Don't Make Me Steal

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Re: Don't Make Me Steal

Beitrag von Sylvara »

alles klar. :idea:
wenn das, dänn nöd dieses.
genau eso chunnsch du mir ebe ine. schön hemmer öppis gmeinsam :-D

ich mag mir nid lah vorschriibe, wenn, wo oder mit wem ich e film luege. vor allem wenn ich derfür zahle - wieso sött ich denn nid dürfe so aasprüch stelle wenns inzwüsche vielmeh möglichkeite git? ich find d'idee, dass sich dienstleistige nachem chund richtet, ebe nid eso komisch. mer cha nur verchaufe, was irgendöpper möcht ha. und o kunst und entertainment unterstöh genau dem gliiche prinzip.

aber wayne, es macht eh jede waser wott. ich gang jetz min RIFT ditschitl download ga mache. :)
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Sylvara hat geschrieben:
wenn das, dänn nöd dieses.
genau eso chunnsch du mir ebe ine.
ich han usschweifendscht genau s'gägeteil gschriebe.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben:ich mag mir nid lah vorschriibe, wenn, wo oder mit wem ich e film luege. vor allem wenn ich derfür zahle - wieso sött ich denn nid dürfe so aasprüch stelle wenns inzwüsche vielmeh möglichkeite git? ich find d'idee, dass sich dienstleistige nachem chund richtet, ebe nid eso komisch. mer cha nur verchaufe, was irgendöpper möcht ha. und o kunst und entertainment unterstöh genau dem gliiche prinzip.
Wünschenswert sind nach wie vor Freaks und Känner i iiflussriiche und entscheidende Positione i de Unterhaltigsindustrie. Sogenannti kompetänti A&R Lüüt bi Labels und Musig- und Filmredaktore a kulturelle Schaltpünkt. Sie suechet und betreueed Künschtler und Kunscht nach dene ihrem Wert und probiered, ihne es Publikum zuegänglich zmache bzw umgekehrt sogar ehner eigentlich. Falls es Publikum fähig isch, z'wüsche Bevormundig und Agebot underscheide z'chöne.
I speeled my drink!
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ich glaub eini vo de Hauptschwierigkeitä derä Frog Forderä/nid forderä isch de breiti Interpretationsspielrum.

Was diä säged, wo säged mer heigi nüt Zforderä, meined wahrschindlich nid, dasmer nid öpis forderä söt, sondern dass Tatsach, dass uf diä Forderigä nid igangä wird, kei Rächtfertigung fürs Chlauä si chan.

Und oft tönts ebä eso, au wenns nid unbedingt so gmeint isch (ich mein, nur scho de Titel vo derä Petition...).

Wobi dsa no wichtig isch:
zwirrlibatz hat geschrieben:... Agebot ...
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

Piratlä tuen i sowiso. Sie würde mi efach als chund zrügggwinne wenn si das würde mache, oder wenigschtens asatzwiis. Wär äuä nit der einzig und gäg meh gäld hei si sicher nüt.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Sylvara hat geschrieben:ich mag mir nid lah vorschriibe, wenn, wo oder mit wem ich e film luege. vor allem wenn ich derfür zahle
denn machs nid. du hesch aber deswäge kei recht s eifach abezlade z dörfe.

wenn ja so viil lüt kei dvd me wei chaufe oder is chino goh, würde die filmstudios jo alli verecke bzw. si müesste sich denn am neue markt apasse.

so funktioniert doch de markt nid? bi de musik industrie hets doch au me oder weniger klappt. wobi das isch es angers thema.
I don't believe in orange
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

O_O hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:ich mag mir nid lah vorschriibe, wenn, wo oder mit wem ich e film luege. vor allem wenn ich derfür zahle
denn machs nid. du hesch aber deswäge kei recht s eifach abezlade z dörfe.

wenn ja so viil lüt kei dvd me wei chaufe oder is chino goh, würde die filmstudios jo alli verecke bzw. si müesste sich denn am neue markt apasse.

so funktioniert doch de markt nid? bi de musik industrie hets doch au me oder weniger klappt. wobi das isch es angers thema.
Was rechtens isch interessiert im Internetz so guet wie niemer.

Mir kenned nur die momentani Situation. Wer weiss wivil Labels / Bands / Studios / Regisseure usw. dasses hüt gäbt, wenn t Industrie früeh gnueg en Weg gfunde hetti zum die Abermillione vo illegale Downloads z'underbinde. Mer werdeds nie wüssä. Vilicht sind total innovativi und begeischterti Lüüt scho a de erschte Platte gschiitered well si nur abeglade worde isch, hend ihri Sach nöd chöne hauptbrueflich mache, hend t Chance vomene grosse Label nöd becho, well die zwenig Cash vörig gha hend. Mer werdeds nie so gnau wüssä.

Mer chönd no so lang drüber rede, wer s Rächt hät öpis z'fordere, wer wie de Priis dörf setze, wi vil besser s Kino isch oder inwiefern t Beratig im Lade wertvoll isch. Momentan werded eifach exterm viel Medie illegal konsumiert. Die vile Argument für t Industrie sind absolut zuetreffend, interessiered aber die Lüüt nöd, wos drum gaht. "DU DÖFSCH IMFALL NÜT FORDERE!!" - niemerd interessierts, denn ladets eifach wiiter illegal abe. So what - denn gahts halt wiiter wi ide letschte zäh Jahr, Tendenz richtig illegalem Download.

Ich finds guet, wenns Lüüt git wo en Konsens sueched, aber wenn die denn vo allne Siite es "du hesch nüt z'fordere bürschtli!" oder "Chaufs oder hau ab!", "Es isch guet wies isch!" "De ustusch im Kino isch mega super!" kassiered, mussmer sich au nöd wundere wenn sich nüt ade momentane Situation ändered, mir isch säb irgendwodure egal. Entweder mer isch a dene Millione vo Lüüt interessiert, wo es interesse ade Medie hend und sich momentan alles illegal bsorget, oder mer erfreut sich a anderne Sache.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Ist schon eine gute Sache das. In unserer Gesellschaft hat sich ja leider tatsächlich die Vernunft verflüchtigt und jeder und jede (ja auch Frauen) haben je länger je mehr (eher mehr) das Gefühl er bzw. sie (es) müsse für Gegenstände oder Sachen (auch nicht materielle) nichts bezahlen. Und das Angebot ist wirklich riesig vor allem auf dem Internet für imaterielle Dienste und Sache, wo man (und Frau) einfach so ganz einfach bei diversen Portalen, also ich habe sie nicht getestet aber ist so, einfach so mit ein paar Klicks mit der Maus (oder dem Trackball) einfach so gratis bekommen kann. Ich finde in unserer Gratis-Gesellschaft wo Frau (und Mann natürlich auch) einfach immerzu das Gefühl hat für nichts (gar nichts) etwas bezahlen zu müssen, wenn es die Sache schliesslich auch gratis gibt, verflüchtigt sich wirklich die Vernunft. Denn bitte denkt vermehrt daran (also alle, auch du), dass jemand, der oder die etwas (es) herstellt, auch Geld dafür kriegen muss, den er (es) macht es (ihn) ja nicht gratis und Arbeit, Boden, Markt und Kapital sind schliesslich auch nicht gratis. Denn wer nichts verdient, der bzw. die (es) hört irgendeinmal auf zu existieren, weil sie sich (er und sie) einfach schlicht und einfach nichts mehr kaufen können, weil sie ja nicht verdienen, weil jeder das Gefühl hat, alles müsse gratis sein, wenn es gratis ist. Aus diesem Grund, finde ich den Vorschlag nicht schlecht auch wenn ich eigentlich finde, dass einfach jeder bezahlen sollte, für das, was er (es) und sie täglich konsumieren. Danke dir für deinen Einsatz!

Hier noch ein wertvoller Artikel zum Thema von meinen schönen Freunden (ja ich Liebe sie und schäme mich) im Mangoforum: http://www.mangaforum.ch/showthread.php?t=14731
Zuletzt geändert von NERV am 25 Feb 2011 14:44, insgesamt 1-mal geändert.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Guten Tag NERV. Kennen Sie Heinrich Poff? Der hat auch mal schönes geschrieben, vor vielen Jahren. Bei ihm ging es aber um Weichware von Winzigweich. Und ich bin schon gespannt wie das aussieht wenn sich jeder einen Makerbot leisten kann. Mal schauen was dann reales kopiert wird. :D
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

noed mache mich staehle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Avenger hat geschrieben:Guten Tag NERV. Kennen Sie Heinrich Poff? Der hat auch mal schönes geschrieben, vor vielen Jahren. Bei ihm ging es aber um Weichware von Winzigweich. Und ich bin schon gespannt wie das aussieht wenn sich jeder einen Makerbot leisten kann. Mal schauen was dann reales kopiert wird. :D
Hallo

Danke für deine rasche Eingabe deiner These. Leider kenne ich den Herrn Poff nicht. Ich kenne jedoch die Honig Puffs von der Migros. Die sind sehr fein. Vor allem mit Milch (Bio) und mit Honig. Jedoch habe ich sie bisher immer nur mit Milch und ohne Honig genossen. Aber eigentlich heissen sie ja Honig Puffs und nicht Milch Poffs eh Puffs. Vielleicht sollte ich die Honig Puffs einmal mit Milch probieren, damit ich ihrem Namen gerecht werde. Leider mag ich Honig nicht so gerne und kenne mich viel zu wenig aus mit Honig Poffs eh Honig Puffs mit Honig denn ich esse sie wie geschrieben nur mit Milch. Ich weiss auch nicht, wie es die Schweiz so mit dem Honig hat und der Honig für die Honig Puffs vielleicht sogar importiert wird und das wäre mir dann doch ganz und gar nicht recht. Denn ich will meine Puffs zwar auch gerne einmal mit Honig und nicht nur mit Milch einnehmen, damit ich dem Namen der Honig Poffs eh Puffs auch gerecht werde aber schliesslich auch nur, wenn der Honig nicht aus dem Ausland kommt. Den die Honig Puffs, die ich immer ohne Poffs eh Honig einnehme, werden schliesslich auch in der schönen Schweiz hergestellt. Glaube ich.

Gruss und in voller Leidenschaft

Herr Hans Heinrich Hase
Zuletzt geändert von NERV am 25 Feb 2011 14:43, insgesamt 2-mal geändert.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Naja Nerv, weisch, ich finds grundsätzlich guet, dass du für meh Authentizität und Ernschthaftigkeit im (G) iistahsch, aber uf de andere Siite bisch au recht inkonsequent.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

G-ay-lien hat geschrieben:Naja Nerv, weisch, ich finds grundsätzlich guet, dass du für meh Authentizität und Ernschthaftigkeit im (G) iistahsch, aber uf de andere Siite bisch au recht inkonsequent.
Wosch mich afigge du geili Sau? Muesch nume säge und ich freu mich mega!
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

NERV hat geschrieben:
G-ay-lien hat geschrieben:Naja Nerv, weisch, ich finds grundsätzlich guet, dass du für meh Authentizität und Ernschthaftigkeit im (G) iistahsch, aber uf de andere Siite bisch au recht inkonsequent.
Gar nöd. Ich finds nur chli komisch.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

G-ay-lien hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:
Gar nöd. Ich finds nur chli komisch.
Ich kann nichts dafür. Ich wurde so gemacht. Hier noch mein Lebensmotto:

Ein Kobold hüpft von Ast zu Ast, bis im ein Ast ins Arschloch passt.

In dem Sinne

Einen wohlwolligen hilben Hinech.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Ah sali. It's Fritig.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

NERV hat geschrieben: Ein Kobold hüpft von Ast zu Ast, bis im ein Ast ins Arschloch passt.
:lol:
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

meo hat geschrieben:Piratlä tuen i sowiso. Sie würde mi efach als chund zrügggwinne wenn si das würde mache, oder wenigschtens asatzwiis. Wär äuä nit der einzig und gäg meh gäld hei si sicher nüt.
Ich glaub s Problem wo gwüssi Lüt i dem Topic hend isch im grundgnoh weniger mit de Vorschläg an sich, wo weder neu no entsprächend interessant oder gschid wäred und ar "INDUSTRIE", wer jetz au immer das isch, wohl bekannt si. S Problem isch ehner dass die "Vorschläg" total arrogant als "Forderig" präsentiert wärde, vo Lüt wo sich denn als Robin Hood vor digitale Mediewält schiinet z füehle. Der Titel "Don't MAKE ME Steal" spricht da Bänd - mir stähled nid willmer eigenützigi Arschlöcher sind sondern willmer mit der Pischtole am Chopf dezue zwunge wärde - ähä!

Und natürlech wäre global glichzitigi Releases wo au digital vergaufft wärde öppis wünschenswärts i gwüsse Beriiche wo das noni Gang und Gäbe isch. Aber ebe, es git e Ungerschied zwüsche arroganter Forderig im Arschlochton und Vorschlag, und au als Vorschlag wär das hie alles andere als bahnbrächend neu.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

sephl0r check0r
I speeled my drink!
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Sephi hat geschrieben:Und natürlech wäre global glichzitigi Releases wo au digital vergaufft wärde öppis wünschenswärts i gwüsse Beriiche wo das noni Gang und Gäbe isch.
es git aber au sehr gueti gründ warum e firma wo geld wott mache (d'uh) nid all sini produkt zur gliche ziit i de ganze welt veröffentliche cha/wott.
I don't believe in orange
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ja eh. bi eim produkt sind amigs nöd weni firme und susch intressänte beteiligt. aber ich will jetz sofort alles immer überall! überleged euch öppis!
I speeled my drink!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

d'industrie lebt vodr nachfraag, punkt. :lol: me cha sich flexibel zeige oder nid. grad d'wirtschaft het ja unbedingt globalisierig welle, jetz hends es halt. derfür tüends ihri fabrike billig nach china versetze, aber das isch voll easy will sie dörfet das ja und dr chund darf garnüt fordere, lolz. er machts ebe trotzdem.

und eigentlich ischs recht lächerlich sich über die uufzrege, wo neui aasätz fordere - die sind wenigstens überhaupt draa interessiert, dass nid eifach gstohle wird. e grosse teil wird immer stehle.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

zwirrlibatz vor vielen vielen monden hat geschrieben:Ebe das mein ich ja. ICH will ALLES und zwar JETZ sofort i BESCHTER qualität. Wenn de Konsumänt scho aschiinend am längere Hebel isch, dänn söll er Gschiiders fordere als sowas.

(....)

Aber nei, d'"Industrie" isch "hinedrii" und "sälber tschuld". Arschlochhaltig, chotze chönnt ich.
I speeled my drink!
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

Sephi hat geschrieben:
meo hat geschrieben:Piratlä tuen i sowiso. Sie würde mi efach als chund zrügggwinne wenn si das würde mache, oder wenigschtens asatzwiis. Wär äuä nit der einzig und gäg meh gäld hei si sicher nüt.
Ich glaub s Problem wo gwüssi Lüt i dem Topic hend isch im grundgnoh weniger mit de Vorschläg an sich, wo weder neu no entsprächend interessant oder gschid wäred und ar "INDUSTRIE", wer jetz au immer das isch, wohl bekannt si. S Problem isch ehner dass die "Vorschläg" total arrogant als "Forderig" präsentiert wärde, vo Lüt wo sich denn als Robin Hood vor digitale Mediewält schiinet z füehle. Der Titel "Don't MAKE ME Steal" spricht da Bänd - mir stähled nid willmer eigenützigi Arschlöcher sind sondern willmer mit der Pischtole am Chopf dezue zwunge wärde - ähä!

Und natürlech wäre global glichzitigi Releases wo au digital vergaufft wärde öppis wünschenswärts i gwüsse Beriiche wo das noni Gang und Gäbe isch. Aber ebe, es git e Ungerschied zwüsche arroganter Forderig im Arschlochton und Vorschlag, und au als Vorschlag wär das hie alles andere als bahnbrächend neu.
wow öpper wo sini argumänt verständlech und klar cha darlegge. Du heschs gloub rächt uf de punkt bracht.
Klar isch d'forderigsart chli arroganta aber eventuell gits so meh ufmerksamkeit vo de betroffene. I finde eigendlech d'"forderige" super, d'art isch tatsächlech echli fragwürdig.

Finde dini argumentation also super.
Gloube de zwirrlibatz wär uf meh verständniss gstosse (bi mir uf jedefall) wenn er das vo afang a so chunz und bündig gseit hätt. Oder wenigschtens mal so erklärt statt sich immer sälber quote :)
Zuletzt geändert von meo am 27 Feb 2011 15:55, insgesamt 2-mal geändert.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

gwüssi lüüt lönd sich halt eifach prinzipiell uf kei so vorschläg ii, zimli schaad.
aber thinking out of the box isch halt schwer - und wenns um geld geit sowieso oftmals unerwünscht.
Antworten