esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich meine die aktuelle Grundform welche es seit einem Jahr weltweit gibt. Über die Mutationen wissen wir noch viel zuwenig bescheid... alles Mutmassung.
Re: esch corona esch problem
Genau das!Herr Rossi hat geschrieben:Meinsch irgend öper find das toll wenn es jungi Person chrank wird und si job nümm cha mache wäge dem? Es gad um Verhältnismässigkeit
Und um d'verhältnismässigkeit chönne z'bewerte isches abe wichtig z'wüsse, wie viu jungi mit milde/mittlere verläuf langzytschäde dervotrage. Leider gsehts dernah us, als wäres einigi...
Wenn's "nur" um die tote 80+ jährige gieng mit vorerchrankige, wär die frag eifacher z'beantworte findi...
Seit wann gibts das virus schon, ist mir ja neu dass es schon länger grassiert, oder bist du etst 21 jahre alt?Herr Rossi hat geschrieben:
Das Virus isch sit min. 20 Jahr allgegewärtig, d Infektionszahle nehmed ab und das isch ziemlich normal wenns wieder wärmer wird.

Erm die zahlen gingen vor 2-3 wochen runter, da wars noch arschkalt gewesen und die auswirkungen der massnahmen sind immer 2-3 wochen verzögert....ergo hat der lockdown seit dezember etwas geholfen.
wer flüstert dir das is ohr?Jones hat geschrieben: Leider gsehts dernah us, als wäres einigi...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ah sorry 20 Jahr isch nid richtig, Corinavire sind sit Mitti 60er Jahre bekannt. Covid-19 isch es Mutation. Du huere Banane settsch di mal chli informiere bevor über es Thema schribsch, de hätsch au s logische Verständnis defür warum und wenn weniger Asteckige passiered.siralos hat geschrieben:Seit wann gibts das virus schon, ist mir ja neu dass es schon länger grassiert, oder bist du etst 21 jahre alt?Herr Rossi hat geschrieben:
Das Virus isch sit min. 20 Jahr allgegewärtig, d Infektionszahle nehmed ab und das isch ziemlich normal wenns wieder wärmer wird.![]()
Erm die zahlen gingen vor 2-3 wochen runter, da wars noch arschkalt gewesen und die auswirkungen der massnahmen sind immer 2-3 wochen verzögert....ergo hat der lockdown seit dezember etwas geholfen.
Rechne chasch au nid, d Azahl Neuasteckige und Hospitalisierti nehmed sit Afang November ab. Ich hoffe du bisch nid Lehrer oder schaffsch ufem Stüramt...
- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
sind au viel chrankdänker und hypochendäris däbii. durd psychä oder angscht verstärcht dä mänsch d effekt usere chranheit. händ di einte da inne sichr au scho erlebt.
symptom generalisiärä isch scho geil aber dumm
symptom generalisiärä isch scho geil aber dumm
Life is a delicious drink that you have to suck deep
- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
freu mich uf dä Summer, wänn mir ois all ah dä Händ nähmed wänn diä bösi Gfahhr für immer verbii isch

Life is a delicious drink that you have to suck deep
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Aareböötle!!!
Mit Maske!!!
Freumi itz mou ufe Früehlig! Garta mache, Zügs pflanze, EPIC!

Freumi itz mou ufe Früehlig! Garta mache, Zügs pflanze, EPIC!

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Erfahrig usem bekanntechreis und e studie us china wo aber natürlech no mit vorsicht z'gniesse isch..thaeye hat geschrieben:wer flüstert dir das is ohr?Jones hat geschrieben: Leider gsehts dernah us, als wäres einigi...
Säge ja es isch zur zyt no nid würklech klar... drum isch panikmachi genau so falsch wie banalisierig...

Bitte benütze das wort "mutierung" nicht, das sei zu reisserisch. Seit wann gibts dann covid24, doch nicht seit 20 jahren? Wir können statt corona auch covid schreiben, was dir lieber ist und wer sagt denn dass das corona schon seit den 60ger jahren gibt, sind es diesselben wissenschaftler die jetzt über covid19 und derren mutierungen berichten, wo bleibt da die skepsis?Herr Rossi hat geschrieben: Covid-19 isch es Mutation. Du huere Banane settsch di mal chli informiere bevor über es Thema schribsch, de hätsch au s logische Verständnis defür warum und wenn weniger Asteckige passiered.
Rechne chasch au nid, d Azahl Neuasteckige und Hospitalisierti nehmed sit Afang November ab. Ich hoffe du bisch nid Lehrer oder schaffsch ufem Stüramt...

Scheinbar kann ich nicht rechnen, aber wars im november - dezember nicht auch arschkalt gewesen und irgendwer meinte dass die zahlen runtergehe, weil es wärmer werde da stimmt doch was nicht?
Logik, logik..... oder man zähle eins und eins zusammen.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die Galaxus Seite pfeift ja wieder mal aus dem letzten Loch... da müssen wohl Hunderttausende gerade am rumklicken sein.
so äugli.. uf das möchti itz o no churz igah... fah grad mit dim 2. satz a.thaeye hat geschrieben:das isch immer s best: d lag isch so komplex! de spruch hani au scho 100x ghört. wieso komplex nacheme jahr?
mängisch sind stammtischpolterer und vorallem gforumspolterer intelligenter als bürotischtäter und wüsseschaftler wo nie i de privatwirtschaft haend muesse schaffe und nur modellrechnige kennet und sich nur under sich "glichgsinnte" chreise treffet. sind ja alles dummi stammtischpolterer sust.
frag: was genau qualifiziert eine, wo ir privatwirtschaft schaffet und itz unger de massnahme meh liidet als e wüsseschaftler, d'gfahre vome neue, asteckende virus (bzw. äbe e neui "version") z'beurteile im gägesatz zumene virolog / arzt etc? d'massnahme träffe ihn herter ja, aber wie cha zum bispiel e IT supporter e settigi pandemie besser ischetze als dr expert? oder was möchtsch mit dire ussag süsch säge?
zum 1. satz vo wäge komplex...
muessi dir ächt erchläre, was a dere pandemie, wo siteme jahr duuret, und uf dr ganze wiite wäut für toti und langzytgschädigti sorgt, wo itz mutiert het, wo witer wird mutiere (insbesondere bi höche fallzahle), wo momentan äbe no unklar isch, wie viu % denn effektiv schäde dervo trage, wo jedes land mit (teils unsinnige) massnahme versuecht unger kontrolle z'bhalte, komplex isch?
oder gägefrag: wenn's so eifach isch. was konkret wär di vorschlag zum däm ganze spuk es ändi z'bereite?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Jones und siralos, was machemer mit de Tuberkulosetote? Die hend eifach die falsch Hutfarb und sind drum nid schützenswert...
Mached no witer mit bi dem verlogne Theater, ich bi duss.
evtl. mal endlich afange schutzkonzept für würkli betroffeni z erstelle und den dene wo unbedingt die impfig waend es paar inehaue anstell vo ddr massnahme --> de rescht muess wiiterlebe.Jones hat geschrieben:oder gägefrag: wenn's so eifach isch. was konkret wär di vorschlag zum däm ganze spuk es ändi z'bereite?
es isch na lang nöd pest wo da grassiert. gschmackssinn hin oder her.
anderst wird europa zum friedhof und zwar nöd weg covid. sondern willmer bald ufständ haend und kei arbet. haemmer würkli scho 50% wo vom staat irgendswie abhängig sind das so zügs nöd gseh wird?
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Feb 2021 19:10, insgesamt 1-mal geändert.
wie mängisch söuis no säge?Herr Rossi hat geschrieben:Jones und siralos, was machemer mit de Tuberkulosetote? Die hend eifach die falsch Hutfarb und sind drum nid schützenswert...

also schutzkonzept für's altersheim...? am impfe isch meh itz ja dra... oder was hättsch VOR dr impfig ime altersheim konkret andersch gmacht? komplett isperre mit NULL bsuech? und wie machsch es mit de pfleger? wird chli konkreter bitte. i gseh da ke eifachi lösig wome hätt chönne mache VOR dr impfig... (mal ganz abgseh dervo, ob die impfig denn o gege neui mutatione schützt)thaeye hat geschrieben:evtl. mal endlich afange schutzkonzept für würkli betroffeni z erstelle und den dene wo unbedingt die impfig waend es paar inehaue und de rescht muess wiiterlebe.Jones hat geschrieben:oder gägefrag: wenn's so eifach isch. was konkret wär di vorschlag zum däm ganze spuk es ändi z'bereite?
es isch na lang nöd pest wo da grassiert. gschmackssinn hin oder her.
anderst wird europa zum friedhof und zwar nöd weg covid. sondern willmer bald ufständ haend und kei arbet. haemmer würkli scho 50% wo vom staat irgendswie abhängig sind das so zügs nöd gseh wird?
logisch gsehni das mit de ufständ gloub mir...

ufständ isch z'letschte woni wott!
es wird na happig wenns so wiiter gat, de stadt-land grabe merksch au da guet, d landbevölkerig wird bald sehr hässig mit de "bildigs und kompetenzelite" us de städt. eventuell den doch mal es paar mistgable in bern.
grad hüt mit mim lehrernachbar diskutiert, er isch natürli für verlängerig bis in summer
es isch truurig mit so gselle

es isch truurig mit so gselle
Lol ich komme und wohne auf dem land......genau das meine ich mit rücksicht. Ihr sprecht von freiheit etc. Gefährdet aber mit eurem egoistischem handel, leute die nicht derselben meinung sind wie ihr.thaeye hat geschrieben:es wird na happig wenns so wiiter gat, de stadt-land grabe merksch au da guet, d landbevölkerig wird bald sehr hässig mit de "bildigs und kompetenzelite" us de städt. eventuell den doch mal es paar mistgable in bern.

siralos hat geschrieben:Lol ich komme und wohne auf dem land......genau das meine ich mit rücksicht. Ihr sprecht von freiheit etc. Gefährdet aber mit eurem egoistischem handel, leute die nicht derselben meinung sind wie ihr.thaeye hat geschrieben:es wird na happig wenns so wiiter gat, de stadt-land grabe merksch au da guet, d landbevölkerig wird bald sehr hässig mit de "bildigs und kompetenzelite" us de städt. eventuell den doch mal es paar mistgable in bern.

bleiben sie einfach zuhause, danke für din isatz i dere PANDEMIE

Das Bundesinnenministerium spannte in der ersten Welle der Corona-Pandemie im März 2020 Wissenschaftler mehrerer Forschungsinstitute und Hochschulen für politische Zwecke ein
"Im E-Mail-Wechsel bittet etwa der Staatssekretär im Innenministerium, Markus Kerber, die angeschriebenen Forscher, ein Modell zu erarbeiten, auf dessen Basis „Maßnahmen präventiver und repressiver Natur“ geplant werden könnten. "
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Feb 2021 20:16, insgesamt 2-mal geändert.
beidi site si gfährlech.
zu viel ischränkige, zu viel konkürs, zu viel schlimmi schicksal, meh hüslechi gwalt, meh suizid, meh psychos wo düredrehe...
aber monate- odr jahrelang höchi fallzahle wäge nidihalte vo elementare regle füehrt nachwieslech derzue, dass de virus mehrfach cha mutiere. und woane füehrt das? checksch dr chreislouf?
zu viel ischränkige, zu viel konkürs, zu viel schlimmi schicksal, meh hüslechi gwalt, meh suizid, meh psychos wo düredrehe...
aber monate- odr jahrelang höchi fallzahle wäge nidihalte vo elementare regle füehrt nachwieslech derzue, dass de virus mehrfach cha mutiere. und woane füehrt das? checksch dr chreislouf?

de chreislauf gits scho ewigs, das isch angstmacherei. namal. d lüüt flüget immer na nöd tot um uf de strass.
was für regle werdet nöd ighalte? höret doch mal uuf, lüüt 1 jahr lang bevormunde und meine sie machet das na länger mit....oi schliffts doch.
den ebe na luege was politisch und au ebe vo dere elite so verbroche worde isch (siehe min welt link) und scho wird klar, das meh dem müll wo kommuniziert wird, nöd chan glaube.
mir glaubet götter in virologanusologie und politiker wo korrupt sind
dezue chömet kaufti medie (ah schöns bätzli haet z.b TA media vom bund überchoh und macht jetzt na stelleusbau
)
mir vergötteret "hochrechnige" etc
modellrechnige 
was für regle werdet nöd ighalte? höret doch mal uuf, lüüt 1 jahr lang bevormunde und meine sie machet das na länger mit....oi schliffts doch.
den ebe na luege was politisch und au ebe vo dere elite so verbroche worde isch (siehe min welt link) und scho wird klar, das meh dem müll wo kommuniziert wird, nöd chan glaube.
mir glaubet götter in virologanusologie und politiker wo korrupt sind

das behouptet ja o niemer du clown!thaeye hat geschrieben:de chreislauf gits scho ewigs, das isch angstmacherei. namal. d lüüt flüget immer na nöd tot um uf de strass.

stand/land, "elite"/volk etc. isch eis. da gsehni's teils ähnlech wie du wobi mir da ir schwiz dütlech besser da stöh als anderi länder...
aber wenn's äbe so eifach wär, wie du behouptisch, isches sicher ein leichtes, das z'beantworte also wird bitte konkreter!
Jones hat geschrieben: also schutzkonzept für's altersheim...? am impfe isch meh itz ja dra... oder was hättsch VOR dr impfig ime altersheim konkret andersch gmacht? komplett isperre mit NULL bsuech? und wie machsch es mit de pfleger? wird chli konkreter bitte. i gseh da ke eifachi lösig wome hätt chönne mache VOR dr impfig... (mal ganz abgseh dervo, ob die impfig denn o gege neui mutatione schützt)
Er meint einen anderen kreislauf. :typej:thaeye hat geschrieben:de chreislauf gits scho ewigs, das isch angstmacherei. namal. d lüüt flüget immer na nöd tot um uf de strass.
Jeder hasst die massnahmen, gewisse führen sie aus damit das ganze theater mal ein ende hat und wir wieder zurück zur normaliät zu kommen, statt die regel nicht einzuhalten und alles noch länger zu ziehen.
Zu glück lebst du nicht in china und merkst du wie du dich immer wieder widersprichst?:groel: