert natürli de cohen wo jetzt im board sitzt und chewy zum grösste onlinetierhandelundernehme i de usa ufbaut haet. das git chli ufwind.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Jan 2021 07:38, insgesamt 1-mal geändert.
Haha krass. Shitron und de hander hend scho wiit über 100 Millione verlore! Power to the people! 

GME isch den plötzlich "schuldefrei". eifach so usem nüt. 

Buccaneer hat geschrieben:$CCIV
117%
Oh, ich muss liecht korrigiere: 262%

D Aktie isch sit hüt in Berlin handelbar und ich glaube da traded es paar Saudis mit wo öppis wüssed.

den wart mal ab bis d amis chömet 

Ja det gahts ab. https://stocktwits.com/symbol/CCIV" onclick="window.open(this.href);return false;
Unglaublich... Ganz viel Amis blibed die ganz Nacht wach und hocked de wie Zombis ar Arbet vorem Computer und lueged Kürs a.
Entweder jaged d Robinhoodler de Kurs zum Mond oder er gaht zerst mal massiv abe, well vieli Lüt wönnd Gwünn istriche. Rächne mit zweiterem. Well nach wie vor: Nur Grücht und Indizie... zwar sehr viel vo dene. Aber wenn en Mongo bisch wo d Altersvorsorg dinne hed, wärs viellicht nid dümmscht, wenn jetzt en rächte Batze usenimmsch...
Bevor d News chömed, isch es immer no nur en Zock!
Unglaublich... Ganz viel Amis blibed die ganz Nacht wach und hocked de wie Zombis ar Arbet vorem Computer und lueged Kürs a.
Entweder jaged d Robinhoodler de Kurs zum Mond oder er gaht zerst mal massiv abe, well vieli Lüt wönnd Gwünn istriche. Rächne mit zweiterem. Well nach wie vor: Nur Grücht und Indizie... zwar sehr viel vo dene. Aber wenn en Mongo bisch wo d Altersvorsorg dinne hed, wärs viellicht nid dümmscht, wenn jetzt en rächte Batze usenimmsch...
Bevor d News chömed, isch es immer no nur en Zock!

ich wür mal de isatz useneh und gratis laufe lah 

Buccaneer hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben:$CCIV
117%
Oh, ich muss liecht korrigiere: 262%![]()
D Aktie isch sit hüt in Berlin handelbar und ich glaube da traded es paar Saudis mit wo öppis wüssed.
Ez 97%
Was isch da gange? es isch absolut verrückt.

verchaufet natürli au vill bi verdopplig. git sicher en churze halt bi de amis hüt wenn so wiiter gat.
CCIV in DE rächt am abchüele, aber d US Vorbörse lauft scho rächt heiss.
Was interessant isch: Es sigi nid üblich, dass SPACS usserhalb vo de US Börse handelbar sind. Und CCIV isch sitt Endi letscht Wuche au in Berlin handelbar...
Was interessant isch: Es sigi nid üblich, dass SPACS usserhalb vo de US Börse handelbar sind. Und CCIV isch sitt Endi letscht Wuche au in Berlin handelbar...

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
also Aker sinkt und sinkt und sinkt
villicht stigender no i

villicht stigender no i
Aker Offshore?
Wottsch üs im sinkende Boot debi ha?
So Offshore Windparks gsehni hüt und morn nid so... aber as isch nur es Buchgfühl.
Wottsch üs im sinkende Boot debi ha?

So Offshore Windparks gsehni hüt und morn nid so... aber as isch nur es Buchgfühl.