guet isch anderst

ich han nit mol möge de Trailer fertigluege. Was söll das si? "The 100" meets Uwe Boll?thaeye hat geschrieben:tribes of europe![]()
![]()
wahrschinlich na chli EU Fördergelder überchoh!![]()
dark soundgrüüsch ibaut und au sust es gwurstel. 1/10
die böse sind gschminkt wie rammstein. 1 punkt für das.
True dat. Dr Strange 2 cha nid gnueg früeh cho.zeromeier hat geschrieben:wandavision, super underhaltig gsii
mit geilä burngitarrä, Flammepenisprothese, Blackjack und Nuttn?thaeye hat geschrieben:tribes of europe![]()
![]()
wahrschinlich na chli EU Fördergelder überchoh!![]()
dark soundgrüüsch ibaut und au sust es gwurstel. 1/10
die böse sind gschminkt wie rammstein. 1 punkt für das.
5/10 underwhelming. schauspillerisch aber no guet gsi.zeromeier hat geschrieben:wandavision, super underhaltig gsii
Shit, die findi anderscht heissMastler(P) hat geschrieben:ahja, die big titted fortze vo dä broke girls nervt mich au.
True wordsagestuffer hat geschrieben:Shit, die findi anderscht heissMastler(P) hat geschrieben:ahja, die big titted fortze vo dä broke girls nervt mich au.
agestuffer
Kennsch he never died?Vyse hat geschrieben:Glaubs au bitz Gschmacksfrag, ob me Superheldefilm grundsätzlich guet find. Ich channs nöd uustah.
oh, dä mueni au no luege. danke.Herr Rossi hat geschrieben:Kennsch he never died?
Grad gseh, sowas vo miin Fall! Mega guet gfunde, chli e Mischig zwüsched You were never really here und bitz Fantasy mit extrem trochenem Humor.Herr Rossi hat geschrieben: Kennsch he never died?
Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 0 Gäste