Was sel die Frag?siralos hat geschrieben:Und dini eltere besuchst du 2 mal im jahr?
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Re: esch corona esch problem
Du sagtest die alten leute sind isoliert und am vereinsamen, betrifft das deine eltern, wenn ja, wie oft hast du sie vor corona besucht?Herr Rossi hat geschrieben:Was sel die Frag?siralos hat geschrieben:Und dini eltere besuchst du 2 mal im jahr?
Beziehtsich allrs auf fas jammern und was du/wir entbehren müssen.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich bsueche mini Eltere ganz normal wie immer, oni Maske. Die sind halt nid in Panik verfalle und glücklicherwiis nid im Altersheim.siralos hat geschrieben:Du sagtest die alten leute sind isoliert und am vereinsamen, betrifft das deine eltern, wenn ja, wie oft hast du sie vor corona besucht?Herr Rossi hat geschrieben:Was sel die Frag?siralos hat geschrieben:Und dini eltere besuchst du 2 mal im jahr?
Bisch du de ganz Tag im Chäller?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
zeromeier hat geschrieben:S niveau da ine isch inzwüsche erbärmlich, bin churz devor das topic zsperre. Negscht mal wenn eine beleidigt machi zue.

wie isch früehner gsi? was redsch uf einmal vo so vaginale usdrück wie "niveau"?
nur eh frag, kei beleidigung.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
du bisch au eine, wo sich ersch wehrt wenn dä schwanz scho im arsch isch, oder was?siralos hat geschrieben:Nochmals die frage, was musstest du entbehren dass du demonstrieren gehst? Was ich entbehren musste, steht ja oben und das ist ein furz.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und wenn sie im heim wär, chöntsch sie sitt januar gar nüm bsueche. immernosiralos hat geschrieben:Die alten und kranken leute waren schon vorher eingesperrt und wie oft hast du deine alten verwandten besucht 1-2 mal im jahr? Ich besuche meine 87 jährige mutter seit 2 jahren fast jede woche in ihrer wohnung mit mundschutz.![]()

tote zahle sind im normale range vo dä letschte jahr. also alles bim alte, nur das es meh chranki ufs mal glupft hät.siralos hat geschrieben:Spätestens wenn auf der ganzen welt die totengräber jammern dass ihre friedhöfe voll sind, dann isses glaubs nicht mehr gut.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
hät genau so wie dä römisch gruess en andere ursprung und isch scho ah villne andere stelle gnutzt worde.thaeye hat geschrieben:jedem das seine (nazispruch?)
nur ungebildeti fühered die sache exklusiv zu dä nazis zrugg und ich find das schad. es befläkt das ganze leider gsellschaftlich echli.

Die frage war wie oft, dass du sie ohne maske besuchst war ja ersichtlich gewesen.Herr Rossi hat geschrieben:Ich bsueche mini Eltere ganz normal wie immer, oni Maske. Die sind halt nid in Panik verfalle und glücklicherwiis nid im Altersheim.siralos hat geschrieben:Du sagtest die alten leute sind isoliert und am vereinsamen, betrifft das deine eltern, wenn ja, wie oft hast du sie vor corona besucht?Herr Rossi hat geschrieben:Was sel die Frag?siralos hat geschrieben:Und dini eltere besuchst du 2 mal im jahr?
Bisch du de ganz Tag im Chäller?
Im keller, was soll die frage?
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Puh... manchmal denke ich mir schon "Das darf doch alles nicht wahr sein, eine Farce, wie kann überhaupt jemand sowas erotisch anziehend finden... ausser er ist selber ein Fan der Farce".
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 23 Mär 2021 13:50, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Das Licht ist zwar an aber keiner zu Hause 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Herr Rossi hat geschrieben:Das Licht ist zwar an aber keiner zu Hause

lueg für dich rossi:
https://www.20min.ch/story/sterbewelle- ... 8246146789 (extra für dich nen 20min. artikel gefunden)
https://www.reuters.com/article/us-heal ... NKBN29B2ER
da no us praha, czech republik...noö, isch ja alles hirngespinst. ich dachte du wärest belehrt, dem scheint es wohl nicht so ganz zu stimmen.
https://www.srf.ch/news/international/u ... odeszahlen
lesen ist wirklich nicht so deins, auch die zahlen miteinander zu vergleichen wohl auch nicht. man bededenke, dass die zahlen noch aus der erste welle war, die 2te war ja weitaus intensiver gewesen.
es ist noch lustig, dass du nur das postest was deiner meinung nach sinn ergibt und nicht die fakten die jeder hans und heiri(und regal-aufüller
) finden kann.
https://www.20min.ch/story/sterbewelle- ... 8246146789 (extra für dich nen 20min. artikel gefunden)
https://www.reuters.com/article/us-heal ... NKBN29B2ER
da no us praha, czech republik...noö, isch ja alles hirngespinst. ich dachte du wärest belehrt, dem scheint es wohl nicht so ganz zu stimmen.

https://www.srf.ch/news/international/u ... odeszahlen
lesen ist wirklich nicht so deins, auch die zahlen miteinander zu vergleichen wohl auch nicht. man bededenke, dass die zahlen noch aus der erste welle war, die 2te war ja weitaus intensiver gewesen.
es ist noch lustig, dass du nur das postest was deiner meinung nach sinn ergibt und nicht die fakten die jeder hans und heiri(und regal-aufüller

keine ahnung, ich habe ja nie behauptet dass ich mich streng nach der regelung und empfehlungen des bundesrat richte.Mastler(P) hat geschrieben:und wenn sie im heim wär, chöntsch sie sitt januar gar nüm bsueche. immernosiralos hat geschrieben:Die alten und kranken leute waren schon vorher eingesperrt und wie oft hast du deine alten verwandten besucht 1-2 mal im jahr? Ich besuche meine 87 jährige mutter seit 2 jahren fast jede woche in ihrer wohnung mit mundschutz.![]()
![]()
![]()

btw. besuchen konnte man die pflege bedürftigen schon ende des letzten jahres, gab ja spezielle vorkehrungen diverse heime. ich frage mich immer noch wie sie es vor x 100 jahren gemacht haben, ohne facetime, handy, telefon etc. wohl alle an vereinsamung oder steinigung statt an der krankheit selber gestorben.
wie beim glauben und bibel/koran etc. besser die guten sachen rauspicken und das fanatische hirngespinst weglassen.
ich warte immer noch auf rossis antwort, was er so entbehren musste, weil bisher waren seine argumente gleich null.
- ferien macht er in da schweiz, also nüd mit strandferien etc. (wobei salavaux hat nen supr strand

- die freiheit nimmt er sich und trifft sich eh mit freunden, und mal abgesehen vom stammtisch beiz ist ja eh alles prope voll und offen.(k fitness und badi sind zu, aber ski orte waren alle mehr oder weniger offen)
- die alten leute waren schon vorher im pflegeheim wo ihre kinder sie 1 mal im monat besuchen, ausserdem sind deine eltern ja zuhause und du besuchst sie ja gelegentlich, wobei dass ein sehr dehnbarere begriff ist.
ich frage mich immer noch warum du jammerst, es gibt doch nichts zu jammern, oder hast du kinder die nasken tragen müssen, wenn ja, an die werden sie sich schon drann gewöhnen.
siralos hat geschrieben:ich frage mich immer noch warum du jammerst, es gibt doch nichts zu jammern, oder hast du kinder die nasken tragen müssen, wenn ja, an die werden sie sich schon drann gewöhnen.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
chinder müssted nöd mal. ebe genau drum gahts. ohni sinn und verstand freiheit beraube. aber isch ja nöd schlimm. mer cha sich ah alles gwöhne. super argument. solang autokratie langsam und unter vorwänd chunt, isch also keis problem. alles klar.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Scheuklappe sind scho öppis geils gäll siralos, lis doch nomol wasi gschribe ha. Dasmal aber s Hirni chli me aschtränge, denn klappts 

Hesch mini links gläse, oder bisch nur still wo ig recht ha?Herr Rossi hat geschrieben:Scheuklappe sind scho öppis geils gäll siralos, lis doch nomol wasi gschribe ha. Dasmal aber s Hirni chli me aschtränge, denn klappts

@mastler: an gewissen schulen wird die maske ja verlangt, gab ja auch ausbrüche.
Töff und velo und ski helme sind ja auch für weicheier, aber alle legen diese ja mehr oder weniger an.
Aber es geht mir eher zu wissen warum der rossi jammert.....ist ja sehr still geworden, wenns mal um ne konkrete frage und antwort geht.
Die frage wegen entbehrungen, richtet sich im übrigen an alle jammeris, also auch dich mastle und de aug. Ich will den grund wissen warum ihr jammert, weil bei mir hat sich qie oben geschrieben nicht viel verändert.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Die links hani gläse wos aktuell gsii sind 
Wenn dir demokratischi Freiheit nid würd fehle wär ja alles okay. Dank so Assis wie dir isches erscht nötig dass für demokratischi Recht demonstriert wird.
Lehr Zämehäng verschtoh

Wenn dir demokratischi Freiheit nid würd fehle wär ja alles okay. Dank so Assis wie dir isches erscht nötig dass für demokratischi Recht demonstriert wird.
Lehr Zämehäng verschtoh
D'ischränkige z'verharmlose, isch öpe glich wie de virus z'verharmlose
Beides sehr sehr eisitig betrachtet...
Chasch ke vereinsläbe usüebe
Ke restaurant
Ke bar
Ke disco
Fasch ke Sport
Und und...
Ersch recht wenn di das o brueflech betrifft... (Gastgwerb, tourismus zb)
Wenn das für di praktisch ke ischränkig darstellt, bisch viellech o du chli igschränkt..?
Zudem überall dür dä stoff fetze schnuffe.. i ha's o langsam gseh..
Aber im gegesatz zu andere gseh ig dennoch, dass es halt teils nötig isch.. leider...
Isch wie überall: es git no chli meh als schwarz u wiss... Leider isch das hüt viune abhande cho. Gseht meh da inne sehr guet. Jede pocht uf sini site vom argumentationsspektrum...
Beides sehr sehr eisitig betrachtet...
Chasch ke vereinsläbe usüebe
Ke restaurant
Ke bar
Ke disco
Fasch ke Sport
Und und...
Ersch recht wenn di das o brueflech betrifft... (Gastgwerb, tourismus zb)
Wenn das für di praktisch ke ischränkig darstellt, bisch viellech o du chli igschränkt..?
Zudem überall dür dä stoff fetze schnuffe.. i ha's o langsam gseh..
Aber im gegesatz zu andere gseh ig dennoch, dass es halt teils nötig isch.. leider...
Isch wie überall: es git no chli meh als schwarz u wiss... Leider isch das hüt viune abhande cho. Gseht meh da inne sehr guet. Jede pocht uf sini site vom argumentationsspektrum...
s'jammere isch uf mittelhöchem nivo:
- ich wott endli wieder ine beiz / resti
- ich wott endli wieder normali fressene gseh, wänni wohere gahn. kei scheissmaskene.
- ich wott endli kei scheissmaske müesse ahlegge
- ich wott die empörte kackblick nüme gseh, wenn a öpper verbiigahn, willi kei maske ahhan und dä wäg eng isch
- ich wott mal wieder is büro
und no vieles meh.
gwüssi bestimmige sind insofern sinnlos, will es dänn wieder anderi git, wo di frögsch: 'aber da dörfed d'lüüt zu hunderte ime gschlossene ruum ufenand ode hocke?'
br chasch rauche:
- märz 2020: 'maske sind nutzlos' (wills kei händ und z'tumm sind, welchi z'organisiere)
- märz 2021: maskepflicht, aber z'wenig impfdose (wills z'tumm sind welchi z'organisiere)
- ich wott endli wieder normali fressene gseh, wänni wohere gahn. kei scheissmaskene.
- ich wott die empörte kackblick nüme gseh, wenn a öpper verbiigahn, willi kei maske ahhan und dä wäg eng isch
und no vieles meh.
gwüssi bestimmige sind insofern sinnlos, will es dänn wieder anderi git, wo di frögsch: 'aber da dörfed d'lüüt zu hunderte ime gschlossene ruum ufenand ode hocke?'
br chasch rauche:
- märz 2020: 'maske sind nutzlos' (wills kei händ und z'tumm sind, welchi z'organisiere)
- märz 2021: maskepflicht, aber z'wenig impfdose (wills z'tumm sind welchi z'organisiere)
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Es gad ja primär bi de Demos gar nid um " ich cha das oder dieses nümm mache" sondern um verfassigswidrigi Massnahme wo hauptsächlich ufgrund vomene nid relevante Tescht bestimmt werded.feeshlee hat geschrieben:s'jammere isch uf mittelhöchem nivo:
und no vieles meh.
br chasch rauche:
UND es betrifft ja nid alli Massnahme. Massvoll wär öpis, aber ja, das isch sehr subjektiv. Demokratischi Recht und Freiheite sind's aber nid.
sie verstönds nöd will halt na im elfebeitürmli. hauptsach chuehlschrank voll und netflix.
genauso isches. für mich isch das allerhöchschtens läschtig.thaeye hat geschrieben:sie verstönds nöd will halt na im elfebeitürmli. hauptsach chuehlschrank voll und netflix.
für die, wo en exischtänz ufem spiel staht, isch das sicher andersch. die sölled das eusi idiote-regierig nur chli spüre lah. verurteile tueni die sicher nöd.
dis mami uf allne viere.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Besseri Konversation hüt vo allne Siite. Team Beat da btw.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
scho krass. und dä sira fasch wie geg eh wand redä.thaeye hat geschrieben:sie verstönds nöd will halt na im elfebeitürmli. hauptsach chuehlschrank voll und netflix.
übrigens: wenn ich mich als politiker ah maske deals berichere wür, wür ich eventuell au überall eh pflicht verordne wellä

wenn mer amigs chli umdänkt findet mer ebe scho dä sinn, hinder so sinnlose schienende sache.