Hesch immer no nix kapiert gäu?thaeye hat geschrieben:zvill gstudierti im bundeshuuus. mir bruchet widr normali lüüt wies milizsystem das mal vorgseh haet. kei lebenslangi studente wo den chli beratet und den s lebe lang id politik gönd. mir bruchet lüüt wo familie haend, selber gschäfter ufbaut haend, problem vo de chline kennet, im lebe stönd.
all die gstudierte pinsle haend ois i die situation bracht.
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
das glaub ich dir wenn du das seisch. da häsch ja erfahrig.
ich han alles kapiert. du bisch na chli ufem holzweg. aber bald fallt de grosche au. brucht wahrschinlich zerst na en INTERVENTIONSEINHEIT geg BESEBEIZEJones hat geschrieben: ↑09 Sep 2021 16:46Hesch immer no nix kapiert gäu?thaeye hat geschrieben:zvill gstudierti im bundeshuuus. mir bruchet widr normali lüüt wies milizsystem das mal vorgseh haet. kei lebenslangi studente wo den chli beratet und den s lebe lang id politik gönd. mir bruchet lüüt wo familie haend, selber gschäfter ufbaut haend, problem vo de chline kennet, im lebe stönd.
Isch no luschtig....ha a anderi version ghört.

Im radio meinte ein polenta kader, dass die impfquote bei den bullen auch ca. 60% sei und sie nicht auf die 40% belegschaft verzichten könne und es so schon schwer sei das mit dem zertifikat zu kontrollieren. Klingt für mich auch plausibler.
isch gnau s glich du depp. die begründig isch weich. für dich isch alles plausibler.
lies teletext, natürli "begründets" mit 40% Belegschaft verzichte. wtf. du bisch echt plemplem.
dich haends am liebste, en schön formbare schwabbelmasse. rechts opfer halt.
dich haends am liebste, en schön formbare schwabbelmasse. rechts opfer halt.
Was du bis itz nid kapiert hesch, isch, dass es e ungerschied isch, deheim im homeoffice z'hocke, sich d'birre zuekiffe und im internet gah stänkere, was d'regierig alles falsch macht ODER verantwortig übernäh für alli entscheidige. Also einersits wirtschaftliche schade und im gegezug 'unnötigi' toti...thaeye hat geschrieben:ich han alles kapiert. du bisch na chli ufem holzweg. aber bald fallt de grosche au. brucht wahrschinlich zerst na en INTERVENTIONSEINHEIT geg BESEBEIZEJones hat geschrieben: ↑09 Sep 2021 16:46Hesch immer no nix kapiert gäu?thaeye hat geschrieben:zvill gstudierti im bundeshuuus. mir bruchet widr normali lüüt wies milizsystem das mal vorgseh haet. kei lebenslangi studente wo den chli beratet und den s lebe lang id politik gönd. mir bruchet lüüt wo familie haend, selber gschäfter ufbaut haend, problem vo de chline kennet, im lebe stönd.
Aber hey, gang doch i d'politik u machs besser!

oh ja ich muess kei verantwortig träge, du schafseckel. jede haet sin rucksack. du häsch kei ahnig über mis lebe. also bitte fressi tüüf.
es riesearschloch. ich wünsch dir nur alles wueste.
es riesearschloch. ich wünsch dir nur alles wueste.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Sep 2021 16:56, insgesamt 2-mal geändert.
Ja isch ja alles das gliche.....illuminati bild muess ja irgwndwie bestah!!

Dörfti ziemlech genau zueträffe...siralos hat geschrieben:
Im radio meinte ein polenta kader, dass die impfquote bei den bullen auch ca. 60% sei und sie nicht auf die 40% belegschaft verzichten könne und es so schon schwer sei das mit dem zertifikat zu kontrollieren. Klingt für mich auch plausibler.
Schöne spruch mitem Rucksack... *Gähn*thaeye hat geschrieben:oh ja ich muess kei verantwortig träge, du schafseckel. jede haet sin rucksack. du häsch kei ahnig über mis lebe. also bitte fressi tüüf.
es riesearschloch.
Wenn mau über läbe u tod entschiede hesch, rede mer wieder ok?
Haha de Aug in höchstform! Retter der nation(en)

ich fuehr gspröch mit em CEO vonere internationale fitnesschetti um de drohendi kollaps abzwende. du birrewichser.
was füres arschloch, du chunsch 100% vo mir na einisch eis id fressi über, bulleusbildig hin oder her. irgendwo haets sini grenze.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Sep 2021 16:59, insgesamt 1-mal geändert.
Br isch schuld a allem, scho mal a fortschritt...vor paar mönet hets immer gheisse de berschet wäri schuld. 

Du füehrsch gspräch. Schön.. und itz? Stirbt oper wenn DU z'falsche machsch?thaeye hat geschrieben:ich fuehr gspröch mit em CEO vonere internationale fitnesschetti um de drohendi kollaps abzwende. du birrewichser.
Du muesch am BR sini politik usbade wie all andere o... Wenn DINI entscheidig zu tote füehrt, isch das was anders...
Weniger kiffe, denn merksch dr ungerschied...
Oder wie gehabt mit chraftusdrück um di werfe denn blibt alles bim alte..

ok muen dich blocke, du bisch echt s hinderletschte.
Ok nimmi mini ussag zrügg.thaeye hat geschrieben:was füres arschloch, du chunsch 100% vo mir na einisch eis id fressi über, bulleusbildig hin oder her. irgendwo haets sini grenze.
Kiff eis, denn wirsch relaxter!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dä ander voll uf sändig. mir gfallts aber. 
ja voll, zieh mal durre aug. mach ich au bald.

ja voll, zieh mal durre aug. mach ich au bald.

Zuletzt geändert von Mastler(P) am 09 Sep 2021 17:02, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

thaeye hat geschrieben:ok muen dich blocke, du bisch echt s hinderletschte.

Wenn de kei job mehr findisch, komm zu de migros id logistik, da gibts massehaft arbeit.
Üses team wird jetzt fascht verdopplet, i 5 jahr gibts o neui maschine.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ähm sorry, wieso genau? Ich glaub ich han de usschlaggebend Punkt verpasst.thaeye hat geschrieben:ok muen dich blocke, du bisch echt s hinderletschte.
Alli sperre am beschte!

Es isch glich was de br und taskforce machet, es liidet immer irgend öper oder anders gseit, es jammert immer eine.