Jones hat geschrieben: ↑19 Aug 2021 08:31
okay... frage nid beantwortet wär die grafik gmacht het. wahrschinlech het de buccaneer rächt gha...
bi dene cvs chunnt ke sou drus und wenn überall liesisch, dass fasch usschliesslech ungimpfti i de spitäler sige und "irgendöper" e grafik macht wo denn z'gägeteil behouptet, wirds halt schwierig wenn meh's nid cha verifiziere (wiu meh wie i mim fau nid fähig isch die csv z'intepretiere) und ame typ wie am rossi sött vertroue...
ersch recht nid, wenn meh nach 2 oder 3 mau frage immer no ke antwort bechunnt, wohär die grafik stammt...
D CSVs möched scho Sinn.
Sie tünnd eigentlich alli Pünkt schön isoliert betrachte und so. Aber ich weiss nid, öbs schlau isch CSV 1 mit SCV 25 und CSV 37 z vergliche und es gseht au danach us, dass Zahle zu de Hospitalisierige vo ungimpfte nid i dene CVS dinne snd oder ich finds eifach nid...
Jones hat geschrieben: ↑19 Aug 2021 08:31
okay... frage nid beantwortet wär die grafik gmacht het. wahrschinlech het de buccaneer rächt gha...
bi dene cvs chunnt ke sou drus ....... wenn meh's nid cha verifiziere (wiu meh wie i mim fau nid fähig isch die csv z'intepretiere) und ame typ wie am rossi sött vertroue... ....
Isch aber nid am Rossi sini Schuld wenn du chlei bled bisch
Zuletzt geändert von Buccaneer am 19 Aug 2021 08:37, insgesamt 1-mal geändert.
Jones hat geschrieben:okay... frage nid beantwortet wär die grafik gmacht het.
Die Frag hesch nie gschtellt
Friendly reminder a mich; de Jones isch en Idiot.
@Bucca
Die Grafik hed en Bekannte vo mir gmacht wo bi de SUVA Luzern als Data Analyst schafft.
D Frag isch, ob ich settig Diskussione au nur mit "geeignete" Lüt set füere...
Ja gsehsch ez...
Ez weiss mer das si vo eim gmacht worde isch wo halbwägs en Ahnig hed und chan sie als Grundlag verwände. Trotzdem wärs amigs no guet, wenn mer agit weli Data mer konkret verwänded hed.
thaeye hat geschrieben: ↑19 Aug 2021 10:00
ja ich schaff jede tag mit csv, ziehnd aber d quelle au direkt und ohni faxmeldewese wo den öper das manuell na itöggetet
Jones hat geschrieben:okay... frage nid beantwortet wär die grafik gmacht het.
Die Frag hesch nie gschtellt
Friendly reminder a mich; de Jones isch en Idiot.
@Bucca
Die Grafik hed en Bekannte vo mir gmacht wo bi de SUVA Luzern als Data Analyst schafft.
D Frag isch, ob ich settig Diskussione au nur mit "geeignete" Lüt set füere...
Ja gsehsch ez...
Ez weiss mer das si vo eim gmacht worde isch wo halbwägs en Ahnig hed und chan sie als Grundlag verwände. Trotzdem wärs amigs no guet, wenn mer agit weli Data mer konkret verwänded hed.
Buccaneer hat geschrieben: ↑19 Aug 2021 11:02Quellen: Verschiedene Bücher aus der Zoologieabteilung in der Stadtbibliothek danke
Ultrarolf! De isch die ganz Arbeit im arsch, usser bisch Politiker. Denn merke sies evtl nid so schnell.
Aber in Ernst: Geit wieder heftig ab I dem Topic. Wenn das Züg endlich verbii isch (ds Aufheben vo de Massnahmen isch jetz würklich meh als überfällig), denn tüet euch bitte gegenseitig es Bier serviere und verträget euch wieder.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Buccaneer hat geschrieben: ↑19 Aug 2021 11:02Quellen: Verschiedene Bücher aus der Zoologieabteilung in der Stadtbibliothek danke
Ultrarolf! De isch die ganz Arbeit im arsch, usser bisch Politiker. Denn merke sies evtl nid so schnell.
Aber in Ernst: Geit wieder heftig ab I dem Topic. Wenn das Züg endlich verbii isch (ds Aufheben vo de Massnahmen isch jetz würklich meh als überfällig), denn tüet euch bitte gegenseitig es Bier serviere und verträget euch wieder.