ich ha irgendwie 7000 frängg in hero. to infinity and beyoooooooooond.

Moderator: Avenger
Häsch verchauft? ATH bringt gar nüüt, wänn me kein Profit druus zieht und über das Gäld i dä Würklichkeit chasch verfüege. Ich bin hunderti mal imene ATH gsi und no immer kein Millionär.
Lol sicher nid, jetz verchaufe wär s dümmschteVyse hat geschrieben:Häsch verchauft?
geanu. und ich find das produkt hät zuekunft, dpartnerschafft mit sony und anderi sache sind bereits au gueti zeiche für eh möglichi solidi zuekunft.Herr Rossi hat geschrieben: ↑13 Okt 2021 06:49 Isch ja nid eifach en Coin.... vom Prinzip her isches en Aktie in Form vonere Kryptowährig
das widrum isch falsch, es isch kein aktie in kryptowährig. das redsch du dir ii.Herr Rossi hat geschrieben: ↑13 Okt 2021 06:49 Isch ja nid eifach en Coin.... vom Prinzip her isches en Aktie in Form vonere Kryptowährig
Was isches denn US dinere Sicht?thaeye hat geschrieben:das widrum isch falsch, es isch kein aktie in kryptowährig. das redsch du dir ii.Herr Rossi hat geschrieben: ↑13 Okt 2021 06:49 Isch ja nid eifach en Coin.... vom Prinzip her isches en Aktie in Form vonere Kryptowährig
Eher e Glas-Chuglethaeye hat geschrieben:chasch luege die dubai präsi startet en abverchauf. wenn alli denket es stiigt, sinkts. aber für das mueme chli erfahrig ha.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Moff, turntablism und 2 Gäste