Sozialkritik
Moderatoren: Master(G), Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Waschweibcherlen
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Ig wär derbi aber würd ers ou alegge?Mastler(P) hat geschrieben: wömmer zämmelegge und am vyse das chaufe? gitt no anderi designs mit dem spruch.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wieso sött er nöd. es chönt ihm au hälfe liechter glichgsinnte zfinde. viich au guet fürs tinder profil.

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Ok, wartemer uf sini Antwort.
Re: Sozialkritik
Ich bruuche imfall kei gliichgsinnti, so wie du Spast. Ich ghöre nöd zunere Gang und begägne au so Lüüt, mit dänne ich mich verstahn, müend kei glichgsinnti si und logsich, wür ichs nöd ahlegge, ich han en enorm uuserläsene Chleiderstil und en Sinn für Äshtetik, däm iehr mit eue Vorschläg nöd chönnted grächt werde.Mastler(P) hat geschrieben:wieso sött er nöd. es chönt ihm au hälfe liechter glichgsinnte zfinde. viich au guet fürs tinder profil.
(Nur scho die Ahmassig, wälle öpperem Chleider uufnötige, völlig behindert).
Aber wänn iehr wännd spände, sicher, ich hätt en Blazer, woni muen ummneihe lah.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

uufnötige ≠ schänke. aber bi däre ribitischere arroganz isch mer grad dluscht vergange.

Du bisch sooo ahsträngend mängisch mit diine Begriffsstutzigkeit.
z.B. schänksch du mier es Buech aber es schwingt die Erwartig mit, dass ichs au läse, will du mier en Inhalt uufnötige willsch. Es isch e verminderti Form vo Huusfriedensbruch. Ähnlich mit somene "Gschänk". Erchännsch die zwüschemännschliche Nuance würkli nöd?
z.B. schänksch du mier es Buech aber es schwingt die Erwartig mit, dass ichs au läse, will du mier en Inhalt uufnötige willsch. Es isch e verminderti Form vo Huusfriedensbruch. Ähnlich mit somene "Gschänk". Erchännsch die zwüschemännschliche Nuance würkli nöd?
Zum Glück.Mastler(P) hat geschrieben:isch mer grad dluscht vergange.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Öhm, nei, du chasch s‘buech ou eifach furt rüehre, öpper anderem gäh oder als Kafiuntersatz bruche.Vyse hat geschrieben:Du bisch sooo ahsträngend mängisch mit diine Begriffsstutzigkeit.
z.B. schänksch du mier es Buech aber es schwingt die Erwartig mit, dass ichs au läse, will du mier en Inhalt uufnötige willsch. Es isch e verminderti Form vo Huusfriedensbruch. Ähnlich mit somene "Gschänk".
Zuletzt geändert von derinderinderinderin am 01 Apr 2021 12:07, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Du Vyse ich glaube de Mastler meints nid so ernscht. Nimms easy, er isch so und hüt isch nümm März.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
nei, bzw. du übertriebsch immer. das ischs ahsträngende ah dir.Vyse hat geschrieben:Erchännsch die zwüschemännschliche Nuance würkli nöd?
wenn ich dir es buech oder shirt gib wo der nöd passt chasch ja säge: "nett gmeint, interessiert mi aber null."
nur will ich mein es chönt dich interessiere, ischs no kei ufnötigung.
d'erwartig das dus buech lisisch isch au normal, will mer büecher so nutzt. du begriffsstutzige mensch.
usserdem hämmer ja extra gfrögt ob dus shirt au nutze würsch. darum no unversändlicher wie dich wieder echauffiersch, ab nem gschänk wo dini istellig dütlich dä ussewält kommuniziere wür. also epis wo jede wos weiss, bim ablick ah dich dänke wür.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was ernscht, man?! ich find jetz s baar chinder, denn luure mer ihm ufm heiweg uf, umzingled ihn und während ich ihm das shirt ahlegg wärd ich ihm zeige, was ufnötige wükli heisst!Herr Rossi hat geschrieben:Du Vyse ich glaube de Mastler meints nid so ernscht. Nimms easy, er isch so und hüt isch nümm März.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mastler, hesch du mal ere Fründin en Brustvergrösserig gschenkt?
Herr Rossi hat geschrieben:Mastler, hesch du mal ere Fründin en Brustvergrösserig gschenkt?

Zuletzt geändert von Buccaneer am 01 Apr 2021 12:27, insgesamt 1-mal geändert.

Herr Rossi hat geschrieben:Du Vyse ich glaube de Mastler meints nid so ernscht. Nimms easy, er isch so und hüt isch nümm März.
de Vyse isch i dere Bezieh unbelehrbar... Ich muss ihn als Patient ufgäh...
Er muss zwanghaft Troll füetetre. Am beste giengt er er ine gschlossni Therapie für paar Wuche.

Es Hüüsli immene stimmige Bergdörfli und Befreiig vo dä Lohnarbet wür scho lange.
Leider nein! Du denksch nid wit gnueg.Vyse hat geschrieben:Es Hüüsli immene stimmige Bergdörfli und Befreiig vo dä Lohnarbet wür scho lange.
Ich will ez nid drüber disskutiere abe es isch so:
Du hesch keis Läbensziel.
Du wiedersprichsch mir und seisch: Mis Läbensziel isch fett rich wärde!
Das stimmt äbe nid. Fett rich wärde isch nid dis Ziel sondern dis Wärkzüg zum welle Leid umgah und Freud ha.
Das heisst, was du wottsch isch kei Leid meh fühle und nur no happy si. Aber das isch keis Ziel!
Nähr bisch fett rich, stahtsch am morge uf und weisch nid was afa mit dir.
Für mich wär das keis Problem, obwohl ich au keis Lebensziel han. Aber ich liebe Müsiggang. Ich chan de ganz Tag in Himmel starre und es isch mer wohl debi... aber meistens hed de Mensch de Drang was z mache... udn das wird di de kille.

Alles wildi Spekulatione über mich diinersiits, ich schweige über miini Ziel, will ich kei Bock han, was für mich en Wert hät, vom Pöbel beurzteile und bewerte zlah.
Natürlich isch Gäld sWerchzüüg, nie öppis anders gseiht. Gäld->Ziit->Sälbschtbestimmig
Natürlich isch Gäld sWerchzüüg, nie öppis anders gseiht. Gäld->Ziit->Sälbschtbestimmig
De Pöbel! Ribitesk!
Du hesch wortwörtlich gseid: S Läbensziil isch rich si.
Wettsch es Buech?

Du hesch wortwörtlich gseid: S Läbensziil isch rich si.
Wettsch es Buech?

Riich si = über die eigeni Ziit chönne verfüege. Wie erwähnt, das isch evidänt. Trollsch du jetzt? Gäld isch scho immer sWerchzüüg gsi, ob jetzt für en oberflächlich Materialismus oder für e authentischi, sälber gstalteti Läbensfüehrig.
Und ja, sorry, aber es git zueriichendi Gründ, persönlichi Ziel, wo intim sind, nöd zverüssere. dLüüt sind wie e Horde Hyäne (dä Pöbel), wo sich gärn mal eifach über öppis stürzt und das zerrisst, egal was für en subjektive Wert es für en Einzelne hät. Öppis, wo viel no müessted lerne. Offebarig vo persönliche Ziel setzt Vertraue voruus und das muen sich en Mänsch zerst mal verdiene (ergo, channs nöd dä Pöbel si, sondern eher vereinzelti Mänsche).
Und ja, sorry, aber es git zueriichendi Gründ, persönlichi Ziel, wo intim sind, nöd zverüssere. dLüüt sind wie e Horde Hyäne (dä Pöbel), wo sich gärn mal eifach über öppis stürzt und das zerrisst, egal was für en subjektive Wert es für en Einzelne hät. Öppis, wo viel no müessted lerne. Offebarig vo persönliche Ziel setzt Vertraue voruus und das muen sich en Mänsch zerst mal verdiene (ergo, channs nöd dä Pöbel si, sondern eher vereinzelti Mänsche).
Demfal
l
Einersits hesch rächt und anderersits… Gib ich doch en füechte was irgendwelchi Spinner im Intert verzapfed…
Viellicht unterbewusst es bizzliVyse hat geschrieben: Trollsch du jetzt?

Demfall weisch konkret was Gott dir für en Uftrag i dem Läbe gäh hed?Vyse hat geschrieben:für e authentischi, sälber gstalteti Läbensfüehrig.
l
Hesch Problem mit em proletige Popel Pöbel du Pimmel?Vyse hat geschrieben:Und ja, sorry, aber es git zueriichendi Gründ, persönlichi Ziel, wo intim sind, nöd zverüssere. dLüüt sind wie e Horde Hyäne (dä Pöbel), wo sich gärn mal eifach über öppis stürzt und das zerrisst, egal was für en subjektive Wert es für en Einzelne hät. Öppis, wo viel no müessted lerne. Offebarig vo persönliche Ziel setzt Vertraue voruus und das muen sich en Mänsch zerst mal verdiene (ergo, channs nöd dä Pöbel si, sondern eher vereinzelti Mänsche).
Einersits hesch rächt und anderersits… Gib ich doch en füechte was irgendwelchi Spinner im Intert verzapfed…

Buccaneer hat geschrieben:Demfall weisch konkret was Gott dir für en Uftrag i dem Läbe gäh hed?Vyse hat geschrieben:für e authentischi, sälber gstalteti Läbensfüehrig.
- Dateianhänge
-
- bait.gif (1.79 MiB) 2669 mal betrachtet
Oh, grosse Mentor, gsehsch, isch nöd alles umsuscht gsi 

Haha so bi disne gahsch uf jede scheiss i und bi mir antwortisch nid uf ne eifachi Ja oder Nei frag?
Ein gebranntes Kind! Hed dich de Pöbel mal vermöbled?
BTW de Tom Hardy en huere geute Schauspieler und de Mad Max isch soooo super gsi! Ich hoffe sie verhaued de nöggst nid!
Ein gebranntes Kind! Hed dich de Pöbel mal vermöbled?
BTW de Tom Hardy en huere geute Schauspieler und de Mad Max isch soooo super gsi! Ich hoffe sie verhaued de nöggst nid!