Ricjtigi awrter fürem "goldige aluhut"

Moderator: Avenger
Läbt das gschäft no mit de inder, wenn ja dann hets sich rentiert?!Mastler(P) hat geschrieben:
du häsch wükli gar ekei ahnig vo irgendwas.![]()
alles was inder chönd, isch günstig si. dä beschissnigsti service wo ich je gseh han. sogar min inder kolleg fluecht regelmässig überd inder.
vo 10 chasch eine bruche, 3-4 chosted so vill wie ein schwizer, mached im endeffekt aber chum meh arbeit, vorallem tendenziell schlächteri.
De Flughafe?
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
ROFFEL!
Mastler(P) hat geschrieben: ↑12 Nov 2021 11:51ROFFEL!![]()
"läbts no? ja, denn chas ja nöd so schlächt si." sicher au dini meinig zu dä impfig.
Chan der gern mitteile, aber pass uf das isch en drohig i chönt di azeigeRibit X Titan hat geschrieben: ↑12 Nov 2021 08:08Weiss jemand wo der grenau wohnt? Dann fahr ich hin und wünsche noch "viel Glück auf dem wackeligen Gerüst"... ehe ich danach noch einige Torta in der Sonne mit Wild esse.calanda hat geschrieben: ↑12 Nov 2021 05:15hesch in spiegel glueget und das grad gschribe????Ribit X Titan hat geschrieben: ↑12 Nov 2021 02:52 Du ich glaube ihm schon lange in etwa jedes zweite Wort nicht mehr. Es gibt halt solche Leute, die reimen sich irgendetwas zusammen und meinen noch es sei real.
OkemP hat geschrieben:
De Flughafe?![]()
Du Jones: Keh Ahnig. Ig kenne die VTs nid alli, und cha Dir daderzue gar nüt säge. Muesch dr eifach mal ds ganze Spektrum vo de Sache vorstelle, wo i dene gheime Akte chönt stah. Es paar si viellecht weniger spektakulär als du dir jetzt wünschisch. Wülls ds würklich krasse Züg steit sowieso nie in Akte. Aber wie geseit,vom Dallas (oder isches Denver gsi) Attentat hani keh Ahnig.
dini drohig isch sehr konkret gsi du vogel!
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
oooh, hät dä staat es monopol uf gwalt? döffsch nöd?
schebeschwul
De Robert F Kennedy söll au no cho. Isch viellecht öppis für di Jones.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 15 Gäste