esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
Na Me guesl importiere
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
nicht mal

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Nüd...die meisten halten ca. Nen halbes oder 1 jahr aus und gehen dann wieder. Schwiegermuetter hört jetzt mit 68gi uf.
Die junge damen halten es nicht so lange aus, wohl wegen dem lohn, arbeit oder alte giggerigi hoschis.

Die junge damen halten es nicht so lange aus, wohl wegen dem lohn, arbeit oder alte giggerigi hoschis.

grad mal überlege was meh für gschäftsmodell für "ungimpfti" entwickle chönti. das chönt en noi zielgruppe werde.
wieso machts de bund nöd eifach offziell. meh chan es restaurant eröffne für lüüt mit zertifikat oder ohni. den chan jede ussueche woner hi gat. so simmer den wengistens bezüglich spaltig i de gsellschaft den uf de uberholspur und haends den hinder ois.
scho krass, ab jetzt geltet nur na gimpfti als gsund
chrank
chan langsam jede wo sich radikalisiert verstah.
scho krass, ab jetzt geltet nur na gimpfti als gsund

chan langsam jede wo sich radikalisiert verstah.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Aug 2021 16:54, insgesamt 1-mal geändert.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Frohsinn der Reichsbürger
Zum freien Hirschen
...
Mc Berzerker
Zum freien Hirschen
...
Mc Berzerker
Zuletzt geändert von turntablism am 25 Aug 2021 16:57, insgesamt 1-mal geändert.

reich isch chli schwierig, das weisch glaubs.
- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
so jonesy ah was liihts etzt wohl dases personalproblem händ? etzt häsch eh zweite wo erfahrig usm gsundheitswese bringt.
it's the coins i tell ya. d dublone wo verstärcht i di falschi richtig rolled
it's the coins i tell ya. d dublone wo verstärcht i di falschi richtig rolled
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Obs de lohn isch oder d'überbelastig isch doch egal.. beides füehrt zu abgäng u somit zu Personalmangel...
git kein "personalmangel" i de schwiiz, wenn den haemmer die falsche lüüt am falsche ort inegholt womer ois jetzt gegesiitig d löhn drucket 
ebe halt zvill uswechselbare güsl.

ebe halt zvill uswechselbare güsl.
die schweizer wollen sich die finger nicht mehr schmutzig machen, also eher gesagt die jungen nicht mehr, also holen sich die firmen leute aus dem ausland und auch die wollen jetzt nicht mehr....
in der migros suchen sie in meiner abteilung junge leute die schicht und am weekend arbeiten können/wollen, also haben sie 2 aus ne anderen firma abgeworben mit mehr lohn. der eine hatte das handtuch nach nem halben jahr geworfen und der anderer sagte dass wenn er es gewüsst hätte wie stressig und anstrengend es ist, dann hätte er auch nicht gewechselt...momentan bleibt er noch, da er eine familie gegründet und ne wohnung gekauft hat. die lehrlinge die in meiner abteilung herum gurken.....die schlauen hauen ab und die dummen kann man nicht gebrauchen.
ich glaube pflege und krankenschwester ist einer der undankbarsten berufe die es gibt. ich würde für kein geld der welt da arbeiten wollen, was man da alles so hört und auch da wird am budget herum geschraubt.
in der migros suchen sie in meiner abteilung junge leute die schicht und am weekend arbeiten können/wollen, also haben sie 2 aus ne anderen firma abgeworben mit mehr lohn. der eine hatte das handtuch nach nem halben jahr geworfen und der anderer sagte dass wenn er es gewüsst hätte wie stressig und anstrengend es ist, dann hätte er auch nicht gewechselt...momentan bleibt er noch, da er eine familie gegründet und ne wohnung gekauft hat. die lehrlinge die in meiner abteilung herum gurken.....die schlauen hauen ab und die dummen kann man nicht gebrauchen.

ich glaube pflege und krankenschwester ist einer der undankbarsten berufe die es gibt. ich würde für kein geld der welt da arbeiten wollen, was man da alles so hört und auch da wird am budget herum geschraubt.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
!!!thaeye hat geschrieben:grad mal überlege was meh für gschäftsmodell für "ungimpfti" entwickle chönti. das chönt en noi zielgruppe werde.
Bini o derbi!Herr Rossi hat geschrieben:!!!thaeye hat geschrieben:grad mal überlege was meh für gschäftsmodell für "ungimpfti" entwickle chönti. das chönt en noi zielgruppe werde.

ich bin jetzt au mal de frögli: wieso wachst den schwiiz wienes chrebsgschwür? es will jede id schwiiz, mir muend ois nur überlege wer mir bruchet und wer nöd. nöd ganz de ribit style aber nur so wirsch schwiiz zukunftssicher ufstelle. ansonste werdemer ois immer meh am standart vo de EU anöhere (vorallem bim lohn). mir sind nöd dütschland wos über "masse" chan mache, sondern mir sind starch in innovation und qualität immer nah.
aber isch ja eigentlich corona. aber das ewige "schwiizer waend nömm finger schmutzig mache" isch phantasie. s problem isch de güsl womer holet oder besser gseit inelönd wo eigentlich kein mehrwert isch sondern belastig oder eifach nur druck uf schwiizer löhn damit es undernehme "global" besser ufgstellt isch (und obe meh kassiere chan). mir bruchet spezialiste und kei massewar. d schwiiz wird so innovationschraft verlüüre und zwar immens. nivelierig geg abe isch scho im gang. dezue chunt na das d arbete für de "güsl" langsam eh den mal fertig sind und die automatisiert werdet. den haemmer eifach vill lüüüt im land wo kein job meh haend, super.
eifach gsproche: lieber 1 indische ingenieur miteme lohn fett/ als 100 /unders/mittlers management futzer us deutschland mit powerpoint und redeskillz miteme lohn wo iheimische löhn druckt (chasch au mit amis/engländer egal was ergänze)
das nur bezoge uf de primäri arbetsmärt, nöd das jetzt widr en asyl/sozialarbeiter afangt bruelle.
i de alti bude wo chinese übernoh hei, da sie mir immer no starch gsi, deswäge hei sie mini abteilig nid uf china verleit hei. der lohn isch trotzdem unter aller sau gsi obwohl es für die arbeit sehr viel erfahrig u handwerklichs gschick brucht het. bi dann zu dr eta(swatch) gange.
du hesch scho recht dass die schwizi wirtschaft uf de schultere vo de chlini innovativi firmen rueht, aber so möngel jobs, ou wenn sie unglaublich wertvoll si wie pfleg u krankeschwöschter, die sind sitt jahrzente unterbezahlt und werde zum gröschte teil vo lüt gmacht wo entweder nüd angers finde, oder lüt wo es us liideschaft machet und vo denne fehlts a lüüt.
jetzt isches halt ufgfalle das mir doch pflege u krankeschwöschter bruchet. u was hei sie kriegt, mehr lohn? nei a paar mal schön effektiv vor die kamera klatschet und das isches gsi.
auto zuliefer industrie der schweiz ist quasi fast tot....uhren industrie ist seit einpaar jahren rückläufig. sagen wir die metall industrie wurde allesamt ins billige ausland verlegt. das was hier wächst, sind die büro jobs....und ich denke mal nicht dass da die billig löhner, die jobs der akademiker wegnehmen können/werden, die arbeiten dann als lagerist beim detailhändler.
du hesch scho recht dass die schwizi wirtschaft uf de schultere vo de chlini innovativi firmen rueht, aber so möngel jobs, ou wenn sie unglaublich wertvoll si wie pfleg u krankeschwöschter, die sind sitt jahrzente unterbezahlt und werde zum gröschte teil vo lüt gmacht wo entweder nüd angers finde, oder lüt wo es us liideschaft machet und vo denne fehlts a lüüt.
jetzt isches halt ufgfalle das mir doch pflege u krankeschwöschter bruchet. u was hei sie kriegt, mehr lohn? nei a paar mal schön effektiv vor die kamera klatschet und das isches gsi.
auto zuliefer industrie der schweiz ist quasi fast tot....uhren industrie ist seit einpaar jahren rückläufig. sagen wir die metall industrie wurde allesamt ins billige ausland verlegt. das was hier wächst, sind die büro jobs....und ich denke mal nicht dass da die billig löhner, die jobs der akademiker wegnehmen können/werden, die arbeiten dann als lagerist beim detailhändler.

ig gloube mir hei da a anderi uffassig u meinig. 

was vorallem wachst sind staatsjöbli und "verwalter" jöbli im büro ja. iwanderig für so es chlises land wied schwiiz mit immer na so guetem ruef, muen uf qualtitä und nöd quantität beruhe, dütschland chan sich quantität erlaube, mir nöd. aber jetzt simmer ribitstyle chli usem topic gfalle.
Tja.. da hei mer leider die falsche Verträg abgschlosse zum das chönne stüüre... 
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ihr söted mal chli id Ferie, wür eu guet tueh. Da isch super, merksch nüd vo dem ganze scheiss. Muss aber säge, all woni bis jetzt mitne gredt han und s Thema ufcho isch, sind gimpft.
De Terror gäg s impfe gids glaub nur ide ch.
De Terror gäg s impfe gids glaub nur ide ch.
terror geg s impfe? hmmm, das isch chli en umchehrig vo de tatsach, wenn scho meinsch das d schwiiz sehr impfkritisch isch.
namal, gsund=gimpft und das söll normal siii. chrank isch sowas.
hoff für dich bisch chli vill a de sunne als usred.
namal, gsund=gimpft und das söll normal siii. chrank isch sowas.
hoff für dich bisch chli vill a de sunne als usred.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wo gasch au du ane mit lüht go redä?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wieviel tests gitts jetzt eigli: also de wod chasch hei neh und schnelltests sinds gliichi? speuzisch da druff, fertig oder we lauft das ab?
und de gitts no de pcr tescht, also de im näsli und de mitm bluet oder isch das schlussendlich sgliichi? mich hät grad eh kollegin chli verwirrt.
und de gitts no de pcr tescht, also de im näsli und de mitm bluet oder isch das schlussendlich sgliichi? mich hät grad eh kollegin chli verwirrt.

Life is a delicious drink that you have to suck deep
ich säg jetzt mal nur, wie's sich bi eus entwickelt hät:
vor chli meh als 20j isches e schwizer sach gsi: dä chef isch schwiizer gsi und dä büezer au.
2007 sind d'amis cho. vieli cheffe sind innerhalb vo chürzischter ziit angelsachse gsi. die händ dänn ganz schnell afa jöb vo dä schwiizer büezer uf indie abegeh. nachem 3:1 prinzip: für dä priis vo eim ch chunsch drü inder über. nur leider händ sie ignoriert, dass die billige inder nüd mached. also du hettsch au 30 chönne anestelle und sie händs nöd gschafft, dä job vo eim schwiizer erledige. es hät ziemli gholperet und s'isch nöd lang gange, bis vieli amis wieder woandersch sind go firma kaputtmache. das 'neue' mgmt isch echli durchmischter gsi und hät verstande, dass nur ganz simpli jöb dä billige inder geh chasch. wieder schwiizer für die ahspruchsvollere iistelle, dänn aber doch nöd. da isch dänn pole ufbaut worde: jungi pole us dä uni, wo en gwüsse ehrgiiz händ und am afang vo dä karriere stönd. choschtet wenig, händ was zwüsche dä ohre und wänd guet bewertet werde, demit sie ufstiege chönt. klappt guet. bis sie ufstieget oder wiitergönd und alles knowhow mitnähmed. und so isch das jetzt: mgmt isch in öpper däre reihefolg verteilt: us, ch, gb, pl, in, sg, cn. mittleres kader hauptsächlich in pl und low-cost us (raleigh) und biz ch. büezer haupsächlich in indie und ander super low-cost länder bi externe firme.
dä büezer isch es notwändigs übel, wo problemlos uf- und abbaubar sii muess, bis sin job automatisiert werde chan.
vor chli meh als 20j isches e schwizer sach gsi: dä chef isch schwiizer gsi und dä büezer au.
2007 sind d'amis cho. vieli cheffe sind innerhalb vo chürzischter ziit angelsachse gsi. die händ dänn ganz schnell afa jöb vo dä schwiizer büezer uf indie abegeh. nachem 3:1 prinzip: für dä priis vo eim ch chunsch drü inder über. nur leider händ sie ignoriert, dass die billige inder nüd mached. also du hettsch au 30 chönne anestelle und sie händs nöd gschafft, dä job vo eim schwiizer erledige. es hät ziemli gholperet und s'isch nöd lang gange, bis vieli amis wieder woandersch sind go firma kaputtmache. das 'neue' mgmt isch echli durchmischter gsi und hät verstande, dass nur ganz simpli jöb dä billige inder geh chasch. wieder schwiizer für die ahspruchsvollere iistelle, dänn aber doch nöd. da isch dänn pole ufbaut worde: jungi pole us dä uni, wo en gwüsse ehrgiiz händ und am afang vo dä karriere stönd. choschtet wenig, händ was zwüsche dä ohre und wänd guet bewertet werde, demit sie ufstiege chönt. klappt guet. bis sie ufstieget oder wiitergönd und alles knowhow mitnähmed. und so isch das jetzt: mgmt isch in öpper däre reihefolg verteilt: us, ch, gb, pl, in, sg, cn. mittleres kader hauptsächlich in pl und low-cost us (raleigh) und biz ch. büezer haupsächlich in indie und ander super low-cost länder bi externe firme.
dä büezer isch es notwändigs übel, wo problemlos uf- und abbaubar sii muess, bis sin job automatisiert werde chan.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?