Wänn dä Sigma-Virus chunnd, isch gloffä mit Läbä.

Moderatoren: Master(G), Avenger
Wänn dä Sigma-Virus chunnd, isch gloffä mit Läbä.
he Röné, me chan im Fall durchus ide Lag sii, beide Perspektive zgseh und sich e Meinig drus zbilde, was eim denn letschtändlich ide Mitti stah lad. Im Fall vo Corona (und nur um das gads da ine) wär das denn es Verständnis für die, wo sich nöd lönd la impfe und gliichziitig s'Verständnis defür, dass die Impfig grundsätzlich guet isch für bspw. Risikopatiente, wos nun halt mal gid.
Findsch es so nid au chli "mittiger"?zeromeier (edited by Rossi) hat geschrieben:Im Fall vo Corona ... wär das denn es Verständnis für die, wo sich nöd lönd la impfe (was grundsätzlich guet isch für bspw. gsundi Mönsche mit guetem Immunsystem, wo's nun halt mal gid) und gliichziitig s'Verständnis defür, dass die Impfig grundsätzlich guet isch (für bspw. Risikopatiente, wos nun halt mal gid).
!!!thaeye hat geschrieben:d "mitti" wird meistens den für sich in asproch gna wenns eifach grad vo vorteil isch.
en politischi diskussion mit mir gat nöd 20min sondern länger und demfall au de afang vo de diskussion und vielfach waenn en dedizierti meinig häsch (halt ebe nöd die "goldige" mitte) chunt den de "mitti" satz. "ICH BIN DA I DE MITTI".
doch, das hesch super gmachtHerr Rossi hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 15:23Findsch es so nid au chli "mittiger"?zeromeier (edited by Rossi) hat geschrieben:Im Fall vo Corona ... wär das denn es Verständnis für die, wo sich nöd lönd la impfe (was grundsätzlich guet isch für bspw. gsundi Mönsche mit guetem Immunsystem, wo's nun halt mal gid) und gliichziitig s'Verständnis defür, dass die Impfig grundsätzlich guet isch (für bspw. Risikopatiente, wos nun halt mal gid).
Wieso nid?zeromeier hat geschrieben:doch, das hesch super gmachtHerr Rossi hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 15:23Findsch es so nid au chli "mittiger"?zeromeier (edited by Rossi) hat geschrieben:Im Fall vo Corona ... wär das denn es Verständnis für die, wo sich nöd lönd la impfe (was grundsätzlich guet isch für bspw. gsundi Mönsche mit guetem Immunsystem, wo's nun halt mal gid) und gliichziitig s'Verständnis defür, dass die Impfig grundsätzlich guet isch (für bspw. Risikopatiente, wos nun halt mal gid).nur: wieso?
mer chan sich au als gschiider als ich schimpfe und stunde demit verbringe, sich zu covid, impfige und suschtige theme d'finger im (g)forum wundschriibe. dafür verurteil ich niemert.
Inwürd säge dir nämet euch nid viu a toleranz etc...thaeye hat geschrieben:er meint mich oder de mastler. de mastler weg de hitlerbildli oder wegeme böse satz woner mal gschribe haet. da bin ich aber schlimmer.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste