I dont care, fakt isch: da isch super corona bezoge, ide ch nöd.
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Re: esch corona esch problem
es isch überall verschisse wo das zertifikat d gsellschaft spaltet, du in ferieluune findsch das natürli nöd.
Jup, mached nur bestimmti Apothekene https://www.avkz.ch/coronatestapotheken (1x id Charte inneklicke) oder diräkt bim Arzt. Scheiss chosch eifach huere viel. 100 Stutz für PCR-Test.Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Sep 2021 14:01 danke. dä muen ich aber wo go mache, dass mer mir en fötzel gitt, oder?
also immer id apothek und geld ligge lah, gä?
Bim Arzt hani dänn en Tag spöter en E-Mail becho mit em Resultat und me QR-Code, wo dänn mit dä Covid-App uuf em Handy Scanne chasch. Weiss nöd, wie lang uuf PCR-Testergäbnis i dä Apothek warte muesch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wer das Zertifikat guetheisst Isch eifach en Idiot, egal us welem Grund.
absolut wahr. au die wo es es bitzeli guetheisset, söttsch peitsche. na schlimmer die wos eifach so mitmachet. und vo dene gits en tonne.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Da gsesch wer erpressbar isch
git scho vill lüüt dene isches eifach z muehsam geg de strom z kämpfe und den machets halt eifach---isch ja eifacch und so.
chani zum teil verstah, jetzt isch aber de ziitpunkt da wo au die knallfrösch langsam söttet nahdenke.
chani zum teil verstah, jetzt isch aber de ziitpunkt da wo au die knallfrösch langsam söttet nahdenke.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Das isch doch bs, chum mal vo dim höche ross abe. Ich hätt die impfig sowieso gmacht, nöd jede lad sich impfe wäg dem schwachsinnszertifikat.Herr Rossi hat geschrieben:Da gsesch wer erpressbar isch
chans immer na nöd gloibü:
ich chan mit de familie nömm is restaurant go esse

HALLI HALLO HIER IST DIE ZERTIFIKATSPOLIZEI, BITTE ERHEBEN SIE SICH AUS STÜHLEN UND WEISEN SIE IHR ZERTIFIKAT AUS
de staat definiert mich eifach mal per se als : NICHT GESUND

ich chan mit de familie nömm is restaurant go esse

HALLI HALLO HIER IST DIE ZERTIFIKATSPOLIZEI, BITTE ERHEBEN SIE SICH AUS STÜHLEN UND WEISEN SIE IHR ZERTIFIKAT AUS
de staat definiert mich eifach mal per se als : NICHT GESUND

Das stimmt.
Aber ez wird jede us der Gsellschaft usgschlosse, wenn i er Zertifikat hed.
Und wenn jetzt de Arbetgeber no chunnt und seid: Jede muss jetzt es Zertifikat ha...

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ja super. mis fitness abo isch nöd mal 50.- im monet.Vyse hat geschrieben: ↑08 Sep 2021 14:11 Jup, mached nur bestimmti Apothekene https://www.avkz.ch/coronatestapotheken (1x id Charte inneklicke) oder diräkt bim Arzt. Scheiss chosch eifach huere viel. 100 Stutz für PCR-Test.
Bim Arzt hani dänn en Tag spöter en E-Mail becho mit em Resultat und me QR-Code, wo dänn mit dä Covid-App uuf em Handy Scanne chasch. Weiss nöd, wie lang uuf PCR-Testergäbnis i dä Apothek warte muesch.

und irgendes dräcks covid app lad ich erscht recht nöd abe. als ob google mis handy nöd scho gnueg usspioniere wür.
danke aber für dini usfüehrig.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Korrekt und dumm. Es gad mir drum, dass de rossi und de röné nöd wennd s volch spalte aber jede gimpft als hirnlose lemming herestelled. Schad wemers nöd sälber merkt. Aber ebe höchs Ross und so.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
denn schaffi nurno vo dihei, oder gah zum rav. super.

Faire Punkt.
Anstatt under mir, hani s Ross eh lieber is de Lasagne.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich rede vom Zertifikat du Dödel. Mir isch das komplett egal wer sich warum lad la impfe, das isch Privatsach.zeromeier hat geschrieben:Das isch doch bs, chum mal vo dim höche ross abe. Ich hätt die impfig sowieso gmacht, nöd jede lad sich impfe wäg dem schwachsinnszertifikat.Herr Rossi hat geschrieben:Da gsesch wer erpressbar isch
Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Sep 2021 14:26denn schaffi nurno vo dihei, oder gah zum rav. super.
Lol und s RAV zahlt sicher

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
nöd korräkt, aber dumm. will: sie händ spezifisch vo lüht wo dä zerifikatswahn guetheissed und understützed gredt und nöd eifach vo lüht wo sich impfe löhnd.
schaff mal ah dim textliche verständnis, chönt hälfe.

es sind leider vill hirnlosi lemmings wo eifach chli slebe waend "gnüsse" und drum zur manövriermasse vo politiker und ihrne fürz werdet
keis ding, sölls geh. aber ich betitle die au als das.
Zuletzt geändert von thaeye am 08 Sep 2021 14:29, insgesamt 1-mal geändert.
Alli dumm usser ich i dem Topic! Lol und das sit 218 Site!

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wer nid richtig list und so...zeromeier hat geschrieben:Korrekt und dumm. Es gad mir drum, dass de rossi und de röné nöd wennd s volch spalte aber jede gimpft als hirnlose lemming herestelled. Schad wemers nöd sälber merkt. Aber ebe höchs Ross und so.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ja, wenn ich kündt werd scho. wieso nöd?
finanzier mich du werkel und impfbube. gib mir deine taler in die offene hand, genosse.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Denn isch ja alles fein.Herr Rossi hat geschrieben:Ich rede vom Zertifikat du Dödel. Mir isch das komplett egal wer sich warum lad la impfe, das isch Privatsach.zeromeier hat geschrieben:Das isch doch bs, chum mal vo dim höche ross abe. Ich hätt die impfig sowieso gmacht, nöd jede lad sich impfe wäg dem schwachsinnszertifikat.Herr Rossi hat geschrieben:Da gsesch wer erpressbar isch
Wäri nöd am Pool grad häti evtl Luscht paar Textziile us de Vergangeheit go sueche, hani aber grad nöd also belömers debii.
ich gang au ufs rav den, grund: job wegen covid massnahmen abgebaut.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
geil. chömmer bekifft chli online zocke. was spillsch grad und wie gseht din elboge jetz so us?

je ah. ellboge isch na nöd suuper. aber chunt scho.
spiele vorallem dark souls jetzt grad. mir chönt ja den final fantasy 14 afange, ziit haemmer den. d allgemeinheit chan ois den chli bleche.
spiele vorallem dark souls jetzt grad. mir chönt ja den final fantasy 14 afange, ziit haemmer den. d allgemeinheit chan ois den chli bleche.