Jones hat geschrieben:Akku azeig isch echli komisch...
Am game.. in game machi z'menu uf u ha no 22%
Denn game zuemache.. schwups no 13%
2min speter stellts ab...
Jep, das findi au recht müesam. Gid glaub no kei Lösig...
ja ich au. ich ha aber gseh, dass es im entsprechende bild-folder uf partition 1 mehreri boot-screens hett, wieso au immer. chönt mer vermuetlich dette au lösche. aber ich has lieber ned aglängt. ned dass suscht plötzlich nüm startet...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Avenger hat geschrieben: ↑24 Jun 2021 17:06
geil, das topic scho 6 siite über das Ding. Wenn ig nid scho e 350 hätt, ig wär mir das Teil scho lang go poschte.
Es isch eifach es super geils Grät wenn alles richtig istellsch!
Bin immerno da
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Ich ha erscht sit Afang Jahr eine und scho paar Schpil druf dürezockt. ALTTP, The minish cap, Young Merlin, Magical Illusion.
Beschts Grät für so shizzle
Ich finds scho au no geil, ha paarmal dänkt jetzt chaufis, ha's aber bisher siiglah. Ich ha scho paar söttig Devices und alli chönd meh oder weniger s'gliiche und händ di gliiche Issues. Was isch a dem Teil besser als z.bsp. amene GPD XD? Channer meh emuliere? Söoppis wiä Segarally 2 wird wohl au uf dem nöd laufe oder? und Soul Calibur isch sehrwarschindli immerno mit Grafik & Textfehler behaftet oder isch jetzt besser?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Ich wird Sega Rally 2 am Weekend mal teste. Wird sicher chli ruckle dänki. Es git aber au viel wo lauft vom Dc
Du chasch soviel istelle a dä grafik so das zimlich am orginal anne chunt. Klar nöd bi jedem Emulator, aber alles was mit Retroarch z‘tue hät.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07