Wieviu stutz heit dir so in aktie und zum gamble? Rede mer da vome monetslohn oder eher e jahreslohn? I würd mächtig nervös wenni meh also 10i i so riskante alage hätt...

Gesendet von meinem Pixel 4a mit Tapatalk
Moderator: Avenger
nervös machts lebe au. lerne demit umgah oder halt uf de bank ligelah. d frag isch au immer was isch "risiko" für dich?Jones hat geschrieben:Mau e frag i d'rundi:
Wieviu stutz heit dir so in aktie und zum gamble? Rede mer da vome monetslohn oder eher e jahreslohn? I würd mächtig nervös wenni meh also 10i i so riskante alage hätt...
Buccaneer hat geschrieben:AMC isch unufhaltsam!
feeshlee hat geschrieben:ich han s'gfühl (so bizli, will deja vu), dass es bald mächtig chlöpft und es zumindescht en riesekorrektur git. das hät sich jetzt scho s'ganze letschte jahr ufbaut. und dä scheiss, wo jetzt am abgah isch, tönt wies pfiife vom teekessel. lemmings lassen grüssen. sone euphorie hani letschmal 2006/07 gseh... z'vill versprochenes gäld im umlauf.
ich hoffe natürli, dass nüd passiert, aber lang cha das nüme gah.
Was heisst da bald? So ussage si scho x fach gfalle...thaeye hat geschrieben:
bald heissts die chäufer vo gme/nok/bb/amc sind vo de chinese oder russe agstachlet worde über social media ums finanzsystem vom weste z destabilisiere![]()
Jones hat geschrieben:Was heisst da bald? So ussage si scho x fach gfalle...thaeye hat geschrieben:
bald heissts die chäufer vo gme/nok/bb/amc sind vo de chinese oder russe agstachlet worde über social media ums finanzsystem vom weste z destabilisiere![]()
thaeye hat geschrieben: jones. lueg mal wieviel rendite du gha hätsch wenn du nur ufen eifache INDEX gsetzt hätsch vor 20 Jahr (uusert evtl. de japanisch)......jetzt stellsch dir vor bisch na guet im "stockpicking" und findsch mal en firma wo erst grad vorem grosse durchbruch stat oder aber ebe en hype chan uslöse.
natürli spielt die individuell verfassig bis zur gsundheit au en rolle. drum söll ja jede selber luege waser mit sim chohle will mache.geosnow hat geschrieben:thaeye hat geschrieben: jones. lueg mal wieviel rendite du gha hätsch wenn du nur ufen eifache INDEX gsetzt hätsch vor 20 Jahr (uusert evtl. de japanisch)......jetzt stellsch dir vor bisch na guet im "stockpicking" und findsch mal en firma wo erst grad vorem grosse durchbruch stat oder aber ebe en hype chan uslöse.
Nehmed mer de SMI vo 7500 uf 10500. Isch 50% ufe. Aber das hät jetzt genau niä rendiert. Hättisch das Geld damals lieber usgäh. Selbst wenns 100k gxi sind.
Wenn nöd würklich mega Glück häsch, oder eifach richtig guet Gäld scho häsch, gisch es lieber eifach hüt us. Vorallem wenn scho 40+ bisch. Weisch nöd op glich mal Gxundheitlich chli agschlage bisch, und denn nöd mal wieder go Wandere chasch.
Guets Bispiel isch en Sportwage. Mit 20i wärs viel geiler gxi, mit em F40 go umme rötzen. Mit 60i bisch leider nümme so fit.
Oder halt eifach weniger schaffe und meh Ziit für dich zha. Lueg mini Cheffe ah. Diä sind Millardäre und was machets am Mäntig morge? Sie gönd im Gschäft is Gym am 8i und am 9i schaffeds wieder bis am Sunntig.
Viel.Jones hat geschrieben:Mau e frag i d'rundi:
Aso meinsch wie langs no lauft: Wie lang d Lüt no mit mached, oder wie lang bis irgend en Behörde de Riegel schiebt oder bis irgend en Firma afaht no meh manipuliere?thaeye hat geschrieben:bin gspannt wielang das na lauft. irgendwaen wird luft abglah und die letzten beissen die hunde
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste