esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Chraftusdrück.. immer wieder schön z'lese wenn dir d'argumänt usgöh...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

rossi wie de stricker, die paar urchige schwiizer jugendliche in st gallle nur bitzeli bulle schla gönd gsi sind. vielleicht tüüsch ich mich au und sie haend sich fürd verfassig und meinigsfreiheit igsetzt :lol:

scho na chli überlege mit wem me sich is bett leit. sust wirds würkli imene chaos usarte. ich würd nöd mit jedem mitseckle wo chli "frustration" zeigt, nur damit mini "politisch" meinig übereinstimmt, imfall. isch nie guet. waen den nur na alis und bekim gsesch, sötts au dir uffalle.

und waen den na parole gschwunge werdet wie "ich wott chli me black lives matter i de schwiiz", sötts hirni namal schalte.
Zuletzt geändert von thaeye am 05 Apr 2021 16:02, insgesamt 5-mal geändert.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

My golden rule

You fuck it you fix it
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:rossi wie de stricker, die paar urchige schwiizer jugendliche in st gallle nur bitzeli bulle schla gönd gsi sind. vielleicht tüüsch ich mich au und sie haend sich fürd verfassig und meinigsfreiheit igsetzt Bild

scho na chli überlege mit wem me sich is bett leit. sust wirds würkli imene chaos usarte. ich würd nöd mit jedem mitseckle wo chli "frustration" zeigt, nur damit mini "politisch" meinig übereinstimmt, imfall. isch nie guet. waen den nur na alis und bekim gsesch, sötts au dir uffalle.

und waen den na parole gschwunge werdet wie "ich wott chli me black lives matter i de schwiiz", sötts hirni namal schalte.
Ja blabla alles wahr was schribsch. Aber säg, was seleds mache zum sich Ghör verschaffe. Es Brief schribe em Bundesrat? Oder es Gedicht, es Lied?

Säged doch eifach was IHR würded mache i dere Situation.

Beat, Argument muesi nid wiederhole. Langsam längets uf die nett Art.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

"oi" bewegig machts einigermasse vernünftig, aber das in st.galle sind secondo würstli gsi am seich mache wills ebe zvill internetclipli lueget und ufgwieglet werdet. vo "black lives matter" bis "he schwiizer rassiste will ban burka" udn weiss nöd was.
das haet nix mit "freiheit" und "selbstbestimmig" und "schwiiz" z tue.

us strategischer sicht en riesefehler vo "oire" bewegig waener oi jetzt us frust mit jedem is bett leget.

geg d regierig chunsch nur a mit rechtliche schritt (klag fitnesscenter jetzt z.b-druck us de wirtschaft), demonstratione (bewilligt oder nöd scheissegal) und mit z.b z spat zahle vo stüürerchlärig und mit chli blöd tue ggü am staat demit er chli meh ufwänd haet. und den halt au mal es paar sauhünd abwähle.

ich verstahn de frust natürli (bin schliesslich au härt betroffe), aber mit st. galle wür ich nix welle z tue ha.
Zuletzt geändert von thaeye am 05 Apr 2021 16:28, insgesamt 3-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Üsi Bewegig gits nid, ich los uf niemert ussert min Verstand. Ich rede au nid vo DIM Polizeistaat. BLM und Frauebewegig interessiert mich übrigens null.

Ich frage üch weli Mittel no blibed. Bisher isch ussert stigmatisiere kei Antwort cho.

Ja, Gwalt isch kei gueti Lösig, aber hey, es isch es Lösig. Weli gits no?

Stüre zahled die Junge nid, Demonstratione werded nid bewilligt und unbewilligti mit Gwalt ufglöst.

Mit rechtliche Mittel? Ja aha genau. Säg das mal de Bulle wo Lüt mit Attest trotzdem üsem Zug oder Bus beförderet.

De Hass isch en logischi Konsequenz us de Untätigkeit vo de wohlstandsverwöhnte Unser üs.

Deal with it!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

eher mal luege wer so hützutags vom staat abhängig isch und du weisch den wieso mer jetzt so zombies haend.
vo professore bis zu firmene wo ohni staatsufträg nöm chönd überlebe, vo medie wo ohni staatlichi zueschuess pleite sind bis zu ahv rentner, studente, künstler und arbetslosi etc.

das ischs grundproblem.d krake staat isch so gross und mit corona sind ihri ärm na chli länger worde. prägt den halt au villi mitbürger (ob abhängigkeit oder halt eifach nur obrigkeitshörig)
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

@rossi:

Was gäbts no fragsch?

Schülerstreik?
Demonstratione? (Friedlech und mit ihalte vo uflage)
Politisch aktiv werde? (Z.b. petitione)

Bisch uf so öppis wüüürklech nid säuber cho dass sinnlosi gwalt u zerstörig forderisch und guet heissisch? Bisch würklech dermasse hinüber??

Mir isch bewusst, dass jedi friedlechi demo cha chaote azieh, wo denn äbe doch zu gwalt griffe und es aliege is schleche liecht rücke. Passiert leider regumässig...

Aber du redsch ja explizit dervo, dass es gwalt u zerstörig brucht... :head2wall:

Und nomau zu mim argument obe wo gekonnt überlese hesch: dini gfordereti gwalt trifft z.b beizer am massnahme bedingte finanzielle abgrund wenn meh alles kaputt schlaht ir innestadt... Das fingsch dämfau guet?

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Die grosse Frage: Wer ist der Staat?
Jetzt wo wir so gerne von "Abhängigkeiten" reden.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Tentakel-Dildo hat geschrieben:Die grosse Frage: Wer ist der Staat?
Jetzt wo wir so gerne von "Abhängigkeiten" reden.
Dä wo dir jede monet Geld schickt fürs nüt mache... ;-)
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

When I die, I will

...no longer exist ...no longer think ...no longer breath ...no longer have feelings ...no longer be anything ...I will just be a memory
Bessere Antwort, "was ein Staat ist", Kontext mit Corona beachten!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Waren im wald spazieren, da sassen 2 teenies ohne masken auf der bank am kiffen.

Die jungen treffen sich auch so und machen heiml8ch partys. ich frage mich für was sie demonstrieren, doch nicht etwa wegen den paar disco's?

Regel und sonstige verbote haben bei den jungen eh nie viel geholfen.
Zuletzt geändert von siralos am 05 Apr 2021 17:36, insgesamt 1-mal geändert.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Isch de ribbit vom staat abhängig? er hängt quasi am mutter staats busen. :kicher:

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben:Isch de ribbit vom staat abhängig? er hängt quasi am mutter staats busen. :kicher:
Nei das isch gloubi dr cobalt gsi sorry. Ha's verwächslet...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:@rossi:

Was gäbts no fragsch?

Schülerstreik?
Demonstratione? (Friedlech und mit ihalte vo uflage)
Politisch aktiv werde? (Z.b. petitione)

Bisch uf so öppis wüüürklech nid säuber cho dass sinnlosi gwalt u zerstörig forderisch und guet heissisch? Bisch würklech dermasse hinüber??

Mir isch bewusst, dass jedi friedlechi demo cha chaote azieh, wo denn äbe doch zu gwalt griffe und es aliege is schleche liecht rücke. Passiert leider regumässig...

Aber du redsch ja explizit dervo, dass es gwalt u zerstörig brucht... :head2wall:

Und nomau zu mim argument obe wo gekonnt überlese hesch: dini gfordereti gwalt trifft z.b beizer am massnahme bedingte finanzielle abgrund wenn meh alles kaputt schlaht ir innestadt... Das fingsch dämfau guet?
Ich fordere kei Gwalt, ich cha si lediglich nachvollzieh. Bind mal en Stei anes Seil und schwing en weg vo dir. Weisch scho was passiert oder bisch würklich dermassen hinüber dass de Zämehang nid gsesch5. Du bisch doch au eine vo dene wo a de Staatstitte suuged. Mach d Auge uf.

De Beizer gad wäge dir kabutt, nid wäge mir. Und nei, finde Gwalt immer nonig guet aber offesichtlich isches salonfähig worde, wenn Bruefskollege vo dir das als Instrument bruched denn darf mer sich nid wundere wenns rerourfäged. Wär natürlich besser oni Gwalt, chasch dine Chnüppel, Helm und d Pistole Grad abgäh; Gwalt isch ja nid guet...

Demonstratione oni Maske sind verbote, und mit Maske isch chli wie Schwarzi am Chrüz verbrenne während ere Antirassismus Demo.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

No öpis anstell vom Hollywood Movie:
https://youtu.be/CDDl1gTceoo
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

De Beizer gad wäge dir kabutt, nid wäge mir.
olol......da begreift einer immer noch nicht wie es mit denn massnahmen funktioniert. aber hauptsache demonstrieren und alles putt machen, leute verprügeln und sich dann wundert, warum die polentas mit schwerem geschütz auffahren. :groel:

am busen vom staat zu saugen ist ja legitim, solange man dafür auch arbeitet, der ribbit(oda cobalt :kicher: )....ich glaube nicht dass der arbeiten geht, sind 2 unterschiedliche sachen.

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Du meinst mit "Arbeit" die Lohnarbeit bei der Migi? Hast du denn keine Freude daran? Erfüllt es dich nicht? Weiss du wie sehr hat es mich und wahrscheinlich auch Cobalt, in diesen schweren Zeiten, gefreut dort Reissäckli abzustauben und danach noch mit einigen Körnchen den Boden zu segnen.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:
Ich fordere kei Gwalt, ich cha si lediglich nachvollzieh.
Herr Rossi hat geschrieben: Ich denke und hoffe dass es no meh Usschritige wird gäh.
Wenn ke gwalt forderisch, söttsch viellech nid schriebe, dass dir meh usschritige (= gwalt) erhoffsch... Bild
Herr Rossi hat geschrieben: De Beizer gad wäge dir kabutt, nid wäge mir. Und nei, finde Gwalt immer nonig guet aber offesichtlich isches salonfähig worde, wenn Bruefskollege vo dir das als Instrument bruched denn darf mer sich nid wundere wenns rerourfäged.
Dr beizer isch weg de massnahme ufgrund vom virus am abgrund. Die massnahme finde ig o nid aui guet und scho gar nid hätti sie erlah... Dä schwarzi Peter chasch schön bi dir bhaute! Nur wiu ig füre staat schaffe, bi ig nid für aues verantwortlich, wo dr staat macht und a wiisige erlaht... ;-)

Und wenn mir itz no wosch verklickere, dass sich die arme jugendliche gege polizeigwalt wehre, indem sie fenster ischlöh, hesch definitiv nix kapiert.. Ursache/Wirkung... Bild

Aber wahrschinlech bisch du ja dr meinig, dass d'polizei mit chnüpple uf friedlechi jungi iprüglet het und es DARUM eskaliert isch... BildBild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Polizei mues Massnahme umsetze wo du nid chasch nachvillzieh, wie chasch das mit dim Grüsse veribare? Mer redet zudem vo Massnahme wo kei gsetzlichi Grundlage hend. Kei Straf oni Gsetz. Und wenn mer oni Gsetz bestraft wird wehrt mer sich degäge, in letzter Instanz mit Gwalt. Legitim, egal uf welere Site vom Gsetz dass mer schtot, suscht würsch kei Waffe träge.

Was immer du arme Maa de arme Junge wetsch umderschtelle, versuech dich dra zu erinnere wie du als Jugendliche dini Freizit hesch chönne gschtalte. Itz schtell der vor wie wiit würsch ga um dis Recht (gsetzlich verankeret) izfordere. Weisch hoffentlich no wie sichs afühlt als Pubertierende. E fucking Achterbahnfahrt. Gwalt erzügt Gwalt, immer.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

I ha mini Jugend verbracht ohni steine und molotov gege anderi mönsche z'wärfe und lüt ihres eigetum kaputt mache... ;-)

Ke gsetzlechi grundlag für was genau? D'massnahme? Hesch chli mitbecho was in bern so entschiede worde isch?
Es git e grundlag. Nur wiu DIR die nid passt, existiert sie trotzdem...

Sie chöi nid i usgang.. okay..
Sie chöi wieder spörtle, sich treffe.. niemer seit was wenn sie's nid übertriebe...
I hätt als teenie nid i chouf gno, mönsche umzbringe nur dassi wieder i usgang hätt chönne... Aber da simer offebar nid glich radikal druf du u ig... ;-)

Du wirsch o irgendwo schaffe nimmi a? Bisch mit allem 100% iverstande wo ir chefetage entschiede wird? Machsch gwüssi sache trotzdem, wiu's halt muesch? Wenn nid, schön für di. Die freiheit het nid jede...
Geisch sowit dass de job wechslisch wenn dir was nid passt? De chasch wieder mit mir rede über das thema...

siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 05 Apr 2021 19:54viel blabla von wegen arbeit, teenie sein etc. :kicher:
würde ich so unterschreiben und trifft wohl auf alle "normalen" wohl auch zu.

die alten hippie hoschis aus den '70 jahren arbeiten jetzt ja auch irgendwo bei ne bank oder was weiss ich, ausser diesen einen aus deutschland wo immer noch nen harem hat, die gehen für ihn arbeiten. :vortex:

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Geisch sowit dass de job wechslisch wenn dir was nid passt?
Ja, das machi tatsächlich weni öppis nümm cha mit mim Gwüsse veribahre. Eigegoal...

Beantwort mini Frage statt abzlenke, dini Sprüch bridrucked nume no de siralos. Chum scho, oder wetsch no chli ufem jobhopping umerite wil dis Ego dir für ehrlechi Antworte im Weg schtot?

Üsi Jugend chasch nid mit hüt vergliche, drum bruchsch chli Empathie und Vorschtelligsvermöge.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 05 Apr 2021 21:38
Geisch sowit dass de job wechslisch wenn dir was nid passt?
Ja, das machi tatsächlich weni öppis nümm cha mit mim Gwüsse veribahre. Eigegoal...

Beantwort mini Frage statt abzlenke, dini Sprüch bridrucked nume no de siralos. Chum scho, oder wetsch no chli ufem jobhopping umerite wil dis Ego dir für ehrlechi Antworte im Weg schtot?

Üsi Jugend chasch nid mit hüt vergliche, drum bruchsch chli Empathie und Vorschtelligsvermöge.
weli frage si no offe? i gloub i ha alles beantwortet wo vo dim stuss es "?" hindedra gha het oder?
und warum nimmsch du konsequent nid stellig sondern länksch immer nur ab?
du hesch ganz klar usschrittige gforderet u behouptisch paar posts später, du sigsch nid für meh gwalt... uf dä widerspruch agsproche (sogar mit quote zum's dir eifach z'mache), chunnt nüt meh... genau z'gliche bir behouptig, es gäbi ke gsetzlechi grundlag. korrigiert, dass es eini git, nix meh ussert themawächsu... :roll:
het langsam chli es muster bi dir! :typej:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

"Ich denke und hoffe dass es no meh Usschritige wird gäh."

Das hani gschribe und schtah, ufgrund vo de Gwalt sitens Behörde, voll und ganz hinder deren Ussag. Wer sich wie d Polizei gwalttätig gäge Mönsche richtet (wo irgend welchi sinnfreie Massnahme nid ihaltet wo nid gsetzlich verankeret sind) hed mit Gägegwalt zrechne. Wer behauptet dass es legitim isch Mönsche zschikaniere und mit Gwalt us Züg, Büs und Versammlige z entferne mues d Gägegwalt au akzeptiere. Ziemlich eifach.

D Polizei, Bahnpolizei sel doch in Zuekunft Zugpassagier oni Maske und Jugendliche St. Galler en Brief schribe wenn sie s Gfühl hend die Betroffene siged en Gfahr für d Gsellschaft...
Antworten