Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ähm.. wie isch das gsi mitem frontchratzer DAB argumänt? Mach di nid lächerlech...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Das söll vo mir cho si => bitte nomol genau dr Text im DAB+ dureläse. Soviel ich weiss het dört dr Waldi dr Stei ins Rolle bracht.
Bisch hüt würklech es bitzli dure Wind - mues ich mir Sorge mache oder hesch Stress mit Dim Fründ gha?
Zuletzt geändert von vectrex am 20 Dez 2021 12:22, insgesamt 2-mal geändert.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
de jones isch schwul? 

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2697
- Registriert: 07 Okt 2010 08:25
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Würd ämel zu dene rote Fudisitz im Integra passe:
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2697
- Registriert: 07 Okt 2010 08:25
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

was tuasch denn in dia andere sitz wo nit fudisitz sind?

Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Dr Chicco und s'Handtäschli ...Waldschrat hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 12:37![]()
was tuasch denn in dia andere sitz wo nit fudisitz sind?![]()
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Gang di g lader gah flicke du hingerlader!
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Luschtig, bestätigt genau mis Bild woni scho vo Afang ah vo de Honda-Jünger gha han.
So, wo isch jetzt das Leischtigsdiagramm vo Dim Ex-Rischochermotor Du Schwätzer? Am beschte alles underem VTEC-Schaltpunkt usblände will drunder lauft eh nüt ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Logisch louft ungerem vtec nid viu. Das isch itz nid rocket science oder? Derfür het er obedüre zupf u geit nid kaputt wie es g lader motörli...vectrex hat geschrieben:Luschtig, bestätigt genau mis Bild woni scho vo Afang ah vo de Honda-Jünger gha han.
So, wo isch jetzt das Leischtigsdiagramm vo Dim Ex-Rischochermotor Du Schwätzer? Am beschte alles underem VTEC-Schaltpunkt usblände will drunder lauft eh nüt ...
Chasch übers schwache Drehmoment läschtere wie du möchtsch das chratzt mi null wiu ig weiss, dass die dinger 1. gange sie wiene moore u 2. nie kaputt gange si!

Husch is chörbli hamster!
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Und wieso sött das jetzt genau logisch si? Nume will en Motor ab enere gwüssne Drehzahl uff e anders Nockeprofil schaltet chan er trotzdem au undeuse Pfupf ha ...

Bisch Du 28 Johr lang es Auto mit G-Lader gfahre oder ich? Frag mich denn scho vo wo die Erfahrig bi Dir sött cho.
Ich ha en S2000 gha und weiss us Erfahrig, dass es e Scheissgurke isch. Und 208Nm (ja - obeuse, nämlich bi 7'500 U/Min.) sind sicher alles anderi als "Zupf" ...
Ja über 8 Sek vo 0-100 km/h bi somene CRX isch scho "wie e moore". Und vo was träumsch Znacht? Und wo sind denn all die tolle CRX wenns jo nie kaputt gange sind?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Das gliiche schicksal erliidet wie em subi dänk.vectrex hat geschrieben: Und wo sind denn all die tolle CRX wenns jo nie kaputt gange sind?![]()
Irgend en sehr riiche sack het se alli chouft und als wertsalag iiglageret.
De crx isch oh mal mi troumouto gsi.....naja ig ha no vieli troumoutos ka.

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2697
- Registriert: 07 Okt 2010 08:25
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
E motorebouer versteit das. Eine wo a puchs und ciaos umeschruubet nid... Thats life...vectrex hat geschrieben:
Und wieso sött das jetzt genau logisch si? Nume will en Motor ab enere gwüssne Drehzahl uff e anders Nockeprofil schaltet chan er trotzdem au undeuse Pfupf ha ...![]()

Sie hei ja ufghört die kack lader z'boue, wiu si afallig gsi si.. Weisch hützutags gits fore und so..vectrex hat geschrieben: Bisch Du 28 Johr lang es Auto mit G-Lader gfahre oder ich? Frag mich denn scho vo wo die Erfahrig bi Dir sött cho.
Töfflimech seit schissgurke/motor. Motorebouer hei de motor prämiert. Ke witere Kommentar nötig..vectrex hat geschrieben: Ich ha en S2000 gha und weiss us Erfahrig, dass es e Scheissgurke isch. Und 208Nm (ja - obeuse, nämlich bi 7'500 U/Min.) sind sicher alles anderi als "Zupf" ...
vectrex hat geschrieben:
Ja über 8 Sek vo 0-100 km/h bi somene CRX isch scho "wie e moore". Und vo was träumsch Znacht? Und wo sind denn all die tolle CRX wenns jo nie kaputt gange sind?
die meiste crx si weg grostet, verbastlet oder vome idiot gschrottet worde... Leider...
Aber d'motore i 1a gsi. Da muess mir dr golf und bmw fahrer definitiv nix verzeue...
Und nomau: werksagab isch 7.2
Zudem muesches mit de Konkurrenz vo dennzumal vergliche... 1.6l golf ohni G(schwür)lader?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
g lader sind muehsam zu repariere gsi....ha oh mal so a doku gluegt und da hei a paar garagischte chli gjammeret ka. nid aber vo de powa, die hei sie aghimmlet.
bi aber weder outomech, oder kunstrukteur no hobby baschtler wie der vectrex, von daher isch mini meinig nid so gwichtig.
ps: ig gloube de vectrex macht no chli mehr als nume am puch und cia umeschrubble.

bi aber weder outomech, oder kunstrukteur no hobby baschtler wie der vectrex, von daher isch mini meinig nid so gwichtig.
ps: ig gloube de vectrex macht no chli mehr als nume am puch und cia umeschrubble.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Logisch.. e lader (egal ob abgas oder rieme) bringt immer Power...
Ha gnue kollege, wo kompressor- oder turbo umboute gmacht hei dennzumal.. das isch abartig gsi wie die dinger när marschiert si...
Aber halt nüm die glich Charakteristik...
Ha gnue kollege, wo kompressor- oder turbo umboute gmacht hei dennzumal.. das isch abartig gsi wie die dinger när marschiert si...
Aber halt nüm die glich Charakteristik...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Und Du bisch en Motorebauer, gäll? Oder hesch zumindescht au e sonen super Mech wie s'Ribitli an dr Hand?

Luschtig, ich säg ich seg Töfflimech vo Bruef und de ander glaubts au no.

Ich cha mi nid beklage und bi immerhin um die 300'000 km mit G-Laders gfahre. Brucht halt e gwüssni minimali Wartig - drfür het mer au öppis ganz speziells in dere Fahrzügklass.
Und das mit dr Afälligkeit hesch jo in allne Bereich wo ufgladnigi Motore günschtig chasch tune. Betrifft Turbos us dere Zyt genau glich. Drfür hesch für es paar Hundert Fränkli grad es satts Leischtigsplus. Vo däm chasch bimene Suger nume träume ...
Ich glaub chum, dass in emene Forum tatsächlich nocheläse chasch, werum d'Gschäftsleitig damals so oder so entschiede het. Mängmol bruchts dört nume es Alphatier wo d'Gschick vomene Unternehme in e anderi Richtig leitet. Wär z.B. dr Ferdinand Piech nid gsi, würds hüt Audi und dr ganzi Konzernverbund in dere Form gar nit gäh ...
Gseht mer grad am Bischpil Honda sehr guet, wie die sehr lang e Durschtstrecki gha händ was sportlichi Modäll bzw. Innovatione abelangt. Das isch jo au nid primär will dr Verchauf vo sportliche Autos kei Gwünn abgworfe hetti sondern will wahrschinlich d'Gschäftsleitig die taktischi Usrichtig gänderet het.
Nomol: Ich nix Töfflimech

Also ich versueches nomol:
Verstosch dr Unterschied zwüsche Theorie und Praxis und dr Begriff "in Relation"? Also: Uff em Papier (also theoretisch) und relativ gse (also bezüglich Literleischtig) mag s'Motörli im S2000 sehr en guete Motor si. Drum au die Uszeichnige wo ich beschtens verstand.
Aber in dr Praxis und wenn mer die 208 Nm in Relation zum Leergwicht vom S2000 setzt zieht das Ding halt kei Wurscht me vom Teller. Was bringt mer do en in dr Theorie ach so tolle Motor wenn I hinterem Stürrad fascht ischlof bi allem under 6'500 U/Min. ?
So klarer usdruckt?
Nume leider ghört zumene ganze Auto halt au d'Karrosserie. Und wenn die wägroschtet seit das au gnueg über d'Fertigungsqualität vomene Autohersteller us. Ich würd emel lieber al 8 Johr dr G-Lader für 4 Läppe revidiere als dass mer die ganze Kotflügel wägroschtet wie bim CRX und mer d'MFK denn en Abbruchstämpel in Uswys macht:
Ich beschwer mich doch nid über d'Qualität oder d'Standfeschtigkeit vo de damalige Honda-Motore. Sondern ich tue s'magere Drehmoment bemängle. Losisch eigentlich zue?
Also AMS het en mit 8.1 Sekunde glischtest:
https://www.auto-motor-und-sport.de/old ... che-daten/
Dunkt mi au plausibel für 150 PS und über 1000 kg Leergwicht.
Wenn mer es bitzli vo Autos verstoht und das iordne cha, denn sind 7.2 Sekunde au völlig utopisch. Aber Du chasch gärn druff beharre wenns der denn wöhler isch am Arsch ...

Min liebe, gang bitte bitte nomol in d'Gschichtslehrstund. Wüsst nid was dä Verglich mit emene Golf 1.6 Liter söt?
Dr G-Lader het 1988 Premiere im Corrado gha - also sogar eis Johr vor em CRX VTEC. Und ich wüsst jetzt nid, wo dä bzgl. Fahrleischtige amene CRX VTEC sött wesentlich unterläge si? Isch villicht es bitzli langsamer vo 0-100 drfür um Wälte besser im Durchzug.
Damals hets au scho 3 Johr en Golf II GTI 16V und 2 Johr en Opel Kadett GSI 16V geh. Also beachtlich aber absolut kei Revolution sonen 89er CRX ...
Zuletzt geändert von vectrex am 21 Dez 2021 12:42, insgesamt 3-mal geändert.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Wenn mer das sälte macht, klar. Denn weiss mer au d'Arbeitsschritt nid und welli Schrube z'löse sind und alles verlängert sich entsprächend.
Eigentlich längt us minere Erfahrig all 100'000 km d'Dichtleischte z'ersetze und die bechunnt mer für 90.-- Euro:
https://theibach-performance-shop.de/g- ... er::6.html
Dr reini Wächsel vo dene Leischtene durt villicht e Stund und denn nomol 2-3 Stund I- und Usbau vom G-Lader. Also alles keis würklechs Problem und e schöni Samschtig-Nammitag-Arbet ...
VW het das Ding halt als wartigsfrei aprise, was falsch gsi isch. Vo allem bi Tuning via chlinerem Laderrad was jede Zweite gmacht het ...
- calanda
- Bündner König
- Beiträge: 7895
- Registriert: 22 Aug 2002 16:42
- Wohnort: Taafaas
- TRADINGPOINTS:
-
1280
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
so i misch mi jetzt au mal unters autotopic obwohl mit autos 0 intressierend!!!
i han
Toyota Hilux 4x4 1991
Toyota Hilux 4x4 1993
Fiat Panda Freestyle 4x4 2017
VW Caddy 4x4 2010
Dia bruch i zum Schaffe. Hilux isch beste Pick Up Auto .... der eint 30 Jährig und immerno super zwäg..... sind früener vom militär subventioniert worde und während im notfall als Wetterjeep igsetzt worde. die hend dazumal irgendiwe 15k choschtet und hetends der den eifach bi mobilmachig weggno.
Privat hani en VW California T6 4x4 2017
i han
Toyota Hilux 4x4 1991
Toyota Hilux 4x4 1993
Fiat Panda Freestyle 4x4 2017
VW Caddy 4x4 2010
Dia bruch i zum Schaffe. Hilux isch beste Pick Up Auto .... der eint 30 Jährig und immerno super zwäg..... sind früener vom militär subventioniert worde und während im notfall als Wetterjeep igsetzt worde. die hend dazumal irgendiwe 15k choschtet und hetends der den eifach bi mobilmachig weggno.
Privat hani en VW California T6 4x4 2017
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
@vectrex:
Meh merkt dass du sehr freud am schrüble und ou sehr viel ahnig davo hesch.
Oder viellecht machsch ja ou nume us koschte optimierig....du giezhals.
@calanda: dr nachbur het ou so a toyota hilux pickup als gschäftskarre. Er achaffet o ufem bau.
Meh merkt dass du sehr freud am schrüble und ou sehr viel ahnig davo hesch.

Oder viellecht machsch ja ou nume us koschte optimierig....du giezhals.

@calanda: dr nachbur het ou so a toyota hilux pickup als gschäftskarre. Er achaffet o ufem bau.
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2697
- Registriert: 07 Okt 2010 08:25
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
bin mal imana hilux uf züri gfahra...fuck, härtischti ride ever.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
- calanda
- Bündner König
- Beiträge: 7895
- Registriert: 22 Aug 2002 16:42
- Wohnort: Taafaas
- TRADINGPOINTS:
-
1280
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
I au mim einte zu miner schwee öpis go montiere. Uf de autobahn permanent pedal duredruckt und trotzdem nur 100 gfahreWaldschrat hat geschrieben: ↑21 Dez 2021 10:42 bin mal imana hilux uf züri gfahra...fuck, härtischti ride ever.
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2697
- Registriert: 07 Okt 2010 08:25
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
jap, das isch a hilux.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Danggschön für d'Blueme. Ich dank uf däm Gebiet darf ich au würklech und ohni Sälbschtlob behaupte, dass ich relativ sattelfescht bin.
Drumm isch es eifach en Witz wenn denn us Eckene wo sehr wahrschinlich nonig emol en Zahnrieme oder e Nockewälle sälber gwächslet händ so Gegewind chunnt und mit halbgarem Interenetwüsse ohni Fundamänt umenand proletet wird.
Normalerwys hebbt mir in somene Fall eifach d'Schnorre wenn mer Astand glernt het ...
Ursprünglich sogar ja. Will bi Autowerkstätte wirsch eifach oft grausam über de Tisch zoge. Aber umegschrubet hani immer scho gärn - das isch für mich Entspannig pur ...
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste