Jones hat geschrieben: ↑03 Dez 2021 19:44
Du fragsch das e ex crx fahrer? Really?

Ja das frag ich Dich, wills jo nüt als logisch isch dass dr Integra unter dere Konkurrenz dr Schnällschti isch. Ich ha au nie s'Gegeteil behauptet.
Leistigsgwicht isch das mass der dinge wenns um fahrspass geit!
Nei, da bini anderer Meinig. Es git vil Faktore wo bim Fahrspass inespieled. Eine devo isch s'Leischtigsgwicht, aber nid "das Mass der Dinge" ...
I ha ca 185ps gha, 8800rpm und weniger als e tonne gwicht!
Und das söll mich jetzt beidrucke? Bringt jo au nüt, wenn d'Nennleischtig bi 7'600 U/Min. isch und denn no wyterjodlisch bis 8'800 U/Min. obwohl d'Kurve scho lang zämmegheit ...
Und mit däm bisch nume glich schnäll gsi wie en M3 E30?
Drum chani o über so dummi sprüch vo wäge Drehmoment wie es windredli nume lache...

Du hesch ja ahnig vo motore u söttsch es besser wüsse mit Drehmoment u Drehzahl zum so sprüch z'mache...
Also ich ha doch scho mol gschribe, dass s'nutzbare Drehzahlband wichtig isch, oder bisch do anderer Meinig?
Wenn ich halt bimene S2000 bi 2'000 U/Min. Gas gib, denn chunnt würklich rein gar nüt an Leischtig. Au bi 4'000 U/Min. chunnt nonig viel. Würklech vorwärts gots denn bim VTEC-Schaltpunkt ab 6'000 U/Min. und bi 8'300 U/Min. isch d'Nenndrehzahl erreicht. Das heisst wenns würklich rassig söll vorwärts go, denn hani e nutzbars Drehzahlband vo 2'300 U/Min.
Bim Z3 M hani bi 3'250 U/Min. s'maximale Drehmoment vo 350 Nm und bi 7'400 U/Min. die maximali Leischtig. Das heisst ich cha mich in emene Bereich vo 4'150 U/Min. bewege und ha immer Chraft und obeuse wird er au schön giftig.
Aber wenns nume ums heat zieh geit, isch ame fanboy jedes mittel recht...
Das söll würklich kei Honda-Bashing si. Das sind eifach die nackte Zahle. Und natürlich cha dr F20 uff em Papier e sensationelli Literleischtig ha, aber hinter em Stür fühlts sich eifach wie e Luftpumpi a für mich, sorry. Das het doch nüt mit Power Roadster z'tue, wenn ich us jedere Kurve mit mindeschtens 6'000 U/Min. mues cho, dass es richtig vorwärts goht.
Ich ha mi sogar im M-Forum in d'Nessle gsetzt, willi en Z4 M gha ha und au dört enttüscht vom Motor gsi bi. Dä het jo 343 PS (mine het nume 321 PS) und die Leischtigssteigerig händs hauptsächlich dur e Drehzahlerhöhig uf 8'000 U/Min. usegholt. Drfür isch s'maximale Drehmoment ersch bi 4'900 U/Min. statt bi 3'250 U/Min. Und das het sich uf dr Landstross so viel schwächer agfühlt - das glaubsch gar nit. Das het mer denn einigi Schelte ibrocht in däm Forum (natürlich vor allem vo Member wo nume de Motor mit 343 PS gfahre sind). Es händ mich aber au vil Member bestätigt wo ebe beidi Motore gfahre sind.
Ich bi also sicher kein BMW-Fanboy. Wenn mir e Motorcharakteristik zuseit, denn schrib ich das au eso - egal vo wellere Marke das chunnt. Bini aber enttüscht, schrib ich das genauso. Au wenn dä Motor vo BMW chunnt ...