er meint es tätscht das jahr na starch. aber au er chan sich irre. vores paar jahr haeter na gmeint bitcoin kei zukunft, sini meinig haet sich jetzt au gänderet.
na chli fear verbreite

Moderator: Avenger
Phase 1.Buccaneer hat geschrieben: ↑20 Mai 2021 09:43 Ich han mini Kristallchugle befragt und wage en Prognose.
Was 1: AMC wird brutal abstüze und denn es bizzli squeeze und denn gad wieder abecho, aber biz höher als vorher.
Wenn 1: Innerhalb vo zwei Wuche
Was 2: 1. AMC wird säge, wie viel Shares eigentlich ume sind. 2. SEC oder AMC wird gäge gwüssi HFs, MMs klage.
Wenn 2: Ab em 2 Juni
Was 3: AMC begibt sich uf de Wäg zum Mond und wird mehreri Täg underwägs si.
Wenn 3: Am em 2, 3 Juni.
Am unsicherste bini eigentli nur bi Teil 1.
Disclaimer: Ich bin Wahrsager, luege ine Krsitallchulge und befrage Geister. Vo de Materie sälber hani kei Ahnig.
Rich (für Schwizer Verähltnis) scho no noni gad. Aber es isch meh als am Afang!
bi mir nid ganz sicher, aber ich meinti palladium seg eis vode seltenste edelmetal. viellicht het mir das de ander au nur gseit gha, zum de ehering verkaufe
Buccaneer hat geschrieben: ↑26 Mai 2021 12:28
Ich säge nur s Finanz System isch ab August, September 2019 andersch am Aschlag gsi und es isch immer schlimmer worde. Denn isch hert ibroche wäg dene Problem und de nochli herter Wäg Corno. Mer nimmt jetzt allgemein a, es isch nur wäg Corona und nid au wäg Problem im Finanzsektor.
Letsch Wuche Mo und Di hend d Short scho über 930 Millione verlore...
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] und 2 Gäste