in coronaziite schwindet wohl de qualitätsaspruch total.
Ond das no witeri 5 Johr.thaeye hat geschrieben:tribes of europe
in coronaziite schwindet wohl de qualitätsaspruch total.
2/10 vo mirjoe_higashi hat geschrieben:godzilla vs kong 5/10... d cgi effects sind super...d rescht chamer noed ernscht neh
Dä isch mindeschtens 10/10, eine vo mine Lieblingsfilme.
Ig hane bim release im Kino gseh bevors en hype gäh hett. 0 Erwartige gha und darum hani ne ungloublech gfunde.Mastler(P) hat geschrieben: ↑12 Apr 2021 13:34 ouais naturellement, c'est grand, c'est unique et drôle. vorallem di erscht hälfti hät mer sehr guet gfalle. visuell stil und erzählig = super.
aber irgendwie han ich dänkt, will erwähnt worde isch, dass epis grosses, disastermässigs am schluss passiert. darum isch für mich dä schluss irgendwie mega unspektakulär gsi, obwohl nett. und au die mindfugg wohnigsumstellig wo vo chungking express abkupfert isch hät spass gmacht.
oh und soundtrack isch au guet.
krasse erfolg isch dä film gsi. ich lueg bald mal dä micmacs à tire-larigot vo ihm.
Ich glaube er hed gmeint si sig en Nutt und ich de Geldschiisser, ollig nivilliert chund dem aber sicher recht nöch.Mastler(P) hat geschrieben:aaw, grad eso? obwohl, ihr zwei sind doch ollig nivelliert, nöd?
aso ich glaub dä dildo hät so was ähnlichs mal diagnostiziert, nur weiss ich dä gnau wortluht nüme.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste