min stiefbrueder isch am platzspitz gsi, heroin verchauft und selber konsumiert und dra verreckt. chum du mir nöd vowege "häsch angst". ich weiss was das useme mensch chan mache (jetzt chunt de sozi spüri mi sprüchli " aber das haet sicher sini gründ") inkl. beschaffigskriminialität und knast. und wos vill obdachlosi haet ohni das d stadt was macht, wirds den halt mal eskaliere, normali entwicklig.
du mit dinere scheiss "angst argumentationschetti" , ifallsloser gats nöm. bi jedem thema.
wottsch es guuutzi für dini beherbig vom obdachlose? dem sötttme de goof eigentlich wegneh. so guet, abwechligswiis chli crack und heroin. würkli es vorbild. aber füren verhinderte soziarbeiter rossi halt eifach en coole typ miteme "schwierige" lebe. hauptsach sin sohn macht origami.

spätrömischi dekadenz passt da au widr. hauptsach me isch "guet" gsi. ja, jede haet en hindergrund en en rucksack z träge. de eint schwerer , de eint liechter. aber jede haet sis lebe i de eigete händ (zumindest i oisne breitegrade). und so chli cool find ich en obdachlose wo crack und heroin konsumiert und sin sohn origami macht (nix geg origami) au nöd. hani eventuell mit 20gi na cool gfunde (hey isch en andere lebenstil, so cool). dis geschreibsel tönt fast scho wienen lobpriisig

chönt dir au na en story verzelle vomene "obdachlose" womer ufgna haend mal füres paar täg wo ois den s auto klaut haet und oises auto den usbrennt im aktenzeichen xy choh isch und oisi wohnig gruumt gsi isch. au er en cooole cracker. haet au ganz en "truurigi" lebenstory gha

aber chli rede chame immer, ABER verdammt namal nöd wenn ich en burger i de fressi han und sie mich z dritt belageret mit ihrne billlige wiifläschene.