Bejita hat geschrieben: ↑16 Nov 2021 11:45
EA het für die Reviews äuä verdammt töif id Täschä griffä
ich weiss wie EA "funktioniert", wenns um Reviews gaht. Ned umesuscht gänd sie eus kei review-keys meh. mir sind zu "ehrlich" gsi bi paarne games früener die unbestechlichen!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
luagend eifach dass dä dreck patched isch wenn i's denn spiela will. los!
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
series x isch die bescht version, mit abstand. gitts au sälte gnueg. isch aber em deal zwische EA und MS gschuldet. im TV lauft die dumm werbig fascht nonstop... da hett MS sicher druck gmacht... etz müesstets nur no chischtene liefere chönne
Master(G) hat geschrieben: ↑16 Nov 2021 15:12
battlefield 20-42fps... zumindescht ufem PC
De Shill up meint selbst mit 3080 oder 3090 sigs nid gad beruschend...
wut?
beta / demo isch ämu rächt okay gloffe... paar hickups aber süsch okay...
Musch Video luege. Aso er seid nid, das es schächt lauf mit 3080 oder 3090... aber wesentlich schlechter als mit dere Hardware eigentlich sötti.
Übersetzt: De Lambo fahrt easy 150... aber eigntlich müsst er ja 250+... checksch?
Master(G) hat geschrieben: ↑16 Nov 2021 15:40
series x isch die bescht version, mit abstand. gitts au sälte gnueg. isch aber em deal zwische EA und MS gschuldet. im TV lauft die dumm werbig fascht nonstop... da hett MS sicher druck gmacht... etz müesstets nur no chischtene liefere chönne
Klar mit Abstand
I ha uf dr PS5 no nie e Framerate ibruch bemerkt. Wie söu auso d Series X Version mit Abstand besser si? Chunt da wieder dr Xbox Fan fürä?
Nid vergässe, i bi nach wie vor mit dr PS5 was Leistig ageit nid z fridä, und wirdi nie si, de bis uf d CPU isches es e PS4 Pro 2. Aber das isch eifach quatsch.
Hey EA, öbe 60-70% vo dä next gen Inahmä chömä zwar vo Playstation, aber machet üsi Version äxtra mit Abstand besser!
hey mal en frag: orbital - die ragete - die isch bi mir i 40 stund ned einisch gstartet... whats up mit dere? die chamer zerstöre oder sie startet nach ca. 500 ticket loss gaht de countdown los ... bi mir no nie passiert. bi dir??
Master(G) hat geschrieben: ↑17 Nov 2021 06:48
hey mal en frag: orbital - die ragete - die isch bi mir i 40 stund ned einisch gstartet... whats up mit dere? die chamer zerstöre oder sie startet nach ca. 500 ticket loss gaht de countdown los ... bi mir no nie passiert. bi dir??
Bi no nid hueeere viu am Game gsi, öbe 2x dert, wär mir nie ufgfaue. Ir Beta isches ämu immer mau wieder passiert.
hütt gitts anschienend no en chline patch, wos rubberbanding sött fixe und morn gitts no en day-1 patch
markier-granate siget anschienend mit eis problem gsi, wo das usglöst händ.
mal luege ob das schomal was bringt...