lol, ahdühte ich heg was nöd gmerkt und am kichere.. aso doch nur arroganz?

isch egal, ich freu mich ufd lambada version. ha das lied als goof sehr möge.
Moderatoren: Master(G), Avenger
Du gsehsch mi i kere bubble aber fragsch, ob ig am rossi sis gschmöis nid aluegi wiu ig nid us minere bubble use wöu?Mastler(P) hat geschrieben::gorel: ich gseh dich ih keinere bubble. mousch du wüsse wo du drin bisch.
lol, ahdühte ich heg was nöd gmerkt und am kichere.. aso doch nur arroganz?
isch egal, ich freu mich ufd lambada version. ha das lied als goof sehr möge.
stimmt... ungefähr wie komfortzone...
Schoso. Übrigens hends hüt wieder was vo meh infizierte gredt, ferie rückkehrer us ibiza, Mallorca usw, also partie ort. Isch doch völlig egal, chönted 3738473947392 infizierti sii, solang nöd (schwer) ansteckend und sich deswäge kei risikopatiente astecked, wo ja zwüscheziitlich hoffentlich gimpft sind.thaeye hat geschrieben:höred mal uuf mit dem wort bubble, jede isch inere "bubble". ischen kampfbegriff.
Nei.
Ah, e gfühlsbasierti Position sozäge...Jones hat geschrieben:I klicke dini links eigentlech us prinzip nid a...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
au wenns meh gitt, häts immerno gnueg lüht bi däne dä eint grund usreiche wür.
Nei erfahrigswärt...Herr Rossi hat geschrieben: ↑08 Jul 2021 18:22Ah, e gfühlsbasierti Position sozäge...Jones hat geschrieben:I klicke dini links eigentlech us prinzip nid a...
le lol. tönt chli nach "mümümü i ha das gmacht und jetz isch mi guetschiin ni gültig"Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Jul 2021 19:02au wenns meh gitt, häts immerno gnueg lüht bi däne dä eint grund usreiche wür.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Au dänkt, extrem vielschichtig und tüfschürfends Dänke. Ich han ebe s gfühl vo dene 3 (p woni nüm lies, de caid und rossi) isch de Rossi klar intelligänter und Diskussionsfähiger, drum überrascht mich, daser mit diesne 2 immer uf eim Nenner isch. Evtl spannend wenns mal es anders Thema gid.Jones hat geschrieben:wenni das scho nume liese "mit der nadle misshandle" muessi bitz lolen... sehr objektiv wie immer füre "video-mastler"..![]()
verzeu, wie geits de ir stadt bald ab?
Mich überraschts dass du so Chabis schribsch, hesch dich la mitrisse oder isches das Thema. Evtl. spannend wenn's mal es anders Thema gid....zeromeier hat geschrieben:..., drum überrascht mich, daser mit diesne 2 immer uf eim Nenner isch. Evtl spannend wenns mal es anders Thema gid.
Die Impfstoffhersteller Pfizer und Biontech gehen von einem Rückgang der Schutzwirkung des gemeinsamen Coronavirus-Vakzins nach einem halben Jahr aus.
es wird au nöd binere 3 dosis blibe.dass eine dritte Dosis innerhalb von sechs bis zwölf Monaten nach der vollständigen Impfung erforderlich sein wird".
hauet ine, lambda im amarsch. delta isch nur vorspiel.Pfizer und BioNTech rechnen den Angaben zufolge auch damit, dass eine dritte Dosis zuverlässig bei der hoch ansteckenden Deltavariante des Coronavirus wirken wird. Man entwickle zugleich aber auch eine angepasste Version des gemeinsamen mRNA-Impfstoffs und bemühe sich um Zulassung.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste