aber ir schwiz wirds ja nie winter... drum chame o ganzjahr-summerpneu style mache...

Moderator: Avenger
Jetzt chunter wieder mit Aftermarket-Sitz. Mann, ich red vo dr Originalsitz im Integra-Seriemodäll
Nei, eher lüüt wo so verschwurbleti meinige würdeni säge, aber das isch es anderes thema.
vectrex hat geschrieben: ↑04 Dez 2021 15:22Gits aber do:
https://www.triumphworld.de/product_inf ... _id=203074
was hesch du i dim läbe nume gmacht, bevor das wort hesch glernt? :typej:
Am beschte schlofsch emol drüber und tuesch Di hinterfroge. Denn drucksch morn es Bildli vo Dene beide Sitz us und frogsch ab em Mentig Dini Arbetskollege welles für sie dr schöner und höchwertigeri Sitz isch.
Ich red vo dr Optik. Die Schalesitz im R32 gits usserdem au in Stoff wo nid so glatt isch. Bim Integra gits aber umgekehrt kei Lädersitz.
Ha jo scho gschriebe, en R32 het anderi Qualitäte und isch kei Rennfahrzüg. Drum bini jo au erstunt, dass de Integra nume es paar Hunderschtel schnäller gsi isch.
Gschaffet dänk und nid fuul am buessene verteile, aber dank dir weiss ig was cha passiere, wenn me sich vom geschwurbel laat la iche zieh.
Ja dann besitzt du besser mal ein Haus mit Garagenplatz. Wer hat dem wird gegeben... ist auch heute noch so, stärker als jemals zuvor.vectrex hat geschrieben: ↑04 Dez 2021 14:42 Das Töffli muss ja auch irgendwo gelagert worden sein, damit es einen einigermassen guten Zustand behält. Bei einem grösseren Fahrzeug wie einem Auto muss dazu extra eine Garage gemietet werden für sFr. 120.-- pro Monat wenn man nicht eh ein Haus mit Garagenplatz besitzt.Das sind in 25 Jahren schlappe 36'000.-- sFr. und da bist Du noch keinen Meter gefahren.
Ja ich besitze ein solches Haus. Doch weder hatte ich, noch wurde mir gegeben. Ich habe immer gearbeitet, gespart und irgendwann konnte ich es mir leisten.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑04 Dez 2021 15:36 Ja dann besitzt du besser mal ein Haus mit Garagenplatz. Wer hat dem wird gegeben... ist auch heute noch so, stärker als jemals zuvor.
Ja das will ich mal sehen mit der Rostbehandlung wenn ein Fahrzeug 25 Jahre nur steht und der Witterung ausgeliefert ist.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑04 Dez 2021 15:36 Und wenn man es nicht hat? Gut pflegen und schauen dass man es gegen Rost behandelt...
Kannst Du auch nur, wenn es eingelöst ist. Das kostet wieder und die Rechnung mit dem Wertzuwachs stimmt noch weniger. Merkst Du was: Die Katze beisst sich in den Schwanz ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑04 Dez 2021 15:36 Ausserdem nicht stehen lassen, da geht alles Bewegliche langsam kaputt. Regelmässig damit fahren und besser wenige aber grosse Strecken als viele kleine Strecken.
Diis outo würdeni gärn mal gseh, wenn de mit dem dickem füdli i die stoffsitzene drii plumsisch, wieviel stoub da ufgwirblet wird.
Stimmt die Sitz im unserem G60 Fire&Ice hani au gränzwärtig (zum nid säge hässlich) gfunde. Vor allem im Nachhinein gseh.
Du verwächslisch mi mit dire dicke pfründin gloubi.. i ha es knackarsch!siralos hat geschrieben:
Diis outo würdeni gärn mal gseh, wenn de mit dem dickem füdli i die stoffsitzene drii plumsisch, wieviel stoub da ufgwirblet wird.
Ja ich weiss s'Fahrgfühl isch eifach geil. Drumm hani wieder eine poschtet (natürlich mit Lädersitz).
und dr zua merchandise bortmonneh, sogga, schnuddrlumpa sunnabrilla und unterhosa. kriagsch im set mit dr merch jagga und hosa für nur 4999.- mit original bobberstyle striggjagga und mitgliedschaft bim triumph owners club. kriagsch a brotwurscht spendiart pro jahr.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
vectrex hat geschrieben:
Ich red vo dr Optik. Die Schalesitz im R32 gits usserdem au in Stoff wo nid so glatt isch. Bim Integra gits aber umgekehrt kei Lädersitz.![]()
Mi würds derfür aschisse, mit gschlossne ouge zum outo z'loufe dassi nid müsst erbreche... Und denn im outo z'hocke, wo 36373726283637 anderi o hei eifach mitem grössere motor... Booooring...vectrex hat geschrieben: Mich würds jede Morge aschiesse in dr Integra mit optisch so minderwärtige Sitz z'stiege.
Het er ja.. aber o da gschmacksach... Vtecvectrex hat geschrieben:
Drfüer het dr R32 en unverwächselbare, schöne Klang.
Das isch aber nid dr triumph gsi gseh gäu?Waldschrat hat geschrieben:und dr zua merchandise bortmonneh, sogga, schnuddrlumpa sunnabrilla und unterhosa. kriagsch im set mit dr merch jagga und hosa für nur 4999.- mit original bobberstyle striggjagga und mitgliedschaft bim triumph owners club. kriagsch a brotwurscht spendiart pro jahr.
bisch nachhär zertifizierta beiker.
:typej:
Naja bi stoff wetze sitzene irgend einisch ab, leder bi richtige pfleg quasi nie. Wenn me chli objektiv a luegt, dann isches a qualitäts merkmal....ebenso ob a lenkrad us gummi isch oder leder bezoge.Jones hat geschrieben:
Qualität hangt also dervo ab, ob Leder oder Alcantara? Ok... I gseh das andersch...
I ha lieber Alcantara. Isch agnähmer mire meinig nah.. aber Geschmackssach halt...
Fälge gseh fett us, so eine würd ig ou wieder gärn fahre und ume fätze aber madame würdi äuä id hose schiisse.
Mini Bemerkig isch eigentlich cho bezüglich Sitehalt wo Du bemänglet hesch wägem glatte Läder. Wäge däm min Hiwis uff d'Stoffschalesitz bim Golf V R32. Bim Integra hesch jedoch gar kei anderi Wahl als die Sitz in Alcantara.
Das isch mir nie wichtig gsi. Vo mir us chönnted bi uns im Gschäft 100 R32 stoh, kei Problem demit. Sit wenn muess es Auto vo weniger Lüt gfahre wärde damits für de Lenker weniger "boring" isch?
Schön Gschmackssach, unverwechselbar nid Gschmackssach ...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste