esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
Das isch de 10‘000 post 

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
und natürlech isch z'jubiläums posts wie die meiste posts vom staffelfüehrer nutzlos.. 

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30

Aber mier wüsse wär dr KING of the ellenlang TEXTES isch! Das steht ohne Zweifel fest...da chömer mier nid drahäre...never...

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Irgendwelchi Ideeä, wie ich mier für am 24. Zuegang für en Ahlass chönnt verschaffe?
Kännt grad öpper irgend e hübschi Dame in Quarantäne, wo chli Gsellschaft bruucht?
Kännt grad öpper irgend e hübschi Dame in Quarantäne, wo chli Gsellschaft bruucht?

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Ja, gang ga impfe. Sit geschter hani scho drümal, isch geile Gfüehl.
Mäud di wenn es zerti bruchsch...
Isch cool, freu mich für dich, dass dier bim Impfe eine abgaht. Ich erchlärs halt nümm, mängisch hani sGfühl, du verstächsch euse Punkt fascht, als ob
sich en Ebeni im Bewusstsi wüür churz uuftue und im nächschte Momänt häschs wieder vergässe. Egal, nächscht!
I tue dänk chli blödele. Aber srsly: Du vermischisch zwei Ebenine. Versuech mal chli Pragmatismus i dis Lebe ds bringe. Yolo weisch. Nid dass de ds Lebe no verpassisch wäg Prinzipie und so.Vyse hat geschrieben: ↑11 Dez 2021 11:45
Isch cool, freu mich für dich, dass dier bim Impfe eine abgaht. Ich erchlärs halt nümm, mängisch hani sGfühl, du verstächsch euse Punkt fascht, als ob
sich en Ebeni im Bewusstsi wüür churz uuftue und im nächschte Momänt häschs wieder vergässe. Egal, nächscht!
Zuletzt geändert von emP am 11 Dez 2021 11:56, insgesamt 1-mal geändert.
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Pragutismatus
Pregnatisszik
Pragantuss
Halt sones Frömdwort wo no guet tönt
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Hesch kei Antikörper?Vyse hat geschrieben:Irgendwelchi Ideeä, wie ich mier für am 24. Zuegang für en Ahlass chönnt verschaffe?
dr rössler het sicher a paar kontäkt wo mehr oh ohni impfig und covid erkrankig cha a zerti erschliche...bruchsch nid mal a ak. 

Isch tatsächlich en guete Punkt, sProblem isch, aber es git e wichtigi Balance zw. persönliche Überzüügige und dä pragmatische Würklichkeit, im Sinn, dass wänn du uuschlüsslich pragmatisch handlisch, gfährdisch diini Würd und Intergrität, wills nöd mit dier sälber, als Individuum veriibahrsch (also diich, als Individuum übergahsch).
sAndere Extrem wär, wänn alles nur subjektiv entscheide würsch: dänn bliibsch en Traumtänzer ohni jegliche Würklichkeitssinn.
Ich bin absolut gäge jegliche Zwang, ganz bsunders, wänn er so perfid uusgüebt wird, wie aktuell: Du entziehsch immer meh Freiheite, du bedrohsch dä Lüüt ihre sozial Ahschluss und füehrsch duur die Massnahme dä Uusgschlossene en Ohnmacht vor. Es isch e Form vo Demüetigung, dass sie ah öppisem chönnt Teil ha, wo du nöd chasch. Das hät scho fascht öppis entwürdigends. Ich verurteile so en Scheiss (ganz bsunders, wänns alternativi Lösige gäbt und dSach imene vernüfntige Verhältnis chönnt stah.)
Was mier da zwahr fählt, isch e eidüütigi Zahl anstatt es grösser/chlinner-als Symbol.Herr Rossi hat geschrieben: ↑11 Dez 2021 11:59Hesch kei Antikörper?Vyse hat geschrieben:Irgendwelchi Ideeä, wie ich mier für am 24. Zuegang für en Ahlass chönnt verschaffe?
Zuletzt geändert von Vyse am 11 Dez 2021 12:14, insgesamt 2-mal geändert.
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Vyse hat geschrieben: ↑11 Dez 2021 12:10 Ich bin absolut gäge jegliche Zwang, ganz bsunders, wänn er so perfid uusgüebt wird, wie aktuell: Du entziehsch immer meh Freiheite, du bedrohsch dä Lüüt ihre sozial Ahschluss und füehrsch duur die Massnahme dä Uusgschlossene en Ohnmacht vor. Es isch e Form vo Demüetigung, dass sie ah öppisem chönnt Teil ha, wo du nöd chasch. Das hät scho fascht öppis entwürdigends. Ich verurteile so en Scheiss (ganz bsunders, wänns alternativi Lösige gäbt und dSach imene vernüfntige Verhältnis chönnt stah.)
what he says. eifach mit usnahme, bim zwang. eifach us boshaftigkeit.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Vyse hat geschrieben:Was mier da zwahr fählt, isch e eidüütigi Zahl anstatt es grösser/chlinner-als Symbol.Herr Rossi hat geschrieben: ↑11 Dez 2021 11:59Hesch kei Antikörper?Vyse hat geschrieben:Irgendwelchi Ideeä, wie ich mier für am 24. Zuegang für en Ahlass chönnt verschaffe?

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
!!!Vyse hat geschrieben:Isch tatsächlich en guete Punkt, sProblem isch, aber es git e wichtigi Balance zw. persönliche Überzüügige und dä pragmatische Würklichkeit, im Sinn, dass wänn du uuschlüsslich pragmatisch handlisch, gfährdisch diini Würd und Intergrität, wills nöd mit dier sälber, als Individuum veriibahrsch (also diich, als Individuum übergahsch).
sAndere Extrem wär, wänn alles nur subjektiv entscheide würsch: dänn bliibsch en Traumtänzer ohni jegliche Würklichkeitssinn.
Ich bin absolut gäge jegliche Zwang, ganz bsunders, wänn er so perfid uusgüebt wird, wie aktuell: Du entziehsch immer meh Freiheite, du bedrohsch dä Lüüt ihre sozial Ahschluss und füehrsch duur die Massnahme dä Uusgschlossene en Ohnmacht vor. Es isch e Form vo Demüetigung, dass sie ah öppisem chönnt Teil ha, wo du nöd chasch. Das hät scho fascht öppis entwürdigends. Ich verurteile so en Scheiss (ganz bsunders, wänns alternativi Lösige gäbt und dSach imene vernüfntige Verhältnis chönnt stah.)
:typej:
inttelligenti lüt am kommuniziere, ganz eidütig! 

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Isch scho 2G? Süsch mach doch en Schnelltescht. Oder si die ou scho verbote?

Oh Banana…!
Mit em achnelltescht hesch doch nie a zerti becho oder?