Bäm!

Moderator: Avenger
Tragisch dases so lang gange isch
steit obedra. totalzahl!
isch äbe blöd, wenn ke argument hesch. 2019 zu 2020 isch 12.4 % meh nid vo 1980...
Mir händ aktuell 25,5% Usländerahteil i dä CH (Statista). Also jedi viert Person ohni CH-Pass. Nöd ihgrächnet sind sans-papier und unregistrierti usw. Dä Ihwanderigsahteil wird i dem sinn aber eh nöd Ussagechräftig sii, da die Date teilwiis Jahre nach dä Ihwanderig oder Ihreis registriert wärdä und dänn aber für das jewills aktuell laufendi Jahr ihbezogä wärde.
du versteisch scho de ungerscheid vo ateil und zuewachs gäu? nur dass ig mir sicher bi...kingcaid hat geschrieben: ↑23 Jun 2021 08:12Mir händ aktuell 25,5% Usländerahteil i dä CH (Statista). Also jedi viert Person ohni CH-Pass. Nöd ihgrächnet sind sans-papier und unregistrierti usw. Dä Ihwanderigsahteil wird i dem sinn aber eh nöd Ussagechräftig sii, da die Date teilwiis Jahre nach dä Ihwanderig oder Ihreis registriert wärdä und dänn aber für das jewills aktuell laufendi Jahr ihbezogä wärde.
scho klar, aber ahand vo dem chasch ä Teil vom Zuewachs usmachä, sofern das irgedwiä möglich isch. Das versteisch ou? Villicht hani scho zwiit vorgriffä. Hett evtl. söllä klar machä uf was ich usse will.Jones hat geschrieben: ↑23 Jun 2021 08:13du versteisch scho de ungerscheid vo ateil und zuewachs gäu? nur dass ig mir sicher bi...kingcaid hat geschrieben: ↑23 Jun 2021 08:12Mir händ aktuell 25,5% Usländerahteil i dä CH (Statista). Also jedi viert Person ohni CH-Pass. Nöd ihgrächnet sind sans-papier und unregistrierti usw. Dä Ihwanderigsahteil wird i dem sinn aber eh nöd Ussagechräftig sii, da die Date teilwiis Jahre nach dä Ihwanderig oder Ihreis registriert wärdä und dänn aber für das jewills aktuell laufendi Jahr ihbezogä wärde.![]()
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste