Moderator: Avenger
putzfrau hat geschrieben:ihr entschpräched nur am klischee für d'gägend
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
nüt, aber normalpriis isch 85.-/Monet glaub.Reinforced hat geschrieben:nei was zallsch?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ich würds aber au problemlos zahle... gaht eifach ums prinzip. suuge, game, surfe, youtube, last fm und zwar alles glichziitig... 20er isch bi mir amigs am limit gsi. jetzt nümm.randy hat geschrieben:logisch würd jede 100mbit näh wenn me's gratis würd überchoo
Chunnt nöd nur uf d CC druf a, sondern au uf dich was du machsch. S git natürlich vill Psychochunde wo au dezue biträged dass es nöd funktioniert. Wichtig isch dass de 08/15 weg gahsch so dass jede drus chunnt.mastercello hat geschrieben:Be am überlegge uf CC zwächsle...grad alles Telefon, Inet (50Mbit) und TV.
Aber ergendwie hani all die Stimme im Ohr vo diverse Lüüt wo megatroubles gha hend bim wächsel!
Gänd üch Erfahrige düre...wie esch es bi üch gsi?
nöd wenn en family hesch...Dragon hat geschrieben:Scho youtube und game glichzittig isch total unnötig.
Das funktioniert eso lang wie Youtube (oder internet TV) die Leitig nid vollkomme ka ussnütze und d Videos kurz gnueg sind.Master(G) hat geschrieben:nöd when en family hesch...Dragon hat geschrieben:Scho youtube und game glichzittig isch total unnötig.
es chunt very much vor, dass mini wife internet-tv watched und ich cod-online game. de lagts de aber scho heavy...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste