bruuchi scho sit gefühlt 10 jahr. super messenger.
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
U das machä Staatsmediä nid? Ganz ehrlech das si die letstä wo sich säuber informiere, das si numä Hirnamputierti Wärchzüg wo das schribe wo ihnä "Expertä" sägä vo Studie wo vo Pfizer u co si finanziert wordä. Es git me aus gnue Expertä und ou Ärzt wo z Gägeteil vo denä sägä. Numä die wärdä öffentlech sehr säute zu Wort la cho, de es passt nid id narrative vom Staat.siralos hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 15:55meh gseht ja woher du diis wüsse hesch.....lol telegram u so.![]()
kommt mit ne alti nachricht, dass omikron bisher keini schweri verlouf het....und poschtet quasi das was ig gschribet ha und wott mir dann sachene unterstelle.*schnarch*
loos gschiider mal chli nachrichte, statt dir so vo de schwurbel medie zu informiere, wo nur eisitigi sachene brichte.
Re: esch corona esch problem
doch das dänke ig ou, nume isch hier chli piinlicher und die gfahr groesser, dass a ufrächte journalischt das ganze zurecht wiist, dass dr staat nume bulshit erzählt.Bejita hat geschrieben:
U das machä Staatsmediä nid? Ganz ehrlech das si die letstä wo sich säuber informiere, das si numä Hirnamputierti Wärchzüg wo das schribe wo ihnä "Expertä" sägä vo Studie wo vo Pfizer u co si finanziert wordä. Es git me aus gnue Expertä und ou Ärzt wo z Gägeteil vo denä sägä. Numä die wärdä öffentlech sehr säute zu Wort la cho, de es passt nid id narrative vom Staat.
dass wüsseschaft sälber ungerenang striit hei und nid derselbi meinig sind isch ja klar. aber ich gloube da eher dr mehrheit vo de fachlüüt, als wenn da im ne video irgendwelchi huusärzt oder feng shui expertin meint, dasss sie es besser als a virolog weiss.
das mit de fake news abteilig isch ja scho fascht absehbar gsi, soviel seich wie da umegurkt isch was die impfig würdi mache und uslöse und no mache wird....
de vyse het a paar sehr gueti asätz bracht, schad het das no kei politiker ufgnoh oder umgsetzt mit de corono spitäler, oder patiente verfuegig....sölled die wo sich wei impfe, impfe und die wo ungimpft sind, ufem ips bette verzichte und reschti söllet halt so ne rümli fuer impf hsochis mache.. win = win fuer alli?
Dä Lüüt figgts würklich langsam dHirnis
https://www.youtube.com/watch?v=7eGQmQ_Y_PE&t=320s
https://www.youtube.com/watch?v=7eGQmQ_Y_PE&t=320s
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I sägä scho lang das die wo hei wöuä impfä, sich hei la impfä, und das isch ok so. Auso wieso macht mä nid eifach aues wieder uf und läbt so wie vorhär? Die ungimpftä nämä die Gfahr nid so ärnst, isch ihres Rächt. Auso wieso wird nid eifach aues wieder ufgmacht, während mä ganz eifach d IPS Plätz womä about het, wieder reaktiviert, und d Pfleger besser entlöhnt etc. Z Problem isch eifach das die wo das so igfädlet hei när nüm verdammt viu Gäud und Macht generiere. Derbi wärs so eifach..
Erwähn ich au scho i dä Endlosschlaufe: Die Einspuurigkeit vo dä Lösigssuechi vo dä Regierig isch dä eigentlich Skandal. Impfe, Druck uusüebe zum no meh Impfe, usw.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
win für alli isch wenn dis hirni mal funktioniertsiralos hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 16:25doch das dänke ig ou, nume isch hier chli piinlicher und die gfahr groesser, dass a ufrächte journalischt das ganze zurecht wiist, dass dr staat nume bulshit erzählt.Bejita hat geschrieben:
U das machä Staatsmediä nid? Ganz ehrlech das si die letstä wo sich säuber informiere, das si numä Hirnamputierti Wärchzüg wo das schribe wo ihnä "Expertä" sägä vo Studie wo vo Pfizer u co si finanziert wordä. Es git me aus gnue Expertä und ou Ärzt wo z Gägeteil vo denä sägä. Numä die wärdä öffentlech sehr säute zu Wort la cho, de es passt nid id narrative vom Staat.
dass wüsseschaft sälber ungerenang striit hei und nid derselbi meinig sind isch ja klar. aber ich gloube da eher dr mehrheit vo de fachlüüt, als wenn da im ne video irgendwelchi huusärzt oder feng shui expertin meint, dasss sie es besser als a virolog weiss.
das mit de fake news abteilig isch ja scho fascht absehbar gsi, soviel seich wie da umegurkt isch was die impfig würdi mache und uslöse und no mache wird....
de vyse het a paar sehr gueti asätz bracht, schad het das no kei politiker ufgnoh oder umgsetzt mit de corono spitäler, oder patiente verfuegig....sölled die wo sich wei impfe, impfe und die wo ungimpft sind, ufem ips bette verzichte und reschti söllet halt so ne rümli fuer impf hsochis mache.. win = win fuer alli?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
jetz mousch wieder di ageblich minderheit als fengshui huusärtzt bezeichne um dich im recht zfühle, obwohl ich der au scho en zuvor anerkannte virolog zeigt ha wo über 30 jahr ih dä branche tätig isch und klar alles was politiker und medie pushed als unsinnige müll und lüge bezeichnet..siralos hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 16:25 dass wüsseschaft sälber ungerenang striit hei und nid derselbi meinig sind isch ja klar. aber ich gloube da eher dr mehrheit vo de fachlüüt, als wenn da im ne video irgendwelchi huusärzt oder feng shui expertin meint, dasss sie es besser als a virolog weiss.

fight teh powah!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

@maschtler:
Ja das hesch du, aber wenn mehrheit vo de virolog oder was weiss ig, das öpis anderes behoupte, dann gloube ig eher denne als 1 einzige.
Der waldscjrat het aber mal gschriebet, dass ab und an minderheit trotztdem rächt het...ig widerum "ja das stimmt, aber es sind oh a paar id hose gange"
@aug:
Hesch diin job no? wenn nid wärde ig fuer die bete i de chile, ansonsten bewörbuge ad migros aare
Ja das hesch du, aber wenn mehrheit vo de virolog oder was weiss ig, das öpis anderes behoupte, dann gloube ig eher denne als 1 einzige.
Der waldscjrat het aber mal gschriebet, dass ab und an minderheit trotztdem rächt het...ig widerum "ja das stimmt, aber es sind oh a paar id hose gange"
@aug:
Hesch diin job no? wenn nid wärde ig fuer die bete i de chile, ansonsten bewörbuge ad migros aare

han dir scho mal gseit mach dir um mich kei sorge, lueg gschider das dis hirni irgendswaen widr chli normaler wird.
Doch, ig sorge mir immer um armi kreaturene wie dir.

Miis hirni werklet iiwandfrei, da mousch keini sorge ha. Ig hälfe dir uf sprüng wenn diis nüm so funktioniert. Dördüre bi ig da wider sozial.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und jetz tusch wieder so, als ob sich fasch niemert professionells dagege usspreche wür..
aber easy, glaub däne wo sich für ihri jobsicherig und gegs allgemeinwohl füeged.

Isch sis muster.. cha haut nid angersch...Mastler(P) hat geschrieben: und jetz tusch wieder so, als ob sich fasch niemert professionells dagege usspreche wür..
aber easy, glaub däne wo sich für ihri jobsicherig und gegs allgemeinwohl füeged.
Si ja würklech einige sehr anerkannti (wie zb dr malone wo ig postet ha)..
Dä isch o is lächerleche zoge worde..
Irrtum nummer 1: outomatisch vonere mehrheit rede wiu öper am meischte mediepräsenz het... So gseh wär e mehrzahl vo de lüt schwul oder trans...

Ig ha dir damals gfragt ka, ob mehr als de eine virolog das meini, worufhin du a video poschtet hesch mit huusärzt etc.Mastler(P) hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 17:51und jetz tusch wieder so, als ob sich fasch niemert professionells dagege usspreche wür..
Jede gloubt eh das was er wott zu wüsse....seht mer hier sehr guet.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was huusärtzte video?
ich ha zu dem ziitpunkt nur dä dütsch virolog und das posted: https://rairfoundation.com/rome-declara ... s-tyranny/
ich weiss nüm ob du explizit nach virologe gfrögt häsch, aber corona vire sind scho ewigs ume und mached eus jedä winter z'schaffe. aso sött mer au d'meinig vo huusärtzt nöd ignoriere.
mer muess nöd virolog sie, um zwüsse, dass zum schutz vor rona wichtiger isch was ih dis muhl tuesch, statt das wod davor hebsch. chli viramin d3, zink und selen langed eigentlich scho wunderbar um eh möglichi infektion abzwehre.
aber damit macht mer dä lüht kei angst und cha sie nöd für impfexperiment und profit usbühte.
ich ha zu dem ziitpunkt nur dä dütsch virolog und das posted: https://rairfoundation.com/rome-declara ... s-tyranny/
ich weiss nüm ob du explizit nach virologe gfrögt häsch, aber corona vire sind scho ewigs ume und mached eus jedä winter z'schaffe. aso sött mer au d'meinig vo huusärtzt nöd ignoriere.
mer muess nöd virolog sie, um zwüsse, dass zum schutz vor rona wichtiger isch was ih dis muhl tuesch, statt das wod davor hebsch. chli viramin d3, zink und selen langed eigentlich scho wunderbar um eh möglichi infektion abzwehre.
aber damit macht mer dä lüht kei angst und cha sie nöd für impfexperiment und profit usbühte.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Isch ja bi dä Nazis so gsi. D Mehrheit het d Judä wöuä los ha ( dür erfolgrichi u mehrheitlech fauscher Propaganda ), u Minderheit wo het Wiedrwort gä si Vouksverräter gsi u ufknöpft wordä. Isch nid ganz z glichä aber Paralelä si da. Isch numä no ä Frag vor Zit bis mir ungimpftä mit öbis ähnlechem wie em Judästärn Bändeli umeloufä. Oder haut äbä keis Zertifikat hei.. wieder, d Paralelä si da
Z trurige a derä ganzä Sach isch dases eigentlech so extrem weni brucht um z Volk z spaltä us sich gägesitig la ufzhetzä und uspilä...
I ha eifach z Gfüehl das aues isch numä ä Testlouf fürä Houptakt wo ersch no chunt.
Z trurige a derä ganzä Sach isch dases eigentlech so extrem weni brucht um z Volk z spaltä us sich gägesitig la ufzhetzä und uspilä...
I ha eifach z Gfüehl das aues isch numä ä Testlouf fürä Houptakt wo ersch no chunt.
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bejita hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 18:50 Isch ja bi dä Nazis so gsi. D Mehrheit het d Judä wöuä los ha ( dür erfolgrichi u mehrheitlech fauscher Propaganda ), u Minderheit wo het Wiedrwort gä si Vouksverräter gsi u ufknöpft wordä. Isch nid ganz z glichä aber Paralelä si da. Isch numä no ä Frag vor Zit bis mir ungimpftä mit öbis ähnlechem wie em Judästärn Bändeli umeloufä.
du häsch di grad uf z'tittemöngelniveau versenggt kolleg.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wieso? Wüäu ig rächt ha? Und wüäus Paralelä git? I redä vo dr Maschä was Propaganda ageit, mir ungimpftä si nach dä Mediä ar Pandemie schuld, so wies denn agäblech d Jude si gsi was d Armuet u Inflation sowie Arbeitslosigkeit isch agange.Waldschrat hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 19:00Bejita hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 18:50 Isch ja bi dä Nazis so gsi. D Mehrheit het d Judä wöuä los ha ( dür erfolgrichi u mehrheitlech fauscher Propaganda ), u Minderheit wo het Wiedrwort gä si Vouksverräter gsi u ufknöpft wordä. Isch nid ganz z glichä aber Paralelä si da. Isch numä no ä Frag vor Zit bis mir ungimpftä mit öbis ähnlechem wie em Judästärn Bändeli umeloufä.
du häsch di grad uf z'tittemöngelniveau versenggt kolleg.
När het mä mit em Stärn nüm i Läde inä dörfä u isch gächtet wordä. Ohni z Zertifickat cha mä ou scho viu nüm machä, u gächtet wird mä säubst i dä Mediä u vor loufender Kamerä vo Politiker. Es isch sicher nid z glichä, aber wie gseit d Paralelä si da
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja bischen arme bubu. voll dä jud wo dia ganz sippe systematisch und industriell europawiit vernichtet wird und sämtlichs vermöge igsaggt wird. oooh, so a arme judebuab mitem stärn im ghetto wo no guati chance häsch vorem kz abtransport no z'verhungere oder anere infektion z'krepiere bevor täglich zualuaga kasch wia dini lüüt verschwindend und in rauch uufgönd.
läck du miar! arms würschtli. tümmere vergliich kasch nit bizieh.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Mä cha ja ine interpretiere wie mä wot lol. I ha vor manipulierig dür d Mediä gredet, rein ällei vor Propaganda, und nid vo däm wo när passiert isch. I redä dervo was Propaganda i glänkti Staatsmediä aues chöi arrichtä.Waldschrat hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 19:25 ja bischen arme bubu. voll dä jud wo dia ganz sippe systematisch und industriell europawiit vernichtet wird und sämtlichs vermöge igsaggt wird. oooh, so a arme judebuab mitem stärn im ghetto wo no guati chance häsch vorem kz abtransport no z'verhungere oder anere infektion z'krepiere bevor täglich zualuaga kasch wia dini lüüt verschwindend und in rauch uufgönd.
Hey ubass! Zyklon B hei sie denn nume igsetzt zum dene arme jude d'chleider reinige... Hei mer o da inne glernt vo öperem...Waldschrat hat geschrieben:ja bischen arme bubu. voll dä jud wo dia ganz sippe systematisch und industriell europawiit vernichtet wird und sämtlichs vermöge igsaggt wird. oooh, so a arme judebuab mitem stärn im ghetto wo no guati chance häsch vorem kz abtransport no z'verhungere oder anere infektion z'krepiere bevor täglich zualuaga kasch wia dini lüüt verschwindend und in rauch uufgönd.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Usserdäm duesch so aus wärsch säuber Opfer vom Holocaust gsi, oder aus wär jensti Lüt vo dirä Familie dert um cho, das isch für mi so ghüchlet wie die wo sich us "solidarität" lö la Impfä, derbi mache sis zu 99% numä dermit si wieder chöi ume reisä, oder is Restaurant öbis ga ässe 
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wär verzeut so scheiss?Jones hat geschrieben: ↑12 Dez 2021 19:39Hey ubass! Zyklon B hei sie denn nume igsetzt zum dene arme jude d'chleider reinige... Hei mer o da inne glernt vo öperem...Waldschrat hat geschrieben:ja bischen arme bubu. voll dä jud wo dia ganz sippe systematisch und industriell europawiit vernichtet wird und sämtlichs vermöge igsaggt wird. oooh, so a arme judebuab mitem stärn im ghetto wo no guati chance häsch vorem kz abtransport no z'verhungere oder anere infektion z'krepiere bevor täglich zualuaga kasch wia dini lüüt verschwindend und in rauch uufgönd.
läck du miar! arms würschtli. tümmere vergliich kasch nit bizieh.![]()

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
läck heb doch eifach dschnurre anstell so a schissdregg ussaloh. es wird nur no tümmer.
vom assburgermöngel kamma nüt anders erwarta. aber villicht bisch ja au wiit oba im spektrum wenn nit verstosch wia unglaublich tumm dasses isch sich in dära situation mit da jude im 3. riich zvergliicha.
Alli wärde irr.....zviel massnahme, zviel gschwurbel, zviel propaganda, zviel blabla.