Isch geile Spiel, ich liebs, bsunders sganze retro-future Design, es isch so geil. Einzig dKI hät mi irgendwänn extrem ahfah nerve, irgendwas isch eifach nonig ganz uusgliche. Ich weiss scho, dass sAlien mitlernt, aber Stellwiis ischs eifach huere unfair worde und sGameplay in es trial-error-Verfahre überegange. Das isch dä einzig (aber doch rächt gross) Kritikpunkt, Rescht isch 10/10.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Den Putzfrauen muss man hier echten Lob aussprechen, selbst in Zeiten von Corona und Alien Isolation sind alle Räume fast so sauber wie ein frisch gepuderter Babypopo.
mer spielt ja mit de original-crew und muess de selbschtzerstörigsmechanismus vode nostromo aktiviere und mit em rettigsschiff flüchte.
sind ziemlich churz die dlc, aber cool, vor allem au, will original schauspieler ihri charaktere vertont händ! super!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Missionen an Bord der USCSS Nostromo, dem Setting des 1979er Films 'Alien'.
CREW EXPENDABLE.
Brett und Kane sind tot; an der Seite von Ash und Lambert liegt es nun an dir, in die Rolle von Dallas, Parker oder Ellen Ripley zu schlüpfen und einen Weg zu finden, das Alien in die Enge zu treiben und dem Grauen die Stirn zu bieten.
LAST SURVIVOR.
Als Ellen Ripley liegt es an dir, die letzte Mission an Bord der Nostromo abzuschließen. Der Rest der Crew ist tot. In einem verzweifelten Versuch, dein eigenes Leben zu retten, musst du den Selbstzerstörungsmechanismus des Schiffes aktivieren und versuchen, das Rettungsshuttle zu erreichen.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Sobald i mis Headset bechume fang ich a. Es isch kaputt gange und ich bechum ez Ersatz. Nur Stereo am Färnseh wär das sich nid so geil wie mit em fette Headset.
Ja, en Vorteil damit i alles ghöre aber en Nachteil, well mer wahrschindli id Hose schisse. Ich glaube ich Spiel das nur bi Tagesliecht, sust hani es Härzchriesi wenn mi das Viech uffrisst.
Grad gmerkt, ich han sowieso deluxe Version, also DLCs inkludiert. Mängisch läbi scho bitz hinderem Mond. Geil, sobalds wieder chli chälter und verrägneter wird, spiel ich die duure.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.