wer meint es heig ke grund, dass sini posts nüme gläse wärde, het o eis a de klatsche...Herr Rossi hat geschrieben: ↑22 Jun 2021 12:59 Wer nid alles list und und denn so Kommentar schribt het eine a de klatsche!![]()

Moderatoren: Master(G), zeromeier
wer meint es heig ke grund, dass sini posts nüme gläse wärde, het o eis a de klatsche...Herr Rossi hat geschrieben: ↑22 Jun 2021 12:59 Wer nid alles list und und denn so Kommentar schribt het eine a de klatsche!![]()
best job ever!Herr Rossi hat geschrieben: ↑23 Jun 2021 07:12
Seled am beschte alli schribe, de chasch no en Statistik mache über alles ine....
nöd vo Dir, sondern eini wo ufere Umfrag vo div. Gamer us div. (Alters- und Ikommens-) Schichte bestad.
Ich wür säge im Jahr zwüsche 10 und 20 Games, vieles devo aber natürlich chürzers Züüg und meischtens 1 Game pro Jahr wo riisig isch (das Jahr - immer no - Valhalla). Und zwüschedure immer no s'FIFA, logisch.Was schpilsch denn du?
de rbilibliit finds scheisse, d'Frag isch: Wie fändter game pass vo gog mit usschlüsslich definitive Editione?
Warum wetsch du wüsse wievil % wieviel schpiled?zeromeier hat geschrieben:nöd vo Dir, sondern eini wo ufere Umfrag vo div. Gamer us div. (Alters- und Ikommens-) Schichte bestad.
Demit ich weiss, wieveil % effektiv nur 2-3 Spiel pro Jahr spieled.
Ich wür säge im Jahr zwüsche 10 und 20 Games, vieles devo aber natürlich chürzers Züüg und meischtens 1 Game pro Jahr wo riisig isch (das Jahr - immer no - Valhalla). Und zwüschedure immer no s'FIFA, logisch.Was schpilsch denn du?
Uslöser.Herr Rossi hat geschrieben: ↑22 Jun 2021 12:08Wie immer du uf die Prozentzahl chunsch, aber ja, demfallMaster(G) hat geschrieben:fair enough, du bisch eifach eine vo dene ominöse 1%![]()
Ich spiel vermuetlich so ~100 online Spiel pro Jahr, eher s'obere Limit glaub. Du glaub meh oder?Logisch Fifa. Ich gheie all 4 bis 5 Jahr id Fifa-Falle :/
oh, das lässt doch gleich meinen gamer penis vor freude erhärten.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 4 Gäste