Held der Steine:
- well i de so oft luege, hed mer mini Frau es Lego Pirateschiff kauft vor paar Mönet und sit denn bini wieder agfixt.
- sust hane nur glueged zum chli relaxe. Meditativ
- am liebste hani, wenn er über Sets schwafled, woner geil findt.
- Er nörgled huere viel. Einersits well er immer wenn er Knatsch mit Lego hed, sini Abos extrem ind höchi schüsse und anderersits hed er halt au huere oft rächt! und mängisch isch es nur "sini Meinig" was völlig legitim isch.
Was i a Lego nid checke: Es gid soviel Youtuber, und vieli Kritikpünkt chömed vo allne immer wieder. Warum möched die nüt? Wenn ich es Produkt han und mini Fanbase seid mir: Blaui Pins sind scheisse... warum pack i denn immer no blaui Pins ine?
Mir gahts eigentli nur um de Bau. Während em Bau bini total entspannt, fast in Trance. Nachher äbe en Wuche zwei aluege denn usenand näh und wieder wäg packe.
Chline Tipp für en chline Rabatt:
Gang uf Galaxus, log dich i und tun die Sets wod wottsch ind Merkliste oder ine Warechorb. Über die nöggste Täg chunnsch zu JEDEM es Model mal en Mail über vo wäge Rabatt und so.
Hani festgstellt weli eifach mal alles womer wür gfalle in Warechorb tah han und denn bereits am nöggste Tag es Mail becho han. Denn über die Tage immer wieder zu jedem einzelne! Wo den de Mustang 20% gsi isch, hani mal de gno.
Die andere hani dinne glah und bechume immer no regelmässig Mails!
Gaht mal eine uf Dütschland? Nim mir BlueBrixx mit biddö!