Gseht so us. Sind halt, wie de Meier treffend gschribe hed, vil borniert.thaeye hat geschrieben:es wird nöd ufhöre au wenn alli gimpft sind, wieso haltet sich so märli? es werdet mutatione choh woot den dis zertifkat widr muesch go ernoiere etc.
sinder eigetnlich am verblöde?
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Dini Ussag macht null Sinnzeromeier hat geschrieben:Denn fair enough und ok für mich
S Zertifikat muss denn aber logischerwiis wiiter existiere.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
natürli: saturn, uranus pluto variante....nachher wenn planete dure sind chömid no di griechische hyroglüüfe

Re: esch corona esch problem
das isch nume mini anahm gsi.Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 11:37 Das wo de Jones schribt. Die Abstimmug he'd nur eis Ziel; kei Zwöiklassegsellschaft ide Schwiiz. Hed null mit reise is Usland ztue.
ha dr gnau inhalt vom covid gsetz nid im chopf. sprich wenn das ganze gsetz kippt, gits denn überhoupt no es zertifikat oder darf meh's eifach nid ir schwiz bruche? i würd behoupte ersteres wiu ohni gsetz kes zertifikat wenn das gsetz ja d'grundlag derzue isch...
was natürlech nid heisst, dass meh nid chönnt anderi lösige schaffe, zum z'reise ermügleche...
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Oni Zertifikat chasch anderi länder vergässe. Usserd machsch badeurlaub mit de Familie.Herr Rossi hat geschrieben:Dini Ussag macht null Sinnzeromeier hat geschrieben:Denn fair enough und ok für mich
Wenn bisch letscht mal im Usland gsii Rossi? Isch no geil gid no anders als d CH. Irgendwenn verreckemer all, ich verbring d ziit bis det hii lieber nöd in escape from La bzw ebe denn CH
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Genau wäge so unendlich hilflose Mönsche mit dinere Ischtellig simmer afangs sowiit dass es Zertifikat muesch ha zum reise.zeromeier hat geschrieben:Oni Zertifikat chasch anderi länder vergässe. Usserd machsch badeurlaub mit de Familie.Herr Rossi hat geschrieben:Dini Ussag macht null Sinnzeromeier hat geschrieben:Denn fair enough und ok für mich
Wenn bisch letscht mal im Usland gsii Rossi? Isch no geil gid no anders als d CH. Irgendwenn verreckemer all, ich verbring d ziit bis det hii lieber nöd in escape from La bzw ebe denn CH
Wenn hesch di sletscht mal für dini Freiheite schtarch gmacht Meier?
Ich bi das Jahr zwei mal in IT und eimal in DE gsii. Überefahre und guet isch. Heifahre und guet isch. Dene a de Grenze isch das ganze Möngeltamtam glücklicherwiis egal
irgendswaen chunt den de social pass , und de andi den, ja de muen ich ha sust chani ja nix meh mache.
aber ja verständlich wemme de weg vom gringste widerstand suecht.
s zertifikat isch für mich de grenzüberschritt. jetzt sinds z wiit gange, alles anderi hani na eingermasse chöne miträge.
aber ja verständlich wemme de weg vom gringste widerstand suecht.
s zertifikat isch für mich de grenzüberschritt. jetzt sinds z wiit gange, alles anderi hani na eingermasse chöne miträge.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Du ich bin grad sehr frei, wahrschiinlich freier als all andere i dem forum. Es gid nöd nur 1 Form vo Freiheit.
das isch wahr, aber demfall isch dini au nur en form vo "freiheit", nämlich chli z reise.
sehr egoistisch imfall , mir haend PANDEMIE!!!
sehr egoistisch imfall , mir haend PANDEMIE!!!
freiheit definiert wohl jede andersch...
eine seit: i wott frei si zum reise u nimme für das "unfreiheite" i chouf, dassi z.b. mini gsundheit muess bewiese.
e andere seit: i wott frei si im sinn vo "niemer cha mir was vorschriebe" und nimme derfür halt in chouf, dassi gwüssi freiheite (reise z.b.) nüme ha.
ziemlech sinnlos hie drüber z'diskutiere, wär freier isch... (wobi... wer allei nach thailand wott, isch per se e freier...
)
eine seit: i wott frei si zum reise u nimme für das "unfreiheite" i chouf, dassi z.b. mini gsundheit muess bewiese.
e andere seit: i wott frei si im sinn vo "niemer cha mir was vorschriebe" und nimme derfür halt in chouf, dassi gwüssi freiheite (reise z.b.) nüme ha.
ziemlech sinnlos hie drüber z'diskutiere, wär freier isch... (wobi... wer allei nach thailand wott, isch per se e freier...

es isch nie sinnlos über freiheit z diskutiere.
gsund=gimpft

gsund=gimpft

lies nomau!

Zuletzt geändert von Jones am 26 Aug 2021 13:00, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Jup, egoistisch, mich interessiert s Volch wenig, will s Volch interessiert sich au nöd für mich.
Kämpfed gschiider gäg so Züüg:
https://www.20min.ch/story/erhoehung-de ... 2663998791
Kämpfed gschiider gäg so Züüg:
https://www.20min.ch/story/erhoehung-de ... 2663998791
ne sorry da findi zertifikat na en stuufe schlimmer.
länger schaffe muemer eh, isch en klare fall.
länger schaffe muemer eh, isch en klare fall.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Alles korrektJones hat geschrieben: eine seit: i wott frei si zum reise u nimme für das "unfreiheite" i chouf, dassi z.b. mini gsundheit muess bewiese.
ziemlech sinnlos hie drüber z'diskutiere, wär freier isch... (wobi... wer allei nach thailand wott, isch per se e freier...)
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
und was isch mit em arschloch wo jetzt id ferie gaht und de 2 Woche oder länger usfallt und die andere mehr für ihn müend schaffe?
bi eus isch eini 2x uf ungarn allei das jahr, jetzt isch sie dert blockiert wel agsteckt und evtl. gsäh mer sie imene monet wieder
mich betriffts nid (für en sauschlampe halt ich sie trotzdem) aber git lüt die müend meh schaffe wäg ihre und sind sust scho am aschlag.
bi eus isch eini 2x uf ungarn allei das jahr, jetzt isch sie dert blockiert wel agsteckt und evtl. gsäh mer sie imene monet wieder

mich betriffts nid (für en sauschlampe halt ich sie trotzdem) aber git lüt die müend meh schaffe wäg ihre und sind sust scho am aschlag.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Für mich muss keine meh schaffe 
Da hed eini corona gha und obwohl chum Symptom go teschte denn sälbscht quarantäne ide ferie. Ich wür mich i dem fall nöd mal teschte lah.
Isch e heftigi Gripp mit Reschtrisiko uf üble Usgang, chasch nöd verhindere, dass das mal bechunsch. Susch musch dich dihei ibschlüsse. Becho weti die Scheisse trotzdem nöd, logisch
Gang doch au nach Ungarn, bescht

Da hed eini corona gha und obwohl chum Symptom go teschte denn sälbscht quarantäne ide ferie. Ich wür mich i dem fall nöd mal teschte lah.
Isch e heftigi Gripp mit Reschtrisiko uf üble Usgang, chasch nöd verhindere, dass das mal bechunsch. Susch musch dich dihei ibschlüsse. Becho weti die Scheisse trotzdem nöd, logisch
Gang doch au nach Ungarn, bescht
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
das chasch hüt aber nümm säge, well alli ladybars zue sind und sich eine nach em andere kugle gitt well kei touriste meh chömed und kohle bringed.
mues ja nöd ferie si...z.bsp. ich bin usländer und han no verwandti / familie im usland. hüt chumi bscheid über dass öpper schwer krank isch und no vilich paar täg lebt. ich will natürli no eimal persönlich go abschied näh, chan nöd flüüge oder mues in quarantäne und unterdesse isch scho passiert. schno härt. aber was sölls...

schieb mir die ungarin übere. danke. beste leben.onion hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 13:06 und was isch mit em arschloch wo jetzt id ferie gaht und de 2 Woche oder länger usfallt und die andere mehr für ihn müend schaffe?
bi eus isch eini 2x uf ungarn allei das jahr, jetzt isch sie dert blockiert wel agsteckt und evtl. gsäh mer sie imene monet wieder![]()
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
uf ungarn ga bürste 

sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
du bisch e memme ! chasch nöd mal chli überstunde mache. bis froh hesch no arbet.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
"Gsundheit bewise"
Jones, riss di chli zäme
Jones, riss di chli zäme
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 26 Aug 2021 13:38, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Doppelmoppel
riss du di zäme!
chasch im fau posts lösche wenn no kene gantwortet het!