esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
Nielsen?
Tönt öppe glich wie i einere vo mine alte Budene... vor minere Zyt zwar scho Bulgarie gsi. Denn Indie, denn Pole und Indie und kei Ahnig was jetzt.
Ganzi Teams abbout und i dene Teams no 1 - 3 Lüt i de CH gha. lol
Tönt öppe glich wie i einere vo mine alte Budene... vor minere Zyt zwar scho Bulgarie gsi. Denn Indie, denn Pole und Indie und kei Ahnig was jetzt.
Ganzi Teams abbout und i dene Teams no 1 - 3 Lüt i de CH gha. lol
Zuletzt geändert von Buccaneer am 26 Aug 2021 06:37, insgesamt 1-mal geändert.

spüre tuet das dänn dä einzelni mitarbeiter und normalchunde, wänn mal was nöd lauft: support = nichtexistent.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Eifach nie teste la uusert Bisch wuerkli chrank.
Gids n Test womer chan mache wo seid, öb mers mal gha hed oder sogar wie oft? Nähmt mi wunder.

Ja gibts, mousch de jones frage. De kennt de gabze vorgang.
Wirsch aber glich als ussätzige gälte, da kei impf zertifikat etc.
Oh gaht mir nid um Zertifikat und shit. Ich nime a dem soziale Experiment bis jetzt nid Teil.
Wüsst eifach gärn, öb is ächt scho 5x gha han und eifach nix gmerkt. wär no spannend.
Wüsst eifach gärn, öb is ächt scho 5x gha han und eifach nix gmerkt. wär no spannend.

@ Buccaneer:
chasch i einige apotheke e antikörpertest mache. wärde paar tröpfli bluet usem finger drückt, is labor gschickt und nach ca. 24h hesch es mail mitem resultat. d'mess-skala vo de antikörper geit bis 250. alles wo drüber isch, müssti dementsprechend meh als guet si. dä test zahlsch säuber. somit weisch, ob's gha hesch (o bi mildem verlouf) aber nid wie mängisch (das chame nid erhebe dänki mau).
problem isch: o wenn über 250 AKs hesch (wie ig z.b.), wird das nid akzeptiert fürs zertifikat. es isch also nur für di und dini sicherheit..
das isch o das, wo ig a däm ganze zirkus am meischte kritisiere. es wird eifach generalisiert:
genesen = nach 6 mönet hesch keni AKs meh und MUESCH impfe
impfig = 12 mönet AKs vorhande
obwohl ja jede körper andersch AKs macht und bhaltet... das wird völlig ignoriert.
zu de AKs ane gits no die "gedächtniszelle" wo gloub aber mitem AK Test nid erfasst wärde aber da hami no zwenig dri glese...
gloub dass GAR nüt merksch als erwachsene, isch nid seeeehr wahrschinlech. e milde verlouf hingäge scho.
chasch i einige apotheke e antikörpertest mache. wärde paar tröpfli bluet usem finger drückt, is labor gschickt und nach ca. 24h hesch es mail mitem resultat. d'mess-skala vo de antikörper geit bis 250. alles wo drüber isch, müssti dementsprechend meh als guet si. dä test zahlsch säuber. somit weisch, ob's gha hesch (o bi mildem verlouf) aber nid wie mängisch (das chame nid erhebe dänki mau).
problem isch: o wenn über 250 AKs hesch (wie ig z.b.), wird das nid akzeptiert fürs zertifikat. es isch also nur für di und dini sicherheit..
das isch o das, wo ig a däm ganze zirkus am meischte kritisiere. es wird eifach generalisiert:
genesen = nach 6 mönet hesch keni AKs meh und MUESCH impfe
impfig = 12 mönet AKs vorhande
obwohl ja jede körper andersch AKs macht und bhaltet... das wird völlig ignoriert.
zu de AKs ane gits no die "gedächtniszelle" wo gloub aber mitem AK Test nid erfasst wärde aber da hami no zwenig dri glese...
gloub dass GAR nüt merksch als erwachsene, isch nid seeeehr wahrschinlech. e milde verlouf hingäge scho.
Zuletzt geändert von Jones am 26 Aug 2021 07:32, insgesamt 1-mal geändert.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
test uf antikörper mache, kostet ca. 70 stutz. es zertifikat überchunsch aber nid mit dem, isch würklich nur für dich.
edit: der jones isch schneller und usfüehrlicher gsi.
edit: der jones isch schneller und usfüehrlicher gsi.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Suber merci für d Antwort.
Ich glaub ich mach das. Aber wie gseid nur für mich, wells mi wunder nimt, well all immer so hypered.
Zertifikat und 2 Klassegsellschaft und all de scheiss interessiert mi nid. Isch nur Neugier.
Ich glaub ich mach das. Aber wie gseid nur für mich, wells mi wunder nimt, well all immer so hypered.
Zertifikat und 2 Klassegsellschaft und all de scheiss interessiert mi nid. Isch nur Neugier.

- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
@Bökäniir
We halted meh sich dänn us dem soziale Experiment? Irged öppis tangiert ein ja eh
We halted meh sich dänn us dem soziale Experiment? Irged öppis tangiert ein ja eh
Life is a delicious drink that you have to suck deep
jetzt fanget diskussione am arbetsplatz au scho aaa ob ungimpfti söllet ines eggli drängt werde.
S einzige womi tangiert hed isch gsi bim Schaffe:
Es Wili in Schichte schaffe und Maske.
Und im Lade inne en Maske träge.
Sust tangierts mi nid well: Benutze praktisch kei ÖV, bin sälte bis nie chrank, unterhalte mich mit niemmerem über das Thema und bin allgmein eher asozial. Wenn i mal öpper triff, isch es meistens i chlinem Rahme oder verusse...
Maske inne isch mir eigentlich glich. Verusse mach is nid. z.B. ime Zoo oder so. Nieh Problem gha.
De einzig Kontakt won ich mit dere Corona Thematik momentan han, isch eigentli nur hie, well ihrs nid chönd lah lol

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Gang wieder mal nach Südamerika oder so, es fühlt sich wüki super a, eifach Normalität, bescht.thaeye hat geschrieben:
hoff für dich bisch chli vill a de sunne als usred.
Boah jetzt no en Apothek finde wo das macht i de nöchi... lol

logisch aber jetzt mal chli schaffe

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
genau so isch es! ich ha dini usfüehrig sehr gnosse, känns leider au scho.
sogar min inder kolleg fluecht nur über die billig inder wills fuhl sind und ih dä regel nüht chönd. schlimm.
aber firmene lueged nur uf dä cash. sehr trurig.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Du wenn die abstimmig vom Rossi durechund gids gar keis Zertifikat meh ide CH, isch das so? Denn chasch de rescht vo dim Läbe ide Schwiiz bliibe? Fuck that. Denn haui definitiv ab us dem ach so geile Land wo ihr wennd 'schütze'.
nei gloub eher denn darf es nid i de schwiz verwändet werde oder? rossi?

zum reise isch was anderes. git ja zig länder wo bestimmti impfige vorschriebe...
also namal: du wottsch lieber es zertifikat zum chli umereise? tja den. wie wärs ohni zertifikat chli umezreise?
es wird wiiterhin länder geh wo dsa zertifkat gar nöd chönd implementiere will sie politisch eh scho chaos haend.
den hauet also die gimpfte ab waemmer das zertifikat versenket?

es wird wiiterhin länder geh wo dsa zertifkat gar nöd chönd implementiere will sie politisch eh scho chaos haend.
den hauet also die gimpfte ab waemmer das zertifikat versenket?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gahni wieder es wihli uf thailand. voll easy. ha fasch 100k gspart. hebt lang deht.
bruch nöd mal es aids zertifikat.
bruch nöd mal es aids zertifikat.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

i weles land chasch de aktuell reise ohni nachwiis?
bisch rächt igschränkt findi...
ouh ja und denn am flughafe i de halle i d'quarantäne....Mastler(P) hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 09:18 gahni wieder es wihli uf thailand. voll easy. ha fasch 100k gspart. hebt lang deht.
bruch nöd mal es aids zertifikat.![]()

Hesch nid gläse? Er hed 100k. Gisch am Schmierlappe dete en 100er und guet bisch.Jones hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 09:24ouh ja und denn am flughafe i de halle i d'quarantäne....Mastler(P) hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 09:18 gahni wieder es wihli uf thailand. voll easy. ha fasch 100k gspart. hebt lang deht.
bruch nöd mal es aids zertifikat.![]()
![]()

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Denn ischs mir egal, anderweitig würdi denn doch no rächt hässig.Jones hat geschrieben:nei gloub eher denn darf es nid i de schwiz verwändet werde oder? rossi?![]()
zum reise isch was anderes. git ja zig länder wo bestimmti impfige vorschriebe...
okay das isch es argumänt...

findes schwierig zum vorus säge was im nov passiert. wenn sie das kack zertifikat für jede scheiss vorschriebe, chönnte viu hässig wärde und zum trotz gege das gsetz stimme...