Unsäglichi Quale... Ja mir chönnd en Sälbsthilfegruppe mache wenn wottsch!Vyse hat geschrieben:Ich liide au jede Tag under dä Lohnarbet unsäglichi Quale, lah mi chli emo si, mannBuccaneer hat geschrieben:Bis nid sone Trottel! So wie du immer über das jömmerlisch, isch es chli meh als nur: oh Mann, blöd gloffe, aber ja nu... es tued di rächt...

Mir gahts nid andersch... es sugt mer d Seel us und macht mich fertig... ich wünscht ich wär eine vo dene Psychos wo schaffe geil findt...

Und egal wo ich bis jetzt gschaffed han, wenn mi amig so umeluege gahts de meiste glich. Sie wärded zermürbt und sind ständig hässig, unzfriede... die eine merkets, die andere nid.
Aber hei... was wäre wenn bringt eus nid witer. Also immer schön dran blibe.
Schwär isch halt: Die beste Investitione sind die, wo en Firma entedeckt für günstig und denn gahts 10+ Jahr bis sie fett abgaht. Haltisch das dure? Wenn hin und här springsch wirds schwierig.
Bi Amazon isch weisch wie lang gange, bis die was Wärt gsi isch. Und wenn dete 5k partiert hettisch, wärsch saumässig richt. Aber die 5k wäred dete über es Jahrzähnt vor sich hi gammled und das halted mer eifach nid us...
Oder Teslaaktie isch ja au verdammt lang uf guet Dütsch gseid nur Müll gsi.
Für eus ungeduldige Lohnsklave wo wennd usbräche, isch die Ungeduld de gröschti FEind.
Guet, so rich wärde, das i vor de Pensionierig chan usbräche glaub i nid und isch au nur tetritärs Ziel. Drum nid so schlimm.
Hesch Chind?