evo hat geschrieben:ich gäbt also au e 10ernötli.. könnt ja jede ko.

Moderator: agestuffer
haut di vollkomme us de socke, he?TypeJ hat geschrieben:evo hat geschrieben:ich gäbt also au e 10ernötli.. könnt ja jede ko.:typej:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Marco_in_motion hat geschrieben:Ehrlichgseit chani dir das nöd so genau säge... En gwüsse Teil macht sicher uus wills eifach anderst isch als das wo di andere mached.
Däzue chunnt no dasi ebe sehrwahrschindli eifach chli fest naiv binund mir isch grad in Sinn cho woni mal s'Portmemonnaie ufem Autodach han ligge lah... mit zimmli
vill Stutz drin, meinsch das isch jemals zruggcho? haha! ich würds zruggbringe...
Und villicht hani au chli en verdräihte Bezug zu Geld, klar bruuchi sälber au nur hanis scho vill tümmer uusgäh.
ich glaub dem Typ eifach mal und gibe, wänner würklich nix z'frässe hät, dänn hät's Sinn gmacht, wänn's nur ä beschissni Lüüg isch hani halt Päch gha und es lached all über mich. Wär mir aber au egal. Ich gseh das als Vertrauensüebig, das isch öppis wo vill verlernt händ. isch guet möglich dasmi jetzt jeensti für en vollweiche halted, ich weiss eifach das wänn ich öppis brüücht... wäri au froh. Bättle bruucht muet, ischmer 5.- wert i Sim Fall...
http://www.creekaudio.com/meetus.phpChäller hat geschrieben:Herr Bluem. Wer isch de Möngel i dim Avatar?
du machsch en witz, du machsch definitiv en witz, andersch chans gar nid siMarco_in_motion hat geschrieben:Avenger : Ehrlichgseit chani dir das nöd so genau säge... En gwüsse Teil macht sicher uus wills eifach anderst isch als das wo di andere mached.
Däzue chunnt no dasi ebe sehrwahrschindli eifach chli fest naiv binund mir isch grad in Sinn cho woni mal s'Portmemonnaie ufem Autodach han ligge lah... mit zimmli
vill Stutz drin, meinsch das isch jemals zruggcho? haha! ich würds zruggbringe...
Und villicht hani au chli en verdräihte Bezug zu Geld, klar bruuchi sälber au nur hanis scho vill tümmer uusgäh.
ich glaub dem Typ eifach mal und gibe, wänner würklich nix z'frässe hät, dänn hät's Sinn gmacht, wänn's nur ä beschissni Lüüg isch hani halt Päch gha und es lached all über mich. Wär mir aber au egal. Ich gseh das als Vertrauensüebig, das isch öppis wo vill verlernt händ. isch guet möglich dasmi jetzt jeensti für en vollweiche halted, ich weiss eifach das wänn ich öppis brüücht... wäri au froh. Bättle bruucht muet, ischmer 5.- wert i Sim Fall...
isch ebbe öppis wo die wenigste do inn verchrafteMarco_in_motion hat geschrieben:Anderi Sichtwies und so.
En Vertrauensüebig uus em Sinn für Solidarität. Weiss nöd, wo da dKomik zfinde söll si.TypeJ hat geschrieben: du machsch en witz, du machsch definitiv en witz, andersch chans gar nid si![]()
![]()
isch ja au ok eso... schlussendlich sinds ja nur d'Games wo eus da häre bracht händ.evo hat geschrieben:isch ebbe öppis wo die wenigste do inn verchrafteMarco_in_motion hat geschrieben:Anderi Sichtwies und so.
TypeJ hat geschrieben:http://www.creekaudio.com/meetus.phpChäller hat geschrieben:Herr Bluem. Wer isch de Möngel i dim Avatar?
Das hani mir scho au überleit... und ebe genau darum : hät scho über 4000 Posts, 11 positivi trading Pünkt. Was gaht i eim vor das im gamerforum z'mache?geosnow hat geschrieben:ich glaub eher, dass d art und wiis, wiä s chind da anne chunt und eine uf arm macht. er hät scho 11 positivi trading pünkt. er hät über 4000 posts. Soo schlecht chans ihm nöd gah. niemerd ide schwiiz mues verhungere.
Was, wänn öpperem sGäld vom Sozialamt grad uusgange wär?h4xX0r hat geschrieben:ich gib gar niemerdem chole. doch öpperem wo ich kenne würdi und finanzielli propblem hätti.
wenn nkei cash häsch zum food chaufe gasch ufs sozialamt.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast