Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topic
hey Laktritz, was hät das eigentlich mit dem Tschänzg uf sich?
Mues jedesmal grinse wännis läse, wills sich eifach so lustig list, han aber kein blasse um was es gaht.
Mues jedesmal grinse wännis läse, wills sich eifach so lustig list, han aber kein blasse um was es gaht.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
findsch guet lache?Chäller hat geschrieben:Avenger hat geschrieben:Und wo liegt ds Problem bi dem ganze vtec? D Idee vom ganze System isch nid schlecht. Isch halt eher der Neid vo de Besitzlose. BMW hets wölle ha und Honda hets chönne. Jetz tüe d Europäer halt bashe. Logisch.
2011 iwsch die ussag natürlich bullshit, 1990 het sie durchus na wert gha

aja emp, heb mal dini fressi

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Marco_in_motion hat geschrieben: wieso scheisse? ha ja 5 Jahr en ep3 gha... ha service und teili zahlt wiä en Lv.99 Möngel

pech gha würdi meini, wenn eis sicher isch uf dere welt, denn isches das, dass ford sicher meh ersatzteili verchauft als honda

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
meh ersatzteili verchauft.... riese Ussag 
Ich ha mi echt dumm und dähmlich zahlt bi Honda, diä chöste hani bim focus bi wiitem nöd aber däfür di vill geileri Verarbeitig, es staht eifach i keinem Verhältnis.
Und wosmer dä ep3 uusgliferet händ, hättmer d'Siitespiegel nöd chönne verstelle und d'Spaltmass sind bi keinere Tür gliich gsi, inwändig isch dä Radio chli schräg montiert gsi.
Sowiit ok, da ich ja voll verliebt gsi bin und es halbs Jahr uf das Auto gwartet han hanis voller Freud mitgnoh.
Nach paar Täg hani kei Armaturebelüüchtig meh gha. Gurtrolle hine Links hät dä Gurt immer huere lahm zruggzoge. und d'Brämse händ immerwidermal quietscht, mal meh mal weniger, mal garnöd und mängisch hardcore.
Alles nahtisnah flicke lah, wohlverstande... s'Ersatzauto hani immer müese zahle und ich han en Jazz übercho in Perl-rosa :typej: däfür mit Wippschaltig 7 Gäng
super bime 1,4L...
Und dä Garagist, so en richtige Customer-Care-Noob: "d'Brämse quietsched? ...das meined Sie doch nur"
Ja, Super hät's mi breicht und ich glaub ich bin dä einzig wo jemals v-tec gspüürt hät i mim ep3, das hani aber zerst au müese lerne

Ich ha mi echt dumm und dähmlich zahlt bi Honda, diä chöste hani bim focus bi wiitem nöd aber däfür di vill geileri Verarbeitig, es staht eifach i keinem Verhältnis.
Und wosmer dä ep3 uusgliferet händ, hättmer d'Siitespiegel nöd chönne verstelle und d'Spaltmass sind bi keinere Tür gliich gsi, inwändig isch dä Radio chli schräg montiert gsi.
Sowiit ok, da ich ja voll verliebt gsi bin und es halbs Jahr uf das Auto gwartet han hanis voller Freud mitgnoh.
Nach paar Täg hani kei Armaturebelüüchtig meh gha. Gurtrolle hine Links hät dä Gurt immer huere lahm zruggzoge. und d'Brämse händ immerwidermal quietscht, mal meh mal weniger, mal garnöd und mängisch hardcore.
Alles nahtisnah flicke lah, wohlverstande... s'Ersatzauto hani immer müese zahle und ich han en Jazz übercho in Perl-rosa :typej: däfür mit Wippschaltig 7 Gäng
super bime 1,4L...
Und dä Garagist, so en richtige Customer-Care-Noob: "d'Brämse quietsched? ...das meined Sie doch nur"

Ja, Super hät's mi breicht und ich glaub ich bin dä einzig wo jemals v-tec gspüürt hät i mim ep3, das hani aber zerst au müese lerne

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Mäntigsmodäll gits leider bi jedem Massehärsteller. Hoffe mal mi breichts nid.
AUFGEPASST! ich glaub, de ritschi wott eus was säge!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
es gaht drum das mer ihn im rege stah lah muess wenn mer d ratte wott gseh.Marco_in_motion hat geschrieben:hey Laktritz, was hät das eigentlich mit dem Tschänzg uf sich?
Zuletzt geändert von O_O am 23 Feb 2011 21:44, insgesamt 1-mal geändert.
I don't believe in orange
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
genau. me chönts also nöd besser erkläre.O_O hat geschrieben:es gaht drum das mer in im rege stah lah muess wenn mer d ratte wott gseh.Marco_in_motion hat geschrieben:hey Laktritz, was hät das eigentlich mit dem Tschänzg uf sich?
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
bonusinfo für dich:Marco_in_motion hat geschrieben:honda suxs
du hesch definitiv eifach pech ka!
i kenne niemert mit so Problem, niemert! und i kenne viel hondafahrer inklsusive mir selber und i han doch scho so einigi chläpf gah vonene

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Chäller hat geschrieben:AUFGEPASST! ich glaub, de ritschi wott eus was säge!

das isch 1. nid vor 3 site gsi sondern eher vo 20 und das wär 2. nid schizo sondern inkonsequänt!emP hat geschrieben: wer isch hie schizo? Dä wo vor 3 Site behauptet het er düeg mi uf d Ignorelist und munter jede Post vo mir list?

du hingäge bisch dr gröscht schizo im ganze internet!

Jones hat geschrieben:das isch 1. nid vor 3 site gsi sondern eher vo 20 und das wär 2. nid schizo sondern inkonsequänt!emP hat geschrieben: wer isch hie schizo? Dä wo vor 3 Site behauptet het er düeg mi uf d Ignorelist und munter jede Post vo mir list?
du hingäge bisch dr gröscht schizo im ganze internet!
nene. bi mir hängt numme kes BMW Poster ar Wand deheim. dasch glaubs de hauptunterscheid zwüsche üs.
also wart, ig rede ja mit dir: Söll heisse, bi dir hängt es Honda Poster (das hemmer ja schomal ufme Bild gseh.) die witere Konsequenze mahni itz aber nid no usfüehre...
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
vo was zum tüfu schwaflisch du? 
bi mir hanget sit 10 jahr kes outoposter meh a irgendere wand! OLOLOLOLOL
was aber sowieso nüt mit dim schizo-dasein z'tüe hätti, wenns so wäri!

bi mir hanget sit 10 jahr kes outoposter meh a irgendere wand! OLOLOLOLOL
was aber sowieso nüt mit dim schizo-dasein z'tüe hätti, wenns so wäri!

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
hett ich es bmw poster würis sofort ufhänke. logisch.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
gälled wenn me so 60 fahrt innerorts und blitzt wird, wirds nöd türer als 250 oder? 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
hoffentlich nemeds der de schegg wegg du scheiss balkanraserlakritz hat geschrieben:gälled wenn me so 60 fahrt innerorts und blitzt wird, wirds nöd türer als 250 oder?

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
60 innerorts isch glaubs 40 stutz
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
oder 80
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
oder 120 oder glaubs zum glaubhauft verglaube was me glaubt wenns wahr isch wie me glaubt.
Nach dem do:
http://www.linker.ch/eigenlink/verkehrsbussen.htm
http://www.admin.ch/ch/d/sr/741_031/app1.html
isch es 120 Stutz.
Nach dem do:
http://www.linker.ch/eigenlink/verkehrsbussen.htm
http://www.admin.ch/ch/d/sr/741_031/app1.html
isch es 120 Stutz.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
geil.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
super, negstmal gisch mir die 120 stutz und i erklär der defür d'funktion vom tempomat, sch'guet?lakritz hat geschrieben:geil.

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
heb mol dschnurre! bin in eile gsi, isch ja wohl jedem scho so gange. und usserdem isch das döt ufere verbindigsstrass zwüsched zwei käffer, döt isch 50 ich weiss aber nöd wieso. es mobils grät wo süsch logischerwis no nie döt gsi isch händs anegschtellt. e halb stund spöter ischs scho nüme det gsi. huere glück hani wiedermol gha. :typej:
wänns ufem tacho 60 gsi isch, chasch devo usgaa, dassd nid ganz 60 gfahre bsich, dänn wird no öpis abzoge. am schluss isches garnid so tür wie befürchtet...
wenn die kacke dampft... ist es kalt
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
so... bruuche chli Pause vo Eu