weiss nöd. vilicht verzelled "d'experte" au nur haafechäs. vilicht figged sich au meh grusigi lüht is gsicht, respektiv so helde wo mit shirts umelaufed wp driff staht: vaccinated and ready to fuck.
ich ha jetz grad würkli kei luscht, dass näher z'ergründe, ehrlichgseid.
mer muess halt eifach die tiktok nurses us dänne patientezimmer schüsse und denn häts scho platz.

ob ichd beobachtig vom aktuelle zuestand und däre entwicklig spannend find, weiss ich aber nöd.
übrigens, keine wo geld und ihfluss hät gitt en figg uf rona:

dä bill gates hani au nonie mit maske gseh, au wenn all um ihm ume eini ah händ.
am wucheend hani au paar screenshots vo fraue gseh, wo säged, dass nach dä impfig ihri periode bis 2 wuche zspaht isch, oder das konsistänz vom bluet andersch sig, oder au nur allgemeint wie negativi erfahrige zu dä impfige online glöscht wärded uf reddit und co.
dä häts au eh video zämmestellig vo impfgschädigte: https://coronanews123.wordpress.com/202 ... cine-flaw/
ich bi gotte froh, dass ich "jung" & gsund bin und somit nöd ahgwiese uf so ne experimentelli impfig.
wenn überhaupt, denn gib ich mir die klassisch hergstellti impfig, vom dr. winfried stöcker us dütschland.
er und sini lüht sind gimpft, all ohni problem. logisch chasch das nöd mit millione vergliche, aber es macht was es söll, die lüht schiened zumindest temporär immun zsi, es isch günstig ih dä herstellig und hät kei gheimzuesatzstoff dinne. du weisch genau was der gisch. nur ebe, wird das dank lobbies etc. nöd zueglah.
wie sich das entwicklet find ich vill spanneder.