Die neui charrene hei impfall gps. Service vo gwüssne abieter koi grad gseh wo die karre liege bliebed isch.....isch bid alles google was überwacht.

Moderatoren: Master(G), Avenger
Die neui charrene hei impfall gps. Service vo gwüssne abieter koi grad gseh wo die karre liege bliebed isch.....isch bid alles google was überwacht.
Wenn du wüsstisch...
ich weiss, mii paps isch mech...
i booschtere diis arsch mit nem brechisse du idiot. lah dir lah impfe und dini ganzi sippschafft ohno....oder eher besser kaschtriere.
lue da, dr weichbirre....wo keini anderi meinig cha akzeptiere und drfuer sini wott ufzwinge, was fuer en voll idiot.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Bullestaat
Klar wirsch das. Zmingscht vo dire Haftpflicht. Und riskiersch vermutlich grob Fahrlässigkeit. Aber das weiss de Jones besser.
Ja speziell vo IT. Da weisch Du natürlich Bscheid. Scho klar. Dunning Kruger. Würklich.
wenn ich dini meinig dumm find, denn findsch es nöd guet und seisch ich chan sie nöd akzeptiere.
Lue du huere doedel, wott ig dini meinig bekehre, NEI!!!Mastler(P) hat geschrieben: ↑14 Dez 2021 14:03wenn ich dini meinig dumm find, denn findsch es nöd guet und seisch ich chan sie nöd akzeptiere.
wenn dä staat eh fakenews abteilig ufzieh und somit eh meinigsdiktatur etabliere will, denn findsch das guet und richtig.
kurios.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
siralos hat geschrieben: ↑14 Dez 2021 14:18bekehre, NEI!!!Mastler(P) hat geschrieben: ↑14 Dez 2021 14:03wenn ich dini meinig dumm find, denn findsch es nöd guet und seisch ich chan sie nöd akzeptiere.
wenn dä staat eh fakenews abteilig ufzieh und somit eh meinigsdiktatur etabliere will, denn findsch das guet und richtig.
kurios.
welle bekehre... schwurbel rueh jetzt frässe schwär
Mir isches egal wer wo was macht. Dr doedel kommt immer mit irgendöpis und wott mir bekehre.Waldschrat hat geschrieben: ↑14 Dez 2021 14:24 so langsam glaubi dr siralos haltet nüt vo lüüt wo sich nit impfa lo wennd.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste