Best argument. Rasse bestimmt über gesinnig... Ja ne is klar... lolthaeye hat geschrieben:aach chum scho. das isch jetzt ebe die "goldig" mitti woni so weich finde.
de mastler isch selber irgenden trottoirmischig.
tuesch di lo impfe?
Moderatoren: Master(G), Avenger
Re: tuesch di lo impfe?
han dir scho mal gseit das ich kein sidekick wie du bruch. das isch na nie mis gebiet gsi. radikal genial halt.
ich han so en schmale rugge, lohnt sich nöd de freizhalte zlah oder freizhalte
ich han so en schmale rugge, lohnt sich nöd de freizhalte zlah oder freizhalte

DIE RASSE!
Hesch gmerkt wie sinnfrei dini ussag isch?thaeye hat geschrieben:DIE RASSE!

isch me es witzli gsi, du goldige mittler du.
TROTTOIRMISCHIG; TROTTOIRMISCHIG
TROTTOIRMISCHIG; TROTTOIRMISCHIG
Kes thema du nazi du...thaeye hat geschrieben:isch me es witzli gsi, du goldige mittler du.

Geil oder? Dating apps... LOL
HIV und alli andere gschlechtschrankheite isch denn egal bim umebümsle.. houptsach ke corona...
Wird jede tag dümmer...

HIV und alli andere gschlechtschrankheite isch denn egal bim umebümsle.. houptsach ke corona...
Wird jede tag dümmer...
Zuletzt geändert von Jones am 09 Jul 2021 16:02, insgesamt 1-mal geändert.
für din humor chasch au nöd vill defür. aber es härz für chatze häsch, das isch positiv.
also guet ich nimm mich widr zämä damit die goldig mitti widr sich imitte chan. diskussion isch ja au usgartet weg mir jetzt.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich auzeromeier hat geschrieben:ich wür gern mal i dere konstellation paar Bier go drinke:
- Röné
- Beat
- Rössler
- ich

Es wird super!
ich find impfe guet und bin au g'impft. mach aber keis gschiss, wenn es öpper scheisse findt.
aber es git immer sonig, wo es ventil bruched, wänn nöd jede gliicher meinig isch. wänns eim nachher besser gaht, hau ine. ich lahn mich au jede tag über s'scheiss-wätter us. besser wird wäg dem nöd, aber ich beruhig mich debii
aber es git immer sonig, wo es ventil bruched, wänn nöd jede gliicher meinig isch. wänns eim nachher besser gaht, hau ine. ich lahn mich au jede tag über s'scheiss-wätter us. besser wird wäg dem nöd, aber ich beruhig mich debii

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Scho so!Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:05Ich auzeromeier hat geschrieben:ich wür gern mal i dere konstellation paar Bier go drinke:
- Röné
- Beat
- Rössler
- ich
Es wird super!
Dito mitem Humor...
Zum andere: i ha lieber tier als mönsche. Drum hani o kener goofe sondern chatze!
bier git mundgruch , nimm nur southern comfort
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
De mastler isch es super trottoirmischig, rechtsradikali Tendenze sind face 2 face wohl nur mit viel Ignoranz oder unbekannte Substanze z erkenne. Cha nid mitrede, Biertrinkle und plaudere isch lässig mit emthaeye hat geschrieben:aach chum scho. das isch jetzt ebe die "goldig" mitti woni so weich finde.
de mastler isch selber irgenden trottoirmischig.
chasch dir nöd vorstelle gaell aber ich bin imfall i jedere klass de "klasseclown" gsi. irgendwas a mir isch scho lustig nur weiss ich hüt na nöd was, s gsicht chans nöd sii, das isch relativ symetrisch.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Deal!thaeye hat geschrieben:bier git mundgruch , nimm nur southern comfort
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Problem: Ich glaub de Röné hed sini Gägend sit sim zallte Sabatical nümä verlahJones hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:06Scho so!Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:05Ich auzeromeier hat geschrieben:ich wür gern mal i dere konstellation paar Bier go drinke:
- Röné
- Beat
- Rössler
- ich
Es wird super!

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Unsicheri Mönsche reagiered uf selbstsicheri Mönsche oft mit belächle. Vilicht au mit Zwinkersmilies, weiss es nidthaeye hat geschrieben:chasch dir nöd vorstelle gaell aber ich bin imfall i jedere klass de "klasseclown" gsi. irgendwas a mir isch scho lustig nur weiss ich hüt na nöd was, s gsicht chans nöd sii, das isch relativ symetrisch.
zeromeier hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:11Problem: Ich glaub de Röné hed sini Gägend sit sim zallte Sabatical nümä verlahJones hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:06Scho so!Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:05Ich auzeromeier hat geschrieben:ich wür gern mal i dere konstellation paar Bier go drinke:
- Röné
- Beat
- Rössler
- ich
Es wird super!![]()

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
logischthaeye hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:13zeromeier hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:11Problem: Ich glaub de Röné hed sini Gägend sit sim zallte Sabatical nümä verlahJones hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:06Scho so!Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:05Ich auzeromeier hat geschrieben:ich wür gern mal i dere konstellation paar Bier go drinke:
- Röné
- Beat
- Rössler
- ich
Es wird super!![]()
fast wahr

chömet uf lache id schneehuuusbar, alles klar.
am see eis neh , obe isch mal es puff gsi. jetzt weissi nömm.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Jul 2021 16:15, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Weni Drambuie mitnime vilicht?zeromeier hat geschrieben:Problem: Ich glaub de Röné hed sini Gägend sit sim zallte Sabatical nümä verlahJones hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:06Scho so!Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Jul 2021 16:05Ich auzeromeier hat geschrieben:ich wür gern mal i dere konstellation paar Bier go drinke:
- Röné
- Beat
- Rössler
- ich
Es wird super!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wenn?thaeye hat geschrieben:chömet uf lache id schneehuuusbar, alles klar.
ich bin frei, ich han ziit. schlussspurt im sabbatical.