So isches...thaeye hat geschrieben:
wiit haemmers bracht und de nette fallts nöd mal uuf.
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was wuche? n "monet". gschied der au rächt, wenn anderi ih gfahr bringsch eh grippe zbecho.
hihii, im gschäfft hät eini rona und will ich am fritig churz ih dem büro gsi bin, händs welle das ich mich teschte mit somne schnell test. ha denn aber gfunde ich bin gsund, was ja au stimmt.
jetz han ich en schnell test dihei. macht eine trade? wer vo eu hät gripp paranoia?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
...und wie immer cha me zu sim eigene Vorteil zrechtbiege, wo immer de liegt. De Geimpfte werde keini Test meh zahlt, usser sie hei Symptom. Und was au no lustig isch: im Parlament bruchsch keis Zertifikat. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Und z'Resti im Bundeshuus isch itz e Kantine...Avenger hat geschrieben:...und wie immer cha me zu sim eigene Vorteil zrechtbiege, wo immer de liegt. De Geimpfte werde keini Test meh zahlt, usser sie hei Symptom. Und was au no lustig isch: im Parlament bruchsch keis Zertifikat.
defmall wüsseter wasser im november z tue haend.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bundesrat skalpiere?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

A krone us gold giesse und ihne svhenke. 

Die schnelltest liegen bei uns seit wochen gratis beim empfang und in der bz.....ich glaube nicht dass die einer verwendet.Mastler(P) hat geschrieben:
jetz han ich en schnell test dihei. macht eine trade? wer vo eu hät gripp paranoia?
- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
israeli bereite sich schoma für di 4ti impfig vor.
"also liebs volk, di letschte 3 sprützä sind äh schuss i ofä gsi. aber dasmal hebets sicher!" :typej:
"also liebs volk, di letschte 3 sprützä sind äh schuss i ofä gsi. aber dasmal hebets sicher!" :typej:
Life is a delicious drink that you have to suck deep
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wenn doppelt genäht nicht hält, dann doppelt mal doppelt... also Doppelmoppel.
Ich denke schon dass da zuviel versprochen wurde betreffend der Wrksamkeit. Schlussendlich aber soll und darf jeder mit ihrem Körper tun was sie wollen solange es nicht hochgradig rücksichtslos ist. Solange man alle leben lassen würde ohne jemandem die Freiheit zu nehmen ist ja alles OK, leider bisher nicht der Fall.
Ich denke schon dass da zuviel versprochen wurde betreffend der Wrksamkeit. Schlussendlich aber soll und darf jeder mit ihrem Körper tun was sie wollen solange es nicht hochgradig rücksichtslos ist. Solange man alle leben lassen würde ohne jemandem die Freiheit zu nehmen ist ja alles OK, leider bisher nicht der Fall.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Bezied sich nöd uf min Text, aber ich han en Tescht gmacht letscht Wuche will massiv Fieber usw., weiss also nöd, was du da redsch.thaeye hat geschrieben:erfasst me eigentlich wievill vo de positiv testete, bereits gimpft sind? natürli chasch das virus au i de ferie als gimpfte ifange. da das aber ja nömm "testet" wird, bisch jetzt natürli fein raus.
am beste nie im näsli umefummle la (uusert natürli mit schwere symptom), sust machts dis hirni plämpläm und fühlsch dich würkli als was bessers, will ja was fürd "solidarität" machsch.
de text isch au nöd uf dich bezoge gsi, sondern allgmein.
- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
was bringts dich teschte zlah wänn scho fiebr häsch?zeromeier hat geschrieben: ↑08 Sep 2021 10:08Bezied sich nöd uf min Text, aber ich han en Tescht gmacht letscht Wuche will massiv Fieber usw., weiss also nöd, was du da redsch.thaeye hat geschrieben:erfasst me eigentlich wievill vo de positiv testete, bereits gimpft sind? natürli chasch das virus au i de ferie als gimpfte ifange. da das aber ja nömm "testet" wird, bisch jetzt natürli fein raus.
am beste nie im näsli umefummle la (uusert natürli mit schwere symptom), sust machts dis hirni plämpläm und fühlsch dich würkli als was bessers, will ja was fürd "solidarität" machsch.
ah und merci!
Zuletzt geändert von kingcaid am 08 Sep 2021 11:35, insgesamt 1-mal geändert.
Lol....du weischt scho für was a impfig soll bezwecke?
- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
erklärsmer bitte. wett gärn wüssä was äh vierti impfig oder au diä vorhär "bezwecke" soll
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Zum nöd anderi Lüüt pozentiell astecke / mich in Isolation begeh falls pos.? Was für e saudummi Frag.kingcaid hat geschrieben:[
was bringts dich teschte zlah wänn scho fiebr häsch?
ah und merci!
Btw neg gsii
Hey kingtyp, mich wür din sozial status und dini Schuelbildig interessiere, no offense
Frag isch fuer impfig allgemein gsi, machsch tetanus, starrkrampf oder wenn'd viel uf de wiese ume tollisch a zecke impfig regelmässig?
Wenn ja, dann hesch da dini antwort grad selbst beantwortet.
Im radio isch no a interessanti theorie/meinig vom ne pensionierte arzt cho. De isch gege impfzwang, findet es aber unverantwortlich dass die ca. 60% das usbade muess was die ungimpfti anstelle, jetzt im bezug zu de intesiv bettene.
Das mit de gimpfti si schuld a allem isch funny.
Im radio isch no a interessanti theorie/meinig vom ne pensionierte arzt cho. De isch gege impfzwang, findet es aber unverantwortlich dass die ca. 60% das usbade muess was die ungimpfti anstelle, jetzt im bezug zu de intesiv bettene.
Das mit de gimpfti si schuld a allem isch funny.

Zuletzt geändert von siralos am 08 Sep 2021 11:51, insgesamt 1-mal geändert.
- kingcaid
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
saudumm isches bi fiebr sowieso nöd dehai zbliibä. egal wasd häsch, wänn chrank bisch hocksch dihei. chrank under dlüüt gah isch scho vor dä grossä paranoia 2020 äh arschlochaktion gsi u bliibts au. tescht unnötig
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Stell dir vor meh chan chrank werde während dem me underwägs isch es gid Lüüt wo nöd 24/7 ide Wohnig hocked. Bornierter gad nüm.
Gibt auch leute, die krank arbeiten müssen/wollen weil sonst keine sau mehr da ist.....
hää was labberst du dasiralos hat geschrieben: ↑08 Sep 2021 11:47 Frag isch fuer impfig allgemein gsi, machsch tetanus, starrkrampf oder wenn'd viel uf de wiese ume tollisch a zecke impfig regelmässig?
Das mit de gimpfti si schuld a allem isch funny.![]()
mal luege wie lang ihr uf die ungimpfte waend verzichte, wirtschaftlich wie gsellschaftlich.
mir isches egal, ich han i mine 4 wänd alles was ich bruch und bin eh onlinebsteller. chappe schisse gsellschaft. muend ihr halt uf min stutz verzichte und den irgendswaen mich au via RAV sponsore.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Höh what? Ich stah nöd hinder dere Zertifikatspflicht für all, gnau so wenig chan sich aber d schwiiz vor de wält verschlüsse (siehe min Post vo vor paar Stund). Und so Lüüt wo sowas vordered mached MIR angscht. Wahrschiinlich de Kingtyp.
mängisch isch besser verschlüssisch dich vo de welt, wenn sie inen totalitäri richtig gat. d schwiiz haets mit de direkte demokratie i de hand, aber leider simmer als schwiizer volk halt au nömm geeignet (danke iwanderig) und oisi politiker kauft.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ich gseh d schwiizer i keinere Form als mehbesseri Spezies, du scho?