gar nid gwüsst, dass meh miteme PCR test cha teste, wie nöch d'spitäler ar maximale uslaschtig si!

Moderator: Avenger
gar nid gwüsst, dass meh miteme PCR test cha teste, wie nöch d'spitäler ar maximale uslaschtig si!
Ich has au nid gern, denn lieber Wasser. BFM shizzle inelahJones hat geschrieben:wiu ig mi psychisch muess druf vorbereite, sones grusigs bier z'trinke!Herr Rossi hat geschrieben: ↑19 Aug 2021 12:57Warum erscht nach de Kri... nach em Theater?Jones hat geschrieben:nach dr krise suffe mir e chischte corona! pro chopf!
Machemer!Mr. Heli hat geschrieben:also mit euch wür ich scho es bier go trinke.
villi grossi, emotionsgladeni wörter a la ribit und rossi (tränen ringen, Mitleid, Mühe, alles getan, unnötiger Verlust, sterben) und öpertem d schuld geh: de ungimpfteDie Ärztin empfindet kein Mitleid
Vor einem Jahr hätte die Ärztin bei so einem Fall mit den Tränen gerungen. Sie habe grosse Mühe gehabt, wenn ein Patient gestorben ist. «Jetzt ist das anders. Ich konnte kein Mitleid empfinden. Im Team haben wir darüber gesprochen und sind zum Schluss gekommen, dass er sich ja nicht impfen lassen wollte», schreibt sie. Sie hätten alles getan, um den Patienten zu retten. Am Ende sei es aber ein völlig unnötiger Verlust gewesen. «Wir hätten den Mann nie kennengelernt, hätte er sich impfen lassen», so Sircar.
chum da ane man, denn chömer trinke. dä rossi hät mer abgseid.
Din Verglich mit Ribit und mir isch fascht so vil geischtige Dünschiss wie de Blick Artikel.thaeye hat geschrieben:eifach mal als biespiel für propaganda:
https://www.blick.ch/news/aerztin-rechn ... 64490.html
villi grossi, emotionsgladeni wörter a la ribit und rossi (tränen ringen, Mitleid, Mühe, alles getan, unnötiger Verlust, sterben) und öpertem d schuld geh: de ungimpfteDie Ärztin empfindet kein Mitleid
Vor einem Jahr hätte die Ärztin bei so einem Fall mit den Tränen gerungen. Sie habe grosse Mühe gehabt, wenn ein Patient gestorben ist. «Jetzt ist das anders. Ich konnte kein Mitleid empfinden. Im Team haben wir darüber gesprochen und sind zum Schluss gekommen, dass er sich ja nicht impfen lassen wollte», schreibt sie. Sie hätten alles getan, um den Patienten zu retten. Am Ende sei es aber ein völlig unnötiger Verlust gewesen. «Wir hätten den Mann nie kennengelernt, hätte er sich impfen lassen», so Sircar.
wahrschinlich erschiint die story ziitlglich bi villne medie.
Grännitante, chasch ja zu mir cho trinke. De Hund nimi nid mit is NiederdörfliMastler(P) hat geschrieben:ich liss scho 10 jahr kei zitig meh, will abfall, desinformatione, propaganda und eifach null positive nutze drus zie chan, han aber letschti im zug dur eh 20min blättert.
denn häts so interviews geh, scho uf dä titelsite erwähnt, mit so um 18 jährigi wo sich impfe lah händ.
und denn lisisch so, wie sie ih ihrem umfeld uf gegewehr gstosse sind, aber sich doch dafür entschiede händ, wills eifach sinn macht, oder so en guetmensch scheiss. hörr doch uf. und das isch ja no subtileri propaganda, vergliche mit andere artikel wo mer ih so blätter ahtrifft.
chum da ane man, denn chömer trinke. dä rossi hät mer abgseid.
es sind nid ganz immer die gleiche story, ist aber sehr plump gemacht....das nervt schon gewaltig.thaeye hat geschrieben: eifach mal als biespiel für propaganda:
wahrschinlich erschiint die story ziitlglich bi villne medie.
Arzt wechseln und ne andere meinung einholen. wie beim garagist oder zahnärzte die dir sonstwas andrehen wollen.feeshlee hat geschrieben: ↑20 Aug 2021 06:50 aber was machsch, wenn usgrächnet din behandelnde arzt (isch ja au nur en mensch) sich vo däm ganze scheiss la mitriisse laht? vilicht macht er dänn trotz pimmel-eid sin job nöd richtig, will er genau meint, das es nöd bi allne gliich nötig isch. chan natürlich i beide lager passiere.
logisch.. häsch duume arthrose vom game?
Jup, er hed gwunne vor Gricht und schaffet sit paar Wuche wiederMastler(P) hat geschrieben:wie gahts eich am rossi sin doktor? döf er wieder praktiziere? dä staat weiss ja sitt letscht jahr meh über medizin als lüht wo sit jahrzähnte praktizieret.
Kann sein, oder zuviel gearbeitet..... :typej:
Herr Rossi hat geschrieben: ↑20 Aug 2021 08:14Jup, er hed gwunne vor Gricht und schaffet sit paar Wuche wiederMastler(P) hat geschrieben:wie gahts eich am rossi sin doktor? döf er wieder praktiziere? dä staat weiss ja sitt letscht jahr meh über medizin als lüht wo sit jahrzähnte praktizieret.![]()
hey nei. die ärzt amel.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste