Jones hat geschrieben: ↑29 Nov 2021 22:23
vectrex hat geschrieben: ↑29 Nov 2021 20:46
En Fanboy isch per Definition öpper, wo öppis guetredet wo eigentlich nach objektive Kriterie unterlege isch.
lol, fanboy. ja genau...
i fahre sit jaaaaahre ke honda meh, wiu's nach mire eigete ussag nüt meh gschieds git bzw. öpis wo mir entspricht optisch und technisch.
Mues mer "sini" Marke aktuell fahre zum si verteidige? Ich glaubs nöd.
Es git ja nid nur Optik sondern au die technischi Site. Und die verteidigsch Du bi Honda bis ufs Bluet obwohl ich Dir x-Bispiel brocht ha, dass es anderi Marke genauso guet chönd.
denn bringi fakte:
F20: ganz geile award-winnig-motor gsi.
Hani nie bestritte, wenn mini Posts liesisch. Ich ha lediglich gseit, dass mich dr Motor emotional nid packt und ha au begründet werum: Will er in absolute Zahle gseh relativ wenig Drehmoment lieferet.
ob dir d'charakteristik passt oder nid interessiert niemer ussert di und obs e 6Zyl git, wo besser isch o nid.. :typej:
Guet, denn interessierts nume mich. Ich bli trotzddäm drbi, dass es ingeneurstechnisch en anderi Numere isch, en Reihesechszylinder und en Achtzylinder drehzahlfescht z'becho als en Vierzylinder-Rasemähermotor.
Civic R: technisch / fahrdynamisch genial. dr civic R wird überall als fahrmaschine bezeichnet und ob itz dini zyt stimmt oder die, wo ig gfunde ha, isch offe.
Also ich fass nomol zämme:
- Mir händ e Zyt vo 7:43 inkl. Video wo immer us dr gliche Quelle chunnt, nämlich vo Honda sälber. Die gebet zue, dass es kei Seriefahrzüg gsi isch, haltet sich aber bedeckt, was jetzt würklech genau andersch gsi isch. Z.b. wird nid emol dr genaui Reifetyp verrote.
- Denn hämmer es Video vo mir, wo dr Golf R dr Civic Type R längsdynamisch so ziemlich blossstellt. Das isch mit em Euro-Modell vom Golf R mit 310 PS.
- Denn hämmer es Verglichsvideo vo Dir, wo dr Civic Type R dr Golf R fahrdynamisch abläderet. Dasch mit em Exportmodell vom Golf R gmacht worde. Das het nume 288 PS anstatt wie bi uns 310 PS. Ussagechraft?
- Denn hämmer zwei AMS-Teschts in schriftlicher Form mit jewils dr Seriefahrzüg. Dört isch en Golf R plötzlich ebebürtig obwohl en Type R jo ach so überlege söll si?
- Denn hämmer zwei AMS-Videos ebefalls mit de Seriefahrzüg wo dr Golf R sogar minim schnäller isch.
Ich ha nienet behauptet, dr Civic Type R sig kei Fahrmaschine. Ich ha nur die 7:43 in Frog gstell und gseit, en Golf R cha das nach objektive Kriterie genauso guet und het sogar no Allrad und DSG an Board.
Ich für min Teil wär uff jede Fall hüt am Morgen bi Temperature um dr Nullpunkt und liecht nasser Stross gärn amene Civic Type R begägnet und sälber imene Golf R ghockt. Denn mol luege was vo dere sagehafte Fahrdynamik bim Civic Type R no übrigblibt. Weisch - s'richtige Läbe bestoht nid nume us präparierte Rennstreckene.
das het alles nüt mit "schönrede entgege fakte" z'tüe. also hör mir uf mit fanboy du banane!

Sicher het das mit schönrede z'tue,will Du andauernd vonere Zyt usgosch, wo bimene Seriefahrzüg nid im gringschte cha bestätigt wärde.
i klink mi da us. isch mer z'dumm. darfsch di wieder mitem ribitt stritte, ob dini bmw besser si als si subaru...
Isch glaubs au besser, wenn Dir nüt anderes me ifallt als mit "Banane" persönlich beleidigend z'wärde. Das goht wieder in die glichi Richtig wie die Bemerkig vo Dir bzgl. emene gwüsse Personekreis wo BMWs söll fahre ...