esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

wo isch dä hueresohn bundesrat und was söll dä scheiss überhaupt bewürke bis uf lüht ergäre?!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: esch corona esch problem
Also passiert öppe genau das wo's gseid hend wird nid passiere (2Klasse Gsellschaft) und wo eigentli jede mit biz Verstand gwüsst hed, das es itrifft!thaeye hat geschrieben: ↑25 Aug 2021 13:10 de kt schwyz wird das nie ifuehre oder wenn den wirds nöd beachtet.
sich den wundere das sich en undergrund entwicklet für die ungimpfe, das merkets den nach 2 jahr fängs.
git den halt eifach parties illegal , restaurants illegal etc.
sie chönd den ja de staatsapparat zur kontrolle na meh usbaue.![]()
![]()
Es hat niemand die Absicht hier eine Mauer zu bauen!

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ca. 2025 wirds denn wider besser. zersch mues ales kaputt gmacht werde.

isch wie kuba zuständ den ines paar jahr, die beste sache gits nur na illegal.
isch doch wie immer: irgend e brunz beschliesse ohni e ahnig z'ha, wär das ganze söu kontrolliere / düresetze...
:typej: :typej:
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
es git kei impf-pflicht ims schwiiz...
... aber du söllsch es dir ab oktoder nüm leischte chönne nöd g'impft z'sii.
uaaah... wänn sind BR wiederwahle?
... aber du söllsch es dir ab oktoder nüm leischte chönne nöd g'impft z'sii.
uaaah... wänn sind BR wiederwahle?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
isch ziemlech eistimmigkeit bi de meischte politiker. also wän wähle?
haupsach die jetzige alli abruume :flush:
dis mami uf allne viere.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Äbe, mir hättets i de Hand, aber paar Möngle da inne und ganz vil det usse findet das ja geil i ihrer Schockstarri...Buccaneer hat geschrieben:Also passiert öppe genau das wo's gseid hend wird nid passiere (2Klasse Gsellschaft) und wo eigentli jede mit biz Verstand gwüsst hed, das es itrifft!thaeye hat geschrieben: ↑25 Aug 2021 13:10 de kt schwyz wird das nie ifuehre oder wenn den wirds nöd beachtet.
sich den wundere das sich en undergrund entwicklet für die ungimpfe, das merkets den nach 2 jahr fängs.
![]()
isch geil, in kuba überall au illegali sache gha (casa particulares und chlini restaurants bi öpertem dihei) alles nöd bim staat agmeldet und isch vill besser gsi als staatliche agebot. mir ungimpfte chönd ois froie.
mousch dänn zertifikat vorwiise, dass nöd impft bisch oder chunsch als impfte au ine?
dis mami uf allne viere.
als gimpfte wirsch gächtet und verprüglet, mit ere bersetmaske, fraue merkel. die ungimpfte waend ja schliesslich kei noi mutatione vom virus 

und ich han gmeint, s'isch wie bi dä raucher, wo gägenüber nichtraucher immer sehr tollerant sind.
dis mami uf allne viere.
toleranz haet sini grenze und ich bin jetzt gnueg tolerant gsi mit lüüüt wo toleranz die ganz ziit iforderet, aber selber de hitler in person sind.
Git gloub nid mänge wo das geil findet da inne...Herr Rossi hat geschrieben:Äbe, mir hättets i de Hand, aber paar Möngle da inne und ganz vil det usse findet das ja geil i ihrer Schockstarri...Buccaneer hat geschrieben:Also passiert öppe genau das wo's gseid hend wird nid passiere (2Klasse Gsellschaft) und wo eigentli jede mit biz Verstand gwüsst hed, das es itrifft!thaeye hat geschrieben: ↑25 Aug 2021 13:10 de kt schwyz wird das nie ifuehre oder wenn den wirds nöd beachtet.
![]()
Isch mir mittlerweile eh bratwurscht, da ich und meine mutter geimpft sind.(das was zählt)
Ins fitness geh ich nicht, ins restaurant alle paar mt. 1-mal und ans open air schon seit jahren nicht mehr.
Ach ja, kino ist zu teuer geworden und es läuft eh nur schrott, dann lieber räuberle.
Kann mir aber gut vorstellen, dass es miesepeter gibt, die die undeground beizli u partys an die polypen petzen werden.
Ins fitness geh ich nicht, ins restaurant alle paar mt. 1-mal und ans open air schon seit jahren nicht mehr.
Ach ja, kino ist zu teuer geworden und es läuft eh nur schrott, dann lieber räuberle.

Kann mir aber gut vorstellen, dass es miesepeter gibt, die die undeground beizli u partys an die polypen petzen werden.
mir wärs o denn nid bratwurst, wenn ig gimpft wär wiu's genau zur spaltig füehrt und dem widerspricht, was dr BR bis itz immer gseit het...
es git ke impfpflicht my ass! klar ke pflicht, chasch di o eifach ibunkere...
es git ke impfpflicht my ass! klar ke pflicht, chasch di o eifach ibunkere...

Gibt eh ne spaltung, auch wenn sie's nicht machen würden, dann würde die gegenseite jammern und wenn sie alles schliessen, jammern wieder andere oder alle zugleich.
Ist so ähnlich wie mit dem wetter jedes jahr. Mal jammern die bauern, dann jammern die bademeister und dann kommen noch die gartenbeize, ski orte oder winzer....irgendeiner jammert immer über das wetter.(ich ja auch, wenn ich kein weekend dienst habe ist es fast immer schönes wetter
)
Ist so ähnlich wie mit dem wetter jedes jahr. Mal jammern die bauern, dann jammern die bademeister und dann kommen noch die gartenbeize, ski orte oder winzer....irgendeiner jammert immer über das wetter.(ich ja auch, wenn ich kein weekend dienst habe ist es fast immer schönes wetter

Ach ja, heute im radio vom task force cjeffe oder so gehoert, dass sie keine genaue prognosen mehr machen, obacht wortwörtlich ==> da unsere kristallkugel mehrmals zerbrochen ist.
Er meinte aber, dass die belegung der intensiv betten innert 2-3 wochen markant zugelegt haben und wie schon oben bemerkt, es nicht nur an plätzen mangelt sondern hauptsächlich das personal das problem sei.
Er meinte aber, dass die belegung der intensiv betten innert 2-3 wochen markant zugelegt haben und wie schon oben bemerkt, es nicht nur an plätzen mangelt sondern hauptsächlich das personal das problem sei.
alles nur behouptige...

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Nid verwunderlich wenn du Belegschaft under Druck gsetzt wird mit Impfzwang.
Weiss nid, schwiegermutter hört jetzt als pflwgerin uf, dört hets massivi personal mangel, nid mal ostblock, spanögel, pinois oder deutscheländler kriegen sie.
Kann mir aber gut vorstellen, dass die inatensivpflege etwas besser bezahlt ist, aber 1 jahr lang stress und komische schichten zu leisten zum gleichem lohn, da werfen sicher einige das handtuch.
Bei uns in der food logistik wars letztes jahr krass gewesen. 1/3 mehr geliefert....das hiess quasi fast ne 24 std. A 7 tage Betrieb. Habe da auch schon ans wechsel gedacht....
Unter anderem ja, aber lohn, schichtönderungen und der ständige stress und die neue hygiene regel ist nicht für jederman.Herr Rossi hat geschrieben: ↑25 Aug 2021 15:15 Nid verwunderlich wenn du Belegschaft under Druck gsetzt wird mit Impfzwang.