Du hesch ganz offebar dr ungerschied nid verstande..Mastler(P) hat geschrieben:ok fair. logisch göhnd bim versimple details flöte. trotzdem cha mer so s hauptproblem scho mal apacke.

Moderator: Avenger
Du hesch ganz offebar dr ungerschied nid verstande..Mastler(P) hat geschrieben:ok fair. logisch göhnd bim versimple details flöte. trotzdem cha mer so s hauptproblem scho mal apacke.
mach doch.Tentakel-Dildo hat geschrieben: ↑22 Apr 2021 15:20 Wir müssen wohl oder übel völlig neue, in diesem Sinne parteilose, Konzepte erarbeiten und nur noch auf ethischer Basis und Vernunft etwas erarbeiten.
Links rechts isch mir frömd. I entscheide vo fall zu fall u nid was irgend e politischi istellig vorgäh sött.. wär was anders macht isch blöd!thaeye hat geschrieben:
und das "links und rechts " chani langsam nöm ghöre vom grösste Kommunist da ine. "oh ich bin ja so neutral"...wie de jones. debii positioniert sich jede irgendswaen irgendswie.
genau so!Herr Rossi hat geschrieben: ↑22 Apr 2021 17:09 Uf en politischi Ischtellig reduziert zwerde isch dumm.
ha öpis wöue derzue schriebe aber am beschte triffts das: :typej:
Es isch genau s Parteisystem wo mer missfallt, mit so plakative Parole bisch voll de Checker Aug. Witer sothaeye hat geschrieben:es isch aber s system. wenn mit dem nöd klarchunsch, den diskutier mitem ribit.
sust gründ eigeni partei. du häsches i de hand.
evlt häsch du die böse "Konservative" eifach nie verstande und die linge haend dich glingt
Fangen wir mal bei dir an, was heisst es für DICH?
Das ist so, es ist kriminell was hier abgeht, ich denke die psychischen Schäden überwiegen schon lange die körperlichen Schäden.Guten abend miteinander, wollt Ihr Leben mit allen Möglichkeiten, Risiken, Freude und Liebe, oder einfach nur Überleben in einem -körperlichen- Gesundheitsregime in ständiger Angst vor irgend etwas? Wo kann sich eine Seele, vor allem die eines Kindes, wohl besser entwickeln. Viele Kinder werden momentan gezeichnet und traumatisiert fürs Leben, dazu braucht es kein Psychologiestudium.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste